Venter på Nr 3
Blir kjent med forumet
Skal ha stellekommode på badet
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må også ha vann ved stellebordet. Vasker ofte hendene når jeg har fått på ny bleie og før jeg tar på klærne. Ekstra nøye blir jeg når ungene begynner på fast føde og bleiene blir skikkelig stinky. Ville aldri skiftet sånne bleier på soverommet.På badet. Litt trangt, men litt godt å være i nærheten av vann dyns heg
Jeg må også ha vann ved stellebordet. Vasker ofte hendene når jeg har fått på ny bleie og før jeg tar på klærne. Ekstra nøye blir jeg når ungene begynner på fast føde og bleiene blir skikkelig stinky. Ville aldri skiftet sånne bleier på soverommet.
Soverommet til en baby bør ikke være mer enn 18 grader.Dere som har på soverommet? Hvilken temperatur har dere der på natta... Her er det umulig å ha det der da vi "sover i fryseboksen " som mannen bruker å si. Har det selvfølgelig varmere med baby der inne, men alikevel er vinduet åpent hver natt- bortsett fra når det er 10 minus ute. Ingen av våre babyer har vært syke- heller ikke etter de ble store- kun litt snørr av og til og litt hoste en sjelden gang- har aldri fått medisin..
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Når småen var ca 6 mnd vinteren 2012/13 så hadde vi kulderekord på soverommet en kveld. 12 grader! Vi hadde vært borte en hel helg, og kåken var generelt kald. I tillegg hadde vi eldgamle vindu som det blåste tvers gjennom. Vi byttet vinduer etter dette, for å si det slik. Nå er alt mye bedreDere som har på soverommet? Hvilken temperatur har dere der på natta... Her er det umulig å ha det der da vi "sover i fryseboksen " som mannen bruker å si. Har det selvfølgelig varmere med baby der inne, men alikevel er vinduet åpent hver natt- bortsett fra når det er 10 minus ute. Ingen av våre babyer har vært syke- heller ikke etter de ble store- kun litt snørr av og til og litt hoste en sjelden gang- har aldri fått medisin..
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Same greia her... Badet er ikkje så lite, men det blir litt klumpete og trangt med eit sellebord der... Har ein stor fin stellekommode etter dei to første, så skal eg få brukt den må den stå på soverommet...Her må det nok bli på soverommet. Det er vel plass på badet hvis jeg legger godvilja til, men da må skittentøyskurven ut, og det blir trangt og..nei!
Tenker å ha en fin kommode på soverommet istedet, så kan h*n ha klærne sine i den i tillegg.
På vaske/tørkemaskina på badet