Stavanger Mammaer <3

Haha :-D trudde eg var den eneste som sa Stavanger men, egentlig bodde en aen plass men alle vet liksom hvor Stavanger er så derfor var det lettere å skrive det :-) eg bor på Rennesøy :-D

Sniker fra september :) jeg er fra Stavanger!

Hehe så bra:) tenkte å samle litt Stavanger folk så kan vi prate om det vi vil her inne og kanskje treffest en gang :)?
Ja :) bare send meg melding her du! Prøvde men fikk feilmelding:(

Jeg er 11+4 og har allerede vert hos jordmor på tidlig helse og livsstil kontroll og tidlig ultralyd rundt uke 8. Er første barnet mitt. Hva med dere ?

Jeg var også hos jordmor, men da i uke 11. Følte ikke det var helt poeng i det, men fikk pratet en del med henne. Jeg forstod at jeg burde gått til lege for å ta alle prøvene før jeg kom til henne:) jeg hadde heldigvis bestilt legetime for en måned siden og skal inn på første time rett etter påsken, da er jeg 13+4, og skal til tul også da:) gleder meg til å se om alt er ok med den lille:) det er også første barnet vårt, så veldig spennende og lærer masse hele tiden:) sliter en del med kvalme og trøtthet og hodeverk (tror mannen er litt lei av å høre på hehe neida) hvordan har dere det da?

Åååå så kjekt at det er flere fra Stavanger området her, vi er jo alle så å si like langt og når man er gravid så er det jo kjekt å være med flere i samme gledesfryd:)
Hadde vært gøy å møtes å blitt litt kjent, nå nærmer jo påsken seg å hyttetur står for tur men treffes gjerne etter påsken?:)

Selv bor i Stavanger sentrum/Storhaug sammen med min fantastiske samboer å vår lille chihuahua jente på ett år:) Jeg er 27 år i er pr dags dato dessverre arbeidsledig (!) så kan bli litt lange dager :( Hmm ellers så har jeg interesser som dans, reise, bøker, mat&baking, litt strikking og kreativt arbeid:)

Også må jeg jo få legge til at igår fikk jeg Doppleren fra Caremaxx og hørte hjertelyden til min lille bebi<3 På onsdag er jeg 12 uker Woohoo:)
Vi var på tidli UL hos Sigrid (etter x- antall anbefalinger) i byen i uke 6-7 og hjerte slo bra og bebisen så godt plassert i livmor:) Er gått over på trimester 2 vitaminene fra lifecare, og har bestilt neste UL samme sted 4.4 for sjekk og forhåpentligvis vite kjønn:)

Det var litt om meg,håper å treffes snart, og til dere som har starta påske ferien, GOD PÅSKE:)

Åååå så kjekt at det er flere fra Stavanger området her, vi er jo alle så å si like langt og når man er gravid så er det jo kjekt å være med flere i samme gledesfryd:)
Hadde vært gøy å møtes å blitt litt kjent, nå nærmer jo påsken seg å hyttetur står for tur men treffes gjerne etter påsken?:)

Selv bor i Stavanger sentrum/Storhaug sammen med min fantastiske samboer å vår lille chihuahua jente på ett år:) Jeg er 27 år i er pr dags dato dessverre arbeidsledig (!) så kan bli litt lange dager :( Hmm ellers så har jeg interesser som dans, reise, bøker, mat&baking, litt strikking og kreativt arbeid:)

Også må jeg jo få legge til at igår fikk jeg Doppleren fra Caremaxx og hørte hjertelyden til min lille bebi<3 På onsdag er jeg 12 uker Woohoo:)
Vi var på tidli UL hos Sigrid (etter x- antall anbefalinger) i byen i uke 6-7 og hjerte slo bra og bebisen så godt plassert i livmor:) Er gått over på trimester 2 vitaminene fra lifecare, og har bestilt neste UL samme sted 4.4 for sjekk og forhåpentligvis vite kjønn:)

Det var litt om meg,håper å treffes snart, og til dere som har starta påske ferien, GOD PÅSKE:)

Hei:)

Så koselig at du skrev her inne. Jeg har selv vært hos Sigrid, etter mange anbefalinger:) Var der i uke 8, litt blandete følelser da jeg ikke følte hun hadde så god tid til oss den dagen, men skal forsøke igjen. Har bestilt time rett etter påske da er jeg 13+4 og får gjerne vite kjønn. Hun sa: etter uke 13 kan jeg se kjønnet hvis babyen ligger riktig:) Er så ufattelig spent:)

Jeg bor på Sola, har nettopp flyttet her fra Bergen. Jeg er opprinnelig fra Sunde så har ikke flyttet så langt fra mine foreldre da:) Jeg er 28 år, gravid med første og har en søt liten kattejente som vi adopterte fra dyrebeskyttelsen. hun er litt skremt enda, men vi har det fint sammen.

Jeg studerer for tiden og jobber litt her og der. Er sykemeldt fra den ene jobben, grunnet ryggproblemer. Er ikke så lett å gå i butikk på hardt gulv når man er gravid. Selv elsker jeg å jobbe, men måtte dessverre sykemelde meg denne gangen... Aldri vært sykemeldt før, så litt rar følelse... Men får tid til å studere og tenke litt da, hehe:)

Ellers liker jeg å pusse opp (når jeg ikke er gravid da), henge med mannen, familien, matlaging og mye kreativt arbeid.

Jeg hadde synes det hadde vært veldig kjekt å få treffe dere. Være med andre som skal bli mamma hadde vært gøy. Føler meg litt alene med alle mine tanker og slikt rundt dette. De fleste av mine venner er laaangt ifra babytanker enda:)
Men jeg har en venninne som har termin i september, er det ok om jeg får med meg henne også?

Jeg har ikke enda endret vitaminene mine, da jeg skal til legen også etter påske så tenker å høre med henne:)

Så gøy at du hørte hjerte:) ÅÅÅhhhh så herlig. Gleder meg i hel til å høre det på ny hos Sigrid:)

Vi får finne en dag da, så kan vi henge litt, prate litt og slikt:) Du får anbefale et bra møtested i sentrum da:) Gøy også siden vi da har permisjon samtidig:)

Håper flere vil henge seg på:)

Back
Topp