Stavanger Mammaer <3

Jeg var også hos Sigrid og Meretes ultra da jeg gikk i uke 8. Skal tilbake dit neste onsdag. Er da i uke 13 og har et lite håp om hun da kanskje kan se hva det blir! Var hos Merete sist og skal til henne også denne gangen:) det hadde vært veldig kjekt å fått til et treff etter påske!:rolleyes:

Jeg var også hos jordmor, men da i uke 11. Følte ikke det var helt poeng i det, men fikk pratet en del med henne. Jeg forstod at jeg burde gått til lege for å ta alle prøvene før jeg kom til henne:) jeg hadde heldigvis bestilt legetime for en måned siden og skal inn på første time rett etter påsken, da er jeg 13+4, og skal til tul også da:) gleder meg til å se om alt er ok med den lille:) det er også første barnet vårt, så veldig spennende og lærer masse hele tiden:) sliter en del med kvalme og trøtthet og hodeverk (tror mannen er litt lei av å høre på hehe neida) hvordan har dere det da?

Så kjedelig:( men godt å høre at man ikke er alene med "skrantene" helse:p jeg sliter også med tretthet og kvalme. Håper på bedre tider men er litt skeptisk til at formen plutselig skal bli fantastisk i 2. trimester :shifty:

Åååå så kjekt at det er flere fra Stavanger området her, vi er jo alle så å si like langt og når man er gravid så er det jo kjekt å være med flere i samme gledesfryd:)
Hadde vært gøy å møtes å blitt litt kjent, nå nærmer jo påsken seg å hyttetur står for tur men treffes gjerne etter påsken?:)

Selv bor i Stavanger sentrum/Storhaug sammen med min fantastiske samboer å vår lille chihuahua jente på ett år:) Jeg er 27 år i er pr dags dato dessverre arbeidsledig (!) så kan bli litt lange dager :( Hmm ellers så har jeg interesser som dans, reise, bøker, mat&baking, litt strikking og kreativt arbeid:)

Også må jeg jo få legge til at igår fikk jeg Doppleren fra Caremaxx og hørte hjertelyden til min lille bebi<3 På onsdag er jeg 12 uker Woohoo:)
Vi var på tidli UL hos Sigrid (etter x- antall anbefalinger) i byen i uke 6-7 og hjerte slo bra og bebisen så godt plassert i livmor:) Er gått over på trimester 2 vitaminene fra lifecare, og har bestilt neste UL samme sted 4.4 for sjekk og forhåpentligvis vite kjønn:)

Det var litt om meg,håper å treffes snart, og til dere som har starta påske ferien, GOD PÅSKE:)

Kjedelig å være arbeidsledig ja:sorry: er dessverre mange med deg i disse dårlige tider. Håper det ordner seg for deg :) er selv 50% SM så kjenner til det med lange dager..

God påske !!

Hei:)

Så koselig at du skrev her inne. Jeg har selv vært hos Sigrid, etter mange anbefalinger:) Var der i uke 8, litt blandete følelser da jeg ikke følte hun hadde så god tid til oss den dagen, men skal forsøke igjen. Har bestilt time rett etter påske da er jeg 13+4 og får gjerne vite kjønn. Hun sa: etter uke 13 kan jeg se kjønnet hvis babyen ligger riktig:) Er så ufattelig spent:)

Jeg bor på Sola, har nettopp flyttet her fra Bergen. Jeg er opprinnelig fra Sunde så har ikke flyttet så langt fra mine foreldre da:) Jeg er 28 år, gravid med første og har en søt liten kattejente som vi adopterte fra dyrebeskyttelsen. hun er litt skremt enda, men vi har det fint sammen.

Jeg studerer for tiden og jobber litt her og der. Er sykemeldt fra den ene jobben, grunnet ryggproblemer. Er ikke så lett å gå i butikk på hardt gulv når man er gravid. Selv elsker jeg å jobbe, men måtte dessverre sykemelde meg denne gangen... Aldri vært sykemeldt før, så litt rar følelse... Men får tid til å studere og tenke litt da, hehe:)

Ellers liker jeg å pusse opp (når jeg ikke er gravid da), henge med mannen, familien, matlaging og mye kreativt arbeid.

