Stellebord

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
M

mamma_82_

Guest
Kor skal dåke plassere stellebordet? Med dei to første hadde me stellebordet på badet, men no har me flytta og har ikkje plass til det på badet lenger... Me må nok ha stellebordet på soverommet vårt (der babyen skal sove dei første månadane) og flytte det over på barnerommet når det blir klart etterkvart...

På badet. Vi har Brio vegghengt stellebord, det kan slås sammen på veggen. Vi er superfornøyd. Ungene tørr å ligge der når man ellers må stelle på gulvet, for det er veldig stabilt og har høye kanter på sidene.

Vi har på badet

Har ikke plass verken på bad eller soverom (har bare 1 soverom).. så her får jeg bare være fleksibel :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vet ikke, kommer an på kor vi flytter, mye usikkerhet enda

Me har stellekomode på badet :) står klar itte storesøster :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har samme dilemma, har to relativt smale, avlange bad hvor det ikke er noen naturlig plass til et stellebord. Tror vi får ofre dusjen på gjestebadet og klemme stellebordet inn der :p Har ikke spesielt lyst til å ha det på soverommet

Har samme dilemma, har to relativt smale, avlange bad hvor det ikke er noen naturlig plass til et stellebord. Tror vi får ofre dusjen på gjestebadet og klemme stellebordet inn der :p Har ikke spesielt lyst til å ha det på soverommet
Heldig som har to bad:)

♡Overgangen feb/mars♡

Håpar me får plass på badet:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal ha det på det som bli gjesterom/barnerom. Vi kunne sikkert hengt det på veggen på badet, men blir litt knotete desverre :(

Har på badet etter lillemor enda.
Hadde jeg ikke hatt plass, hadde jeg bare brukt stellematte på gulvet. De første mnd skiftet jeg 95% av alle bleier der vi var når d skulle skiftes, som oftest i sofaen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her må det nok bli på soverommet. Det er vel plass på badet hvis jeg legger godvilja til, men da må skittentøyskurven ut, og det blir trangt og..nei!

Tenker å ha en fin kommode på soverommet istedet, så kan h*n ha klærne sine i den i tillegg.

Back
Topp