Status

Obs!! Meinte Edge Duo, ikke mondial duo!

Samme som meg da! Kjøpte også edge duo, fikk god pris siden det varutgående modell:) elsker den! Tar meg selv i å måtte gå å se litt på den innimellom hehe... Fullstendig vogndilla her!
 
Samme som meg da! Kjøpte også edge duo, fikk god pris siden det varutgående modell:) elsker den! Tar meg selv i å måtte gå å se litt på den innimellom hehe... Fullstendig vogndilla her!
Herlig <3 Samma her, vogndilla delux!! :D Den vogna vår har mange finesser med ventilering og greier, er såååå forelska i den vogna :-D!! <3
 
Eg er 24+5 i dag. Vogna er på plass og er superfornøgd med den, kjøpte den brukt og den var STRØKEN og perfekt :))) Handla inn litt babytøy en dag og mannen min og eg kjøpte en liten bamse til vår lille, ååååh som vi gleder oss <3 vi har ikke så stor plass i leiligheita vår, så vi har tenkt å drøye litt med de største tinga som tar plass. Formen er svingende, sliter litt med depresjon siden det blir mye tid alene. Men utenom det så har eg mye glede av magen og være gravid og mannen min er fantastisk <3


Skjønner godt det sliter på å være mye alene. Har selv mann offshore så kjenner følelesen av å føle seg ganske alene til tider! Har du barn fra før eller er det før?
 
i dag er jeg 26 + 6, tiden går så fort :)
formen er litt opp og ned er sykmeldt denne uka :( er så fryktelig sliten i kropp og sinn, har mange bekymringer og sliter litt med depresjon (flere som har det?)
mangler det meste til stelle og sove plass, men vi skal ta en runde eller 2 på ikea og det gleder jeg meg veldig til :) klær, vogn og tilbehør + bilstol er på plass ;)
 
i dag er jeg 26 + 6, tiden går så fort :)
formen er litt opp og ned er sykmeldt denne uka :( er så fryktelig sliten i kropp og sinn, har mange bekymringer og sliter litt med depresjon (flere som har det?)
mangler det meste til stelle og sove plass, men vi skal ta en runde eller 2 på ikea og det gleder jeg meg veldig til :) klær, vogn og tilbehør + bilstol er på plass ;)
Ser me to har litt til felles :)! Er godt å vite at det er fleire som har tunge dagar og manglar stell og sovegreier :eek:)
 
Ser me to har litt til felles :)! Er godt å vite at det er fleire som har tunge dagar og manglar stell og sovegreier :eek:)
tror nok dessverre at det er veldig vanlig for gravide og føle seg litt deppa :/ men møter mye forståelse på jobb og privat det er deilig :) håper du også føler at det er greit og si i fra når ting blir for slitsomt!
ja, jeg har ikke stressa så mye med det vi trenger hjemme, har et trangt bad og ikke all verden med plass ellers, så må planlegge litt hvordan vi skal gjøre det før vi går til innkjøp ;)
 
Er idag 27+1, og formen er helt fantastisk flott! Har vært i bryllup i helga, og holdt ut fra 11-23.30! Superfornøyd med det ;)
Nå skal brorer min flytte inn i egen leilighet, som gjør at jeg kan begynne å vaske babyklærne vi har fått, og legge alt inn i kommoden som står på gjesterommet! Utrolig heldig å ha fått veldig mye, og kjøpt brukt/nedsatte varer. Regnet ut at vi har brukt ca 5000,- på alt vi trenger første året nesten! (sprinkelseng, vogn x2, klær, bilstol, reiseseng, lammeskinn, vippestol og mye mer)
Eneste som mangler er faktisk madrass, men det stresser vi enda ikke med ;)
Tross alt 3 måneder igjen! (Hihi, det er faktisk bare tre mnd igjen!!!!!! )
 
Back
Topp