snohvit86
Blir kjent med forumet
Obs!! Meinte Edge Duo, ikke mondial duo!
Samme som meg da! Kjøpte også edge duo, fikk god pris siden det varutgående modell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Obs!! Meinte Edge Duo, ikke mondial duo!
Herlig <3 Samma her, vogndilla delux!!Samme som meg da! Kjøpte også edge duo, fikk god pris siden det varutgående modellelsker den! Tar meg selv i å måtte gå å se litt på den innimellom hehe... Fullstendig vogndilla her!
Eg er 24+5 i dag. Vogna er på plass og er superfornøgd med den, kjøpte den brukt og den var STRØKEN og perfekt)) Handla inn litt babytøy en dag og mannen min og eg kjøpte en liten bamse til vår lille, ååååh som vi gleder oss <3 vi har ikke så stor plass i leiligheita vår, så vi har tenkt å drøye litt med de største tinga som tar plass. Formen er svingende, sliter litt med depresjon siden det blir mye tid alene. Men utenom det så har eg mye glede av magen og være gravid og mannen min er fantastisk <3
Dette blir vår første <3<3Skjønner godt det sliter på å være mye alene. Har selv mann offshore så kjenner følelesen av å føle seg ganske alene til tider! Har du barn fra før eller er det før?
Ser me to har litt til fellesi dag er jeg 26 + 6, tiden går så fort
formen er litt opp og ned er sykmeldt denne ukaer så fryktelig sliten i kropp og sinn, har mange bekymringer og sliter litt med depresjon (flere som har det?)
mangler det meste til stelle og sove plass, men vi skal ta en runde eller 2 på ikea og det gleder jeg meg veldig tilklær, vogn og tilbehør + bilstol er på plass
![]()
tror nok dessverre at det er veldig vanlig for gravide og føle seg litt deppa :/ men møter mye forståelse på jobb og privat det er deiligSer me to har litt til felles! Er godt å vite at det er fleire som har tunge dagar og manglar stell og sovegreier
)