Status på dagens utfordring

Dere må jo ligge bra ann i dag :o

Trolig har vi skrevet noe med innlegg enn det statusen tilsier, for vi estimerte litt lavt for å ikke overdrive, og dersom vi oprerer med 23-23 i stedet for 00-00 ettersom Musemor sin etterretning viser at BV serveren er innstil på tidssone 0 mens vi i Norge har tidssone +1 så ble det trolig skrevet en del før midtnatt i går også som teller med, så vi kan ligge noe bedre an enn det ser ut til, trolig gjør vi det, men vi skriver ikke to og et halvt tusen, eller to tusen om det er mer reelt, før klokka 23

Men da har det blitt skravlet veldig mye uansett da. Jeg kunne nok ikke dratt opp så mye :p

De er skravlet en del ja

Men vi hadde nok trengt sånn rundt 50 stykker til som deltok aktivt for å nå det

Jeg har logget av pc, ikke flere sånne oppdateringer fra meg i kveld. Men jeg tar skjermbilde av stat kl 23 (og om.noen er våken er kopi av den ved midtnatt av teoretisk interesse)

I tilfelle ny utfordring i morgen eller senere i mnd

Trolig har vi skrevet noe med innlegg enn det statusen tilsier, for vi estimerte litt lavt for å ikke overdrive, og dersom vi oprerer med 23-23 i stedet for 00-00 ettersom Musemor sin etterretning viser at BV serveren er innstil på tidssone 0 mens vi i Norge har tidssone +1 så ble det trolig skrevet en del før midtnatt i går også som teller med, så vi kan ligge noe bedre an enn det ser ut til, trolig gjør vi det, men vi skriver ikke to og et halvt tusen, eller to tusen om det er mer reelt, før klokka 23
Det er fordi serveren vår ikke ligger i Norge ;)

Men Sara, hva hadde Babyverden vært uten deg? Du er en unik bruker, en veldig stor ressurs og en fantastisk dame! Applaus til deg!!!! Du er fantastisk!

Back
Topp