Hei
Så koselig at du skrev her inne. Jeg har selv vært hos Sigrid, etter mange anbefalinger

Var der i uke 8, litt blandete følelser da jeg ikke følte hun hadde så god tid til oss den dagen, men skal forsøke igjen. Har bestilt time rett etter påske da er jeg 13+4 og får gjerne vite kjønn. Hun sa: etter uke 13 kan jeg se kjønnet hvis babyen ligger riktig

Er så ufattelig spent
Jeg bor på Sola, har nettopp flyttet her fra Bergen. Jeg er opprinnelig fra Sunde så har ikke flyttet så langt fra mine foreldre da

Jeg er 28 år, gravid med første og har en søt liten kattejente som vi adopterte fra dyrebeskyttelsen. hun er litt skremt enda, men vi har det fint sammen.
Jeg studerer for tiden og jobber litt her og der. Er sykemeldt fra den ene jobben, grunnet ryggproblemer. Er ikke så lett å gå i butikk på hardt gulv når man er gravid. Selv elsker jeg å jobbe, men måtte dessverre sykemelde meg denne gangen... Aldri vært sykemeldt før, så litt rar følelse... Men får tid til å studere og tenke litt da, hehe
Ellers liker jeg å pusse opp (når jeg ikke er gravid da), henge med mannen, familien, matlaging og mye kreativt arbeid.
Jeg hadde synes det hadde vært veldig kjekt å få treffe dere. Være med andre som skal bli mamma hadde vært gøy. Føler meg litt alene med alle mine tanker og slikt rundt dette. De fleste av mine venner er laaangt ifra babytanker enda

Men jeg har en venninne som har termin i september, er det ok om jeg får med meg henne også?
Jeg har ikke enda endret vitaminene mine, da jeg skal til legen også etter påske så tenker å høre med henne
Så gøy at du hørte hjerte

ÅÅÅhhhh så herlig. Gleder meg i hel til å høre det på ny hos Sigrid
Vi får finne en dag da, så kan vi henge litt, prate litt og slikt

Du får anbefale et bra møtested i sentrum da

Gøy også siden vi da har permisjon samtidig
Håper flere vil henge seg på