Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men sola er heller ikke helt Stavanger daIkke akkuratt Stavanger, men bor på Jæren, rettere sagt Nærbø![]()
Hehe ja helt enigHaha :-D trudde eg var den eneste som sa Stavanger men, egentlig bodde en aen plass men alle vet liksom hvor Stavanger er så derfor var det lettere å skrive deteg bor på Rennesøy :-D
Hehe så braSniker fra septemberjeg er fra Stavanger!
JaHehe så bratenkte å samle litt Stavanger folk så kan vi prate om det vi vil her inne og kanskje treffest en gang
?
Jeg også. Vi skriver her da, skal forsøke igjenJabare send meg melding her du! Prøvde men fikk feilmelding
![]()
Hehe så bratenkte å samle litt Stavanger folk så kan vi prate om det vi vil her inne og kanskje treffest en gang
?

Har dere her vært hos jordmor? Hvor langt er dere på vei?![]()
Jeg er 11+4 og har allerede vert hos jordmor på tidlig helse og livsstil kontroll og tidlig ultralyd rundt uke 8. Er første barnet mitt. Hva med dere ?
Åååå så kjekt at det er flere fra Stavanger området her, vi er jo alle så å si like langt og når man er gravid så er det jo kjekt å være med flere i samme gledesfryd
Hadde vært gøy å møtes å blitt litt kjent, nå nærmer jo påsken seg å hyttetur står for tur men treffes gjerne etter påsken?
Selv bor i Stavanger sentrum/Storhaug sammen med min fantastiske samboer å vår lille chihuahua jente på ett årJeg er 27 år i er pr dags dato dessverre arbeidsledig (!) så kan bli litt lange dager
Hmm ellers så har jeg interesser som dans, reise, bøker, mat&baking, litt strikking og kreativt arbeid
Også må jeg jo få legge til at igår fikk jeg Doppleren fra Caremaxx og hørte hjertelyden til min lille bebi<3 På onsdag er jeg 12 uker Woohoo
Vi var på tidli UL hos Sigrid (etter x- antall anbefalinger) i byen i uke 6-7 og hjerte slo bra og bebisen så godt plassert i livmorEr gått over på trimester 2 vitaminene fra lifecare, og har bestilt neste UL samme sted 4.4 for sjekk og forhåpentligvis vite kjønn
Det var litt om meg,håper å treffes snart, og til dere som har starta påske ferien, GOD PÅSKE![]()