Statusoppdatering

6. forsøk gikk i. vasken, de fikk ikke ut noen egg. Litt i tenkeboksen nå om jeg skal avslutte eventyret, men jg et forsøk til om jeg ønsker det, det blir i såfall i desember. (Riksen) Venterpå svar fra gynekologen min om jeg ha en laproskopi først for å fjerne endometriose, i. så tilfelle blir vel forsøket utsatt noe.

i morgen tidlig begynner jeg på nesespray for første forsøk. Merker at realiteten begynner å innhente meg og panikken begynner å komme. Men satser på at det blir suksse :)

Jippiii, endelig!

I morgen fredag 04/10 starter jeg opp med stikking :D :D 1.ivf forsøk

Karatekids, det gikk ikke denne gangen heller. Vurderer fremtiden på en privat klinikk..

Starter første ivf i desembersyklusen..leenge å vente.

Karatekids, det gikk ikke denne gangen heller. Vurderer fremtiden på en privat klinikk..

Og enda en stooor trøsteklem!! Håper sånn at det løsner for dere tilslutt!! :) :) Det skal gå bra skal du se :)

Trøste klem!!

Og enda en stooor trøsteklem!! Håper sånn at det løsner for dere tilslutt!! :) :) Det skal gå bra skal du se :)

Vil bare minne om at dette ikke er noe diskusjonstråd! Greit at dere vil støtte og klemme hverandre, men vær så snill og opprett egne tråder til dette ;) Er ekstra koselig å komme inn på forumet også, når man finner tråder til seg selv ;)

Hovedinnlegget har dette avsnittet som forteller om det:
"OBS!! Dette er IKKE en diskusjonstråd! Unngå å kommenter oppdateringene, det blir himla mye jobb å sortere ut hva som er småprat, og hva som er relevant for tråden ;)"

Hermine #3icsi Ullevål, ruger på 2 små, testet positivt, men blør...

du kan fjerne meg på gravid.. har hatt en SA :(
planen er å komme igang med siste ICSI forsøk i januar til neste år

Her hos oss er det Retrograd ejakulasjon som var "ondten" til at vi ikke har fått ønskebarnet, så her hentes "svømmerne" ut urinveien.

Men det skulle vise seg underveis i første runde at jeg også har Endometriose. (trodde de uutholdelige smertene var normale å få med alderen hehe)

Vi holder til på klinikken i Porsgrunn, og har Synarela, Puregon, Menopur, Pregnyl og Lutinus på medisinlista i runde nummer to :)

SÅ da skal vel kanskje jeg under "Stimulerer" ;
Delira - Porsgrunn #2 ICSI - spray 05.10 - sprøyter og penn 20.10 :)

Last edited:
14/10-13 FER #1 negativ :( Da er det bare å vente på oppstart av ny runde med sprøyer,uttak og innsett.

Hadde oppdatert at jeg ble ruger 30.sept btw...

-iPhone appen-

Last edited:
huff plexy.,...
Var dette første eller andre icsi?

Ruger på 1 egg. Testdag 28.okt. ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

huff plexy.,...
Var dette første eller andre icsi?

Det står ganske klart i innledningen;
"OBS!! Dette er IKKE en diskusjonstråd! Unngå å kommenter oppdateringene, det blir himla mye jobb å sortere ut hva som er småprat, og hva som er relevant for tråden ;)"

Fint om dere kan følge dette :)

Andre ICSI - gravid <3 Termin 19. Juni 2014.

Søknad er sendt fra Volvat, så vi venter på svar:)

her var det jammen bra utrivlig, ikke engang lov å sende en klem eller stille ett spørsmål.
*lister meg stille inn på den hemmelige gruppa igjen*

AID første forsøk. Positiv test på TD!
Termin 27. juni 2014 :)

Hermine: #3.icsi - SA uke 5 - veien videre er uviss

Jeg forstår godt at vi ikke skal kommentere i denne tråden, men kun skrive oppdateringer. Dette er for å spare den som tatt på seg arbeidet med denne tråden for arbeid. Tusen takk til deg Mrs Meoh, for den jobben du legger ned for oss alle her:-)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Back
Topp