Stelleplassen

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Lurer på om noen av dere er ferdige med stelleplassen? Evt. har dere planer om å ha kommode som stellebord eller eget stellebord? Og skal dere har stelleplassen på badet eller på barnerommet?:happy: Sleng gjerne med bilde :p

Stelleplassen er ikke ferdig, men tror d blir dette fra ikea:) Skal ha d stående på badet, har godt med plass der.
ImageUploadedByBV Forum1461156356.793468.jpg

Så fin:) det forstår jeg godt at du vil da, vi har ikke plass på badet så blir på soverommet til den lille her :p:p

Tror d er en veldig vanlig utfordring;) Soverommet fungerer nok helt supert også!:)

Kjenner mange som har det på rommet. :) syntes det er like greit, da alt blir samlet der. :)
De fleste vi kjenner har det på badet, føler folk går mer og mer bort fra å ha stelleplassen på barnerommet, men er kanskje bare i vår vennekrets :p:p

De fleste vi kjenner har det på badet, føler folk går mer og mer bort fra å ha stelleplassen på barnerommet, men er kanskje bare i vår vennekrets :p:p
Er nok fler som går bort ifra det fordi dem kan. :) syntes dem fleste hus fra 60-70-tallet har så lite bad hvis det ikke er gjort noe med. :p tenker barnerommet går greit så lenge jeg er ute med søppla 1-2ganger om dagen. :)

Er nok fler som går bort ifra det fordi dem kan. :) syntes dem fleste hus fra 60-70-tallet har så lite bad hvis det ikke er gjort noe med. :p tenker barnerommet går greit så lenge jeg er ute med søppla 1-2ganger om dagen. :)
Enig :happy::happy:

Noen som vet hvor man kan finne rød-brunt stellebord? Det hadde vært så fint på badet vårt :) eller så lurer jeg på om dere synes stellebord med eller uten skuffer er best/nødvendig ?

Skal ha stellebord på badet, men har ikke klart å bestemme meg for hvilket enda :rolleyes: finner liksom ikke det helt geniale...

På badet har vi lang benkeplate ved siden av vasken, så legger bare en stellemadrass oppå der.. Og så har vi et skap ved siden av med litt klær og stelleprodukter og sånt..
Skal ha et stellebord oppe i andre-etasjen der soverommet er, for å ta stell på nattestid så vi slipper å gå ned hver gang. ImageUploadedByBV Forum1461161752.460008.jpg
Har dette vi også, greit med skuffe til litt rot;)

Legger stellematte oppå vaskemaskina. Eller den ligger der enda, storebror bruker den.
Jeg syntes det er veldig praktisk å være i nærheten av rennende vann! Noen bleier er jo OVERALT! Haha

Back
Topp