Haha, litt av ein defensiv innstilling du har.
Mangelen på fakta og kunnskap er det faktisk kun du som står for her. Til å begynna med var dette ein diskusjon korvidt accord kunne sammenlinknas med mondeo, avensis osv. Eg har lagt fram ein god del fakta, genuine, harde fakta som du ikkje kan bestrida utan å lyga, som klart og tydelig skiller accord frå resten av d-segmentet. Til og med linken din: http://world.honda.com/news/2008/4080211all-new-Accord-for-Europe/
seier at dei ikkje kan sammenliknas. Eg sitera: Aimed squarely at challenging established premium contenders in the D-segment. Og på norsk betyr det at accord siktar seg inn på det ypperste innan d-segmentet, og det er nok ikkje vanlig avensis og mondeo som går igjen i testane som accord er med i. Og som sagt, honda har valgt å legga bilen i d-segmentet fordi dei veit dei ikkje kan konkurera med e-klasse, a6, 5 serien og insignia.
Eg har fått med meg at accord "er i samme klasse" som mondeo og avensis sidan dei er i samma testane, men det er dette eg ser på som feil og seier at bilane ikkje kan sammenliknas på verken godt eller vondt pga bilens eigenskapar og kvalitet versus motstandarane. Som Snekker'n seie, han har så kraftige bremser på bilen at han ikkje kunne fått på 15" felger, sikkert ikkje 16" heller. Korleis kan du sammenlikna dei då??? Korleis kan du sammenlikna honda sin ekstremt sterke 150 hk dieselmotor med avensis sin viljesvake 126 hk dieselmotor? Korleis kan du sammenlikna accord sitt sportsunderstell og sportslige eigenskapar med mondeo sitt enkle forstillingsoppsett med enkel underliggande bærebro som dei har hatt i snart 15 år, og som er lika gyngande som ein gammal sofa??? Og sist men ikkje minst, korleis kan du sammenlikna desse bilane i ein familiebil-test når accord ikkje har plass til nåke som helst og heller ikkje blei produsert for den gjennomsnittlige barnefamilien??? Manglar innlegga mine fakta og kunnskap syns du???