Status

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Hei!

Hva er status nå?
Hvor langt er dere kommet i graviditeten?
Hvordan er formen?
Hva er gjort av forberedelser/innkjøp og hva mangler før babyen kommer?

:D


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
22 uker påvei :)
Heldigvis ikke noe tegn til fødsel enda!!
Ikke kjøpt noe enda, men fått vogn,seng og en del klær :)

gammel bruker ~heijdii~
gutt født 08 ♥
Jente 29 desember 13 ♥
 
24 uker idag og vi nærmer oss klar til desember :)
 
25 uker, masse kynnere, nedpress, baby ligger heeelt nedi med hodet og jeg har en følelse på at han kommer før tiden!

Trodde jeg hadde masse klær, det hadde jeg ikke når jeg bretta sammen "alt". Får heldigvis en hel sekk med klær nå snart. Ellers er stellebord og seng, vogn, vippestol og de andre småtingene ganske på plass ! :D
 
23 uker og formen er bra :) Begynner å merke litt av graviditeten såklart ;) Barnerommet er ganske så ferdig. Mangler pynt på veggen og gardiner, og mer klær i skapet. Og litt sånn småtteri ellers, samt vogn :)

Hva er status nå?
Hvor langt er dere kommet i graviditeten?
Hvordan er formen?
Hva er gjort av forberedelser/innkjøp og hva mangler før babyen kommer?
 
25 uker i dag, og formen er bra :) Begynner å kjenne det litt på ryggen, men ellers i en ganske god form. Har fått kombivogn, stellebord, vugge, og masse klær, og har itillegg kjøpt litt klær selv. Gleder meg masse til tiden fremover :)
 
Jeg er i uke 22, har tvillingmage, blir lett tungpustet, er søvnig litt for ofte, og elsker å kjenne smågullene sparke! Vi har tvillingvogn, men må skaffe oss to vinterposer eller noe som kan holde dem varme utendørs. Bilstoler er nesten i boks, mangler en høystol og en vippestol. Og klær satser vi på å arve/låne fra søskenbarn, iallfall i starten. Og så er det jo jul :p For en jul det kommer til å bli!! :D
 
23+5 nå. Herregud som tida flyr! Etteren sommer med salg av leilighet, kjøp av hus, flytting, vasking, pakking, og pendling til gammel bhg(bruker to timer hjemmefra til jobb via bhg), begynner vi å bli klare for vanlig hverdag!!

Har ikke kjøpt noe enda men har heldigvis noe fra storebror (men han ble jo født på sommeren da, så kommer nok til å trenge en del). Småtrollene må dele rom, så vi må få satt opp en lettvegg før vi i det hele tatt får innredet storebror sitt rom. Mini får bare vente litt til:) ...men satser på å være klar innen desember!!
 
23+3. Formen er ganske så fin egentlig. Begynt med endel krampe i benet om natta, å vond rygg fortsatt. men ellers greit.
Men begynner å lure litt.......er det kun jeg som ikke stresser med å ordne å fikse?? Har seng å vogn å sånt klart, men må hente det i Sverige. Å ellers....klær å sånn...stresser ikke noe med det heller. Kjøpt noe småtteri, fått tak i voksipose i dun, å sengetøy/dyne. Burde jeg begynne få litt panikk lr? Hehe!
 
23+3. Formen er ganske så fin egentlig. Begynt med endel krampe i benet om natta, å vond rygg fortsatt. men ellers greit.
Men begynner å lure litt.......er det kun jeg som ikke stresser med å ordne å fikse?? Har seng å vogn å sånt klart, men må hente det i Sverige. Å ellers....klær å sånn...stresser ikke noe med det heller. Kjøpt noe småtteri, fått tak i voksipose i dun, å sengetøy/dyne. Burde jeg begynne få litt panikk lr? Hehe!
Jeg er 25+0 idag og stresser IKKE! Kjøpte seng i forgje uke ;) tenkte å kose meg med sånne ting nå i høst :) vi skal jo tross alt ha 3 Mnd til på oss! :)


❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤
 
23+3. Formen er ganske så fin egentlig. Begynt med endel krampe i benet om natta, å vond rygg fortsatt. men ellers greit.
Men begynner å lure litt.......er det kun jeg som ikke stresser med å ordne å fikse?? Har seng å vogn å sånt klart, men må hente det i Sverige. Å ellers....klær å sånn...stresser ikke noe med det heller. Kjøpt noe småtteri, fått tak i voksipose i dun, å sengetøy/dyne. Burde jeg begynne få litt panikk lr? Hehe!
Nei det er da ingenting å mase med, du kommer til å få sykt mye klær i gave av folk også, antageligvis. Goood tid:)
 
Er 25+5 i dag. Er mye trøtt og sliten og har vondt i ryggen, men hjelper at jeg er 40% sm. Har endel kynnere også som ikke er særlig behagelige. Av utstyr har vi det meste, dette er jo nr 2 :) mangler bilstilpose og litt klær og sånt, men stresser ikke. Skal strikke og hekle litt mer også før han blir født.
 
