Starter fødsler oftest om natten?

nr. 1 startet med rier kl 23- 23.30
nr. 2 startet med rier ca kl 12 på dagen

Begynte i 03.00 tiden ;)

Nr 1. starta med att vannet gikk kl 0730 og tette rier 15 min etter...
Nr 2. starta med rier kl 1450
Nr 3. kom med planlagt KS...

Spent på nr4 :)

Startet kl. 18.35 :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Riene startet i 15.00 tiden. Hadde sovet en stund da og våknet av riene (sov bare et par timer i strekk den siste tiden før fødsel så jeg sov når jeg fikk sove).

Med eldste starta det kl 01 på natta. Da gikk vannet og riene begynte kort tid etterpp.

Yngste var planlagt ks, så der slapp jeg å finne det ut ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Har liksom en følelse av det, men det kan jo ikke være noe logikk i det? Har bare hørt om, lest og opplevd selv at det gjerne er om natten det starter. Har derfor ikke tenkt over engang at det like gjerne kan starte mens jeg for eks står i kassa i en butikk:) ...dere som har barn, når på døgnet startet det hele?

Sent from my iPhone using BV Forum

riene startet kl 22, etter en kveldstur med hunden :) hadde rier i 2,5dag før selve fødselen startet..

Med første gjekk vannet kl 03.30 og rieene begynte ca 04.30
Med nr 2 begynte rieene kl. 03.45

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har liksom en følelse av det, men det kan jo ikke være noe logikk i det? Har bare hørt om, lest og opplevd selv at det gjerne er om natten det starter. Har derfor ikke tenkt over engang at det like gjerne kan starte mens jeg for eks står i kassa i en butikk:) ...dere som har barn, når på døgnet startet det hele?

ikke om natten. eldste startet det med fostervann som dryppet om formiddagen. han kom morningen etterpå. riene startet om kvelden.

yngste startet riene om kvelden.

Føler også at de fleste føder om natten.

Nr en ca kl 2030
Nr to ca 1730
Nr tre ca 0230

Har tre små herligheter<3

Kl 20 startet riene her, slimproppen med litt ubehag skjedde 1530.. Så tok det seg opp.
Kom på sykehuset 0300.. Så ble han født dagen etter kl 23......

Back
Topp