TakkKonkurranseinstinket er på topp i dag
![]()
Vi kunne dog trengt noen til som deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKonkurranseinstinket er på topp i dag
![]()
Jeg får ta meg en strekkerunde før jeg sovnerDa blir du støl i morgen![]()
Jeg får ta meg en underforum runde
Why am I not suprised?Det var pizza! ......med kylling på![]()
![]()
HohoWhy am I not suprised?
Hahaha
Hva annet hadde du på da?
Det er ganske kvasst jaJeg syns 10.000 var et litt vel hårete mål hehe![]()
Det er ganske kvasst ja![]()
Dere må jo ligge bra ann i dag![]()
Langt unna? Jeg har måtte ligge i senga med minsten som er syk, så lite innsats her:/Nei, vi klarer den ikke
Langt unna? Jeg har måtte ligge i senga med minsten som er syk, så lite innsats her:/
Men da har det blitt skravlet veldig mye uansett da. Jeg kunne nok ikke dratt opp så myeJepp, mangler trolig 2000-2500
Men da har det blitt skravlet veldig mye uansett da. Jeg kunne nok ikke dratt opp så mye![]()
Kylling - annanas og ost?Hoho![]()
Hadde ananas på også![]()
Kun det? Det er jo helt perfekt detKylling - annanas og ost?
Kun det?
Paprika?
Mais?
Tomat?
Jeg har alltid masse forskjelligKun det? Det er jo helt perfekt det![]()
Det enkle er ofte det besteJeg har alltid masse forskjellig
Så jeg synes det var litt lite ja![]()
Det er fordi serveren vår ikke ligger i NorgeTrolig har vi skrevet noe med innlegg enn det statusen tilsier, for vi estimerte litt lavt for å ikke overdrive, og dersom vi oprerer med 23-23 i stedet for 00-00 ettersom Musemor sin etterretning viser at BV serveren er innstil på tidssone 0 mens vi i Norge har tidssone +1 så ble det trolig skrevet en del før midtnatt i går også som teller med, så vi kan ligge noe bedre an enn det ser ut til, trolig gjør vi det, men vi skriver ikke to og et halvt tusen, eller to tusen om det er mer reelt, før klokka 23