Starter fødsler oftest om natten?

Starta rundt kl 11.30. Kan legge til at vi sov ekstra lenge den dagen, så jeg lå fortsatt i senga.

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Første startet kl 0400 og andre kl 1930

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

De første riene kom rundt kl. 15, og varte av og på ut over ettermiddagen, men stoppet opp på kvelden og natta. Kl. 06.00 begynte det igjen for fullt.

Har liksom en følelse av det, men det kan jo ikke være noe logikk i det? Har bare hørt om, lest og opplevd selv at det gjerne er om natten det starter. Har derfor ikke tenkt over engang at det like gjerne kan starte mens jeg for eks står i kassa i en butikk:) ...dere som har barn, når på døgnet startet det hele?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble igangsatt om morningen (i uke 40+0). Fikk modningsrier som vedvarte hele dagen og dabbet av om kvelden. Trodde da ikke at noe kom til å skje den natta, gikk og la meg (var på obs.posten på sykehuset). En time etter at jeg hadde lagt meg startet de ekte riene og deretter fikk jeg ikke sove i det hele tatt ;)

Har faktisk tro på at ting fikk fart på seg når jeg var heeelt avslappet den ene timen jeg sov. Da fikk kroppen brukt energien kun på å åpne opp, osv, ikke på andre ting. :)

Vannet gikk 2 om natten natt til søndag, riene startet med en gang, han vare ute seks om morgenen mandag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Starta rundt kl 11.30. Kan legge til at vi sov ekstra lenge den dagen, så jeg lå fortsatt i senga.

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Med nummer to starta fødselen kl 00.20 (dagen etter jeg skrev dette innlegget faktisk ;p). Ferdig kl 01.41 :)

Gutt 2012 ❤
Gutt 2013 ❤

På svangerskapskurset sa de til meg at de fleste fødsler starter om natta. Og hu jordmora jobber på fødeavdelingen på Ullevål, så hu veit nok hva hu prater om.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tiiidlig på morgenen:)
Får se hvordan det blir med neste

01:30 på første
00:30 på andre
20:35 på tredje og
16:15 på fjerde

Jente 04.11.09 <3
Jente 08.08.11 <3
Jente 08.08.12 <3
Jente 07.01.14 <3

På svangerskapskurset sa de til meg at de fleste fødsler starter om natta. Og hu jordmora jobber på fødeavdelingen på Ullevål, så hu veit nok hva hu prater om.

Var det liv i denne tråden enda? Artig:) Jeg som startet den, og nå i mellomtiden har jeg også født min gutt nr.2. Jeg har jo også hørt at de fleste starter om natten - og at det er fordi kroppen helst er avslappet når det setter igang, og det er den stort sett om natten.

Nå - min fødsel nr.2 startet med at vannet gikk kl.1930, fire dager over termin. Deretter smalt det igang med rier kl.1945 og guttebassen var ute kl.2307:)

Min startet ca kl 1430

Vanne gikk halv 12 hos meg og ho var utr 05.45.

1. Startet midt på dagen, ble født halvannet døgn etter, på natta :-)

2. Startet på natta, født 7t etter, på dagen :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har også hørt at de starter oftes om natten når man er avslappet.

Back
Topp