Jeg hadde ikke fått med meg det, men nå har jeg i alle fall detHvdrt 10. minutt
Skrev jeg det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ikke fått med meg det, men nå har jeg i alle fall detHvdrt 10. minutt
Skrev jeg det??
Ja, da må du nesten ha den på rommet.Den er vekerklokka mi også. I teorien. Jeg er jo sykemeldt, og min mann arbeidsledig, og ungene våkne mye før vi trenger å stå opp for at han skal rekke skolen....
Litt opp da
Ja, det er det, så jeg engasjerer meg ikke hardt, men argumenterer saklig
Ikke noe annet å gjøre der. Enig blir man jo aldri :/
Må inn å se igjenEhh, slang visst inn en liten brannfakel
Ja, da må du nesten ha den på rommet.
Jeg hadde ikke fått med meg det, men nå har jeg i alle fall det![]()
Må inn å se igjen
Skaper litt liv om ikke annet![]()
Tror ikke du gjorde det altsåBløe bare usikker på om jeg svarte på samme post to ganger
Tror ikke du gjorde det altså![]()
Rart at det er så store forskjeller rundt om. Her var det jeg som selv måtte ta initiativ i forhold til å ta den. Fikk et infoskriv når jeg sa jeg skulle ta den så fort den kom.Nei, enig blir man ikke. Men ejg klarte visst ikke la være å sikekrt provosere litt...
Men det ER skremmende at gravide lar en sløv lege gjøre at de ikke følger anbefalinger de er klar over at er saklig begrunnet
Var ikke noen egen dag her, men kunne bare stikke innom i åpningstiden. Så gjorde det like etter den var kommet innJeg bare møtte opp på vaksinedagen jeg. Visste at jeg burde ta den
Det var litt vel mange:/Det ser ikke ut til at vi klarer det altså, med det tempoet vi holder tar det 3-4 timer å skrive 3500 innlegg.
Og nå blir det vel snart mer stille her ogsåDet ser ikke ut til at vi klarer det altså, med det tempoet vi holder tar det 3-4 timer å skrive 3500 innlegg.
Du er virkelig en tallknuser du^^![]()