Jeg hadde synes det hadde vært veldig kjekt å få treffe dere. Være med andre som skal bli mamma hadde vært gøy. Føler meg litt alene med alle mine tanker og slikt rundt dette. De fleste av mine venner er laaangt ifra babytanker enda:)
Men jeg har en venninne som har termin i september, er det ok om jeg får med meg henne også?

Jeg har ikke enda endret vitaminene mine, da jeg skal til legen også etter påske så tenker å høre med henne:)

Så gøy at du hørte hjerte:) ÅÅÅhhhh så herlig. Gleder meg i hel til å høre det på ny hos Sigrid:)

Vi får finne en dag da, så kan vi henge litt, prate litt og slikt:) Du får anbefale et bra møtested i sentrum da:) Gøy også siden vi da har permisjon samtidig:)

Håper flere vil henge seg på:)

Så dumt du følte hun hadde dårlig tid.. Håper hun har satt av mer neste gang du skal til UL :)

Jeg tar opp fag vesiden av full jobb, så det endte med at jeg også ble sykemeldt. Kjedelig, men har bedre tid til å pleie den dårlige formen og studier ihvertfall:rolleyes:

Må absolutt finne en dag å treffes! Gøy å treffe andre i samme situasjon. Må bare ta med venninna de :)

Ser frem til treff med dere snart:)

Lurte også på om noen av dere trener? Selv går jeg tur hver dag og prøver meg på litt hjemmetrening med dvd-en da jeg aldri har klart å komme meg på trenings senter, men kjenner at jeg trenger en trenings venninne, og da gjerne like langt gravid så hyl ut om noen av dere vil ha meg ei på trening:) håper dere ellers har hatt en fin påske:):)

Ser frem til treff med dere snart:)

Lurte også på om noen av dere trener? Selv går jeg tur hver dag og prøver meg på litt hjemmetrening med dvd-en da jeg aldri har klart å komme meg på trenings senter, men kjenner at jeg trenger en trenings venninne, og da gjerne like langt gravid så hyl ut om noen av dere vil ha meg ei på trening:) håper dere ellers har hatt en fin påske:):)

Jeg trener i varmtvannbasseng hver onsdag i Sandnes :)kjempedeilig! De har også det tilbudet i Stavanger for gravide. Ikke veldig tungt og forebyggende for bekkenplager

Jeg trener i varmtvannbasseng hver onsdag i Sandnes :)kjempedeilig! De har også det tilbudet i Stavanger for gravide. Ikke veldig tungt og forebyggende for bekkenplager

Det ønsker jeg så masse å gjøre. Men de har ikke ledig enda her på sola :) men skal presse på enda mer:) jeg har fått veldig ryggplager dessverre, så kan kun gå små turer. Kan dessverre ikke være med på noe annen trening:( men hadde vært med hvis ikke:) gleder meg masse til å treffe dere:)

Trening i varmtvannsbasseng ja hvorfor har jeg ikke Komt på det? skal sjekke ut tilbudene i Stavanger:):)

Pffff der var påsken over for min del,spist like mye god mat som på jul :) Også fått gått litt tur i skog, fjell og mark- herlig! Men merka jeg var temmelig utslitt på ettermiddagen/kvelden, itilegg til dårlig søvn siden tirsdag:/ Sovet som en drøm(uten om alt for mye drømmer) men må plutselig våkner jeg hver time:( Andre som har det slik?:/

Trening i varmtvannsbasseng ja hvorfor har jeg ikke Komt på det? skal sjekke ut tilbudene i Stavanger:):)

Pffff der var påsken over for min del,spist like mye god mat som på jul :) Også fått gått litt tur i skog, fjell og mark- herlig! Men merka jeg var temmelig utslitt på ettermiddagen/kvelden, itilegg til dårlig søvn siden tirsdag:/ Sovet som en drøm(uten om alt for mye drømmer) men må plutselig våkner jeg hver time:( Andre som har det slik?:/

Ja jeg våkner hele tiden:( får ikke sove, våkner av hver minste lyd... Tror det et kroppen som venner seg til våkenetter :) hehe:)

Gi beskjed om du finner ut noe om tilbudet i stavanger ang svømming for gravide:) det kunne jeg veldig gjerne tenke meg :)
Kjenner og til det å våkne mye på nettene :( er helt utmattende og tømmer en helt for energi på dagen :(