23+2 i dag :) bekkenløsning, trøtt, og hadde en del kramper i leggene etter jobb, men kjøpte støttestrømper så slipper det mer :D (bruker støttestrømper på jobb)
fikk snakka meg fra å bli 100% sykemelding så får jobbe litt til fåreløbig :)
litlå hoppe å sprette inni der hele dagene og deler av nettene men er bare kos :p
har ikkje helt kontroll på alt av ting men vi har de viktigste tingene :) så er vel egentlig bare litt klær igjen :) heldige å få arve masse :) rommet er ikkje klart men vi har fortsatt tid til å gjøre om hjemmekontoret til barnerom :)
 
Uke 22+6 i dag! Har begynt å merke vektøkningen på kroppen, er ganske øm i beina når jeg kommer hjem fra jobb... Det ble noe helt annet enn sommerferien, da jeg kunne hvile når jeg begynte å kjenne ubehag! Kjenner også at følelsene sitter litt løsere, gråter lett, ler lett, blir fort sint osv... Litt pinlig når selv tv-reklamer kan få meg til å gråte. Ellers er jeg i storform! Har ikke kjøpt noe enda, men har jo det meste etter førstemann. Gleder meg til å kose meg med litt babyklærshopping etter 3D UL om to uker. Krysser fingrene for at vi får vite om det skal gå i blått eller rosa!
 
Status her: 23 uker i morgen. Forma er veldig bra. Jobber fortsatt fulltid og trener mer eller mindre som normalt. Merker derimot nå at ting utvikler seg raskt og at noen ekstra pauser er nødvendig på ettermiddag og kveld :)
Har ikke kjøpt noe anna enn ny (brukt) vogn. Med jente fra før og jente på vei har vi det meste fra før. Må gå igjennom alt når det nærmer seg bare.
Håper forma holder seg sånn at jeg kan jobbe lengst mulig , samt ta eksamen i november og forsvare oppgave i begynnelsen av desember utenom jobb ! Spennende tid vi har i vente!! :D


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
26+3 her og fullt sykemeldt nå :( vogn, seng, stellebord, bilsete osv er i boks! Kommer faktisk ikke på noe jeg mangler ;) begynner å glede meg for alvor nå! Bare 3 mnd igjen!
 
Eg er 24+5 i dag. Vogna er på plass og er superfornøgd med den, kjøpte den brukt og den var STRØKEN og perfekt :))) Handla inn litt babytøy en dag og mannen min og eg kjøpte en liten bamse til vår lille, ååååh som vi gleder oss <3 vi har ikke så stor plass i leiligheita vår, så vi har tenkt å drøye litt med de største tinga som tar plass. Formen er svingende, sliter litt med depresjon siden det blir mye tid alene. Men utenom det så har eg mye glede av magen og være gravid og mannen min er fantastisk <3
 
Eg er 24+5 i dag. Vogna er på plass og er superfornøgd med den, kjøpte den brukt og den var STRØKEN og perfekt :))) Handla inn litt babytøy en dag og mannen min og eg kjøpte en liten bamse til vår lille, ååååh som vi gleder oss <3 vi har ikke så stor plass i leiligheita vår, så vi har tenkt å drøye litt med de største tinga som tar plass. Formen er svingende, sliter litt med depresjon siden det blir mye tid alene. Men utenom det så har eg mye glede av magen og være gravid og mannen min er fantastisk <3


Hvilken vogn kjøpte du?
 
Hvilken vogn kjøpte du?
Kjøpte Emmaljunga Modial Duo, med sportsdel i tillegg så da har vi begge deler i den vogna sånn at vi slipper å kjøpe ny vogn når den blir større :) Fikk med solparasoll og stelleveske i prisen og vogna var nesten ikkje brukt :) Den er kjempefin :) Vogna er fra 2009 ;)
 
Kjøpte Emmaljunga Modial Duo, med sportsdel i tillegg så da har vi begge deler i den vogna sånn at vi slipper å kjøpe ny vogn når den blir større :) Fikk med solparasoll og stelleveske i prisen og vogna var nesten ikkje brukt :) Den er kjempefin :) Vogna er fra 2009 ;)
Obs!! Meinte Edge Duo, ikke mondial duo!
 
Back
Topp