Gi beskjed om du finner ut noe om tilbudet i stavanger ang svømming for gravide:) det kunne jeg veldig gjerne tenke meg :)
Kjenner og til det å våkne mye på nettene :( er helt utmattende og tømmer en helt for energi på dagen :(

Ja jeg våkner hele tiden:( får ikke sove, våkner av hver minste lyd... Tror det et kroppen som venner seg til våkenetter :) hehe:)
Hahahaha for en fantastisk måte å forklare på hehe:) Selv ligger jeg ENDA våken nå, fatter ingenting, mamy needs her sleep!:p

Søker litt rundt på nett nå å ser ut som sanitets foreningen har noe på torsdag dagtid men bare klippekort men vi kunne ha en prøvetime for 200kr da, ser også litt på pilates og yoga.... Basseng trening beskriver de som om det er mest for de i 3 trimester:/ Selv elsker en svømme tur om morningen(i sydenbassemg haha) så Kansje et vanlig klippekort i svømmehallen med svømming frem og tilbake pluss litt selv styring av styrke øvelser sammen med noen funker jo isteden for å begynne på dette kurset nå?

Har sjekka for her i Stavanger men lurer (siden du allerede er i trening) At det er for 2 trimester også ?Dette et jo forebyggende:) Har de en pakkepris/avtale der eller er det klippekort også? Spør da det er samme om det er Stvg eller Sandes,det beste tilbudet ønsker jeg hehe :)

Hahahaha for en fantastisk måte å forklare på hehe:) Selv ligger jeg ENDA våken nå, fatter ingenting, mamy needs her sleep!:p

Søker litt rundt på nett nå å ser ut som sanitets foreningen har noe på torsdag dagtid men bare klippekort men vi kunne ha en prøvetime for 200kr da, ser også litt på pilates og yoga.... Basseng trening beskriver de som om det er mest for de i 3 trimester:/ Selv elsker en svømme tur om morningen(i sydenbassemg haha) så Kansje et vanlig klippekort i svømmehallen med svømming frem og tilbake pluss litt selv styring av styrke øvelser sammen med noen funker jo isteden for å begynne på dette kurset nå?

Haha jeg også liker sydenbassenget best! Hva med gravid yoga da? Det har jeg veldig lyst til å prøve. Tror det skal være bra også for meg med vond rygg:) skulle vi sett litt på det?

Det med svømming er for tredje her på sola også, men hun skulle forsøke å få meg inn tidligere pga ryggen min:) jeg er lett med på yoga sammen hvis du vil det? Får bilen om en til to uker og er med fra da av:) helst på dagtid da, hvis det passer:) hører fra deg☺️

Jeg var også hos Sigrid og Meretes ultra da jeg gikk i uke 8. Skal tilbake dit neste onsdag. Er da i uke 13 og har et lite håp om hun da kanskje kan se hva det blir! Var hos Merete sist og skal til henne også denne gangen:) det hadde vært veldig kjekt å fått til et treff etter påske!:rolleyes:

Ja Merete er kjempe flink. Jeg var hos henne nå og hun brukte så god tid og gikk gjennom alt. Vi så på alle organer, på hjerte, på hode og jeg fikk vite at det var ei lita frøken... Ble så glad at tårene trillet (hadde blitt like glad for gutt), var så fantastisk at alt stod bra til:) Har du vært?

Tenkte å se hvor mange vi var i denne gruppen og hvor mange som ønsker å treffe hverandre:)

Jeg starter: Da blir jeg nummer 1 og ønsker gjerne å treffe dere:)

Ja Merete er kjempe flink. Jeg var hos henne nå og hun brukte så god tid og gikk gjennom alt. Vi så på alle organer, på hjerte, på hode og jeg fikk vite at det var ei lita frøken... Ble så glad at tårene trillet (hadde blitt like glad for gutt), var så fantastisk at alt stod bra til:) Har du vært?

Så koselig! Vi hadde samme gode erfaringen med Merete. Tok seg god tid og var veldig medmenneskelig :) så koselig med jente!:dummy1: Vi fikk vite at jeg ventet en liten gutt :dummy: Stas!:joyful:

Back
Topp