Starter fødsler oftest om natten?

Vannet gikk kl.09.
Merkbare rier startet i 14-15-tiden (jordmor forklarte at de "kynnerne" jeg hadde når jeg var på kontroll kl. 13 var rier, men de kjente jeg jo ikke som annet enn helt uskyldige kynnere).

Første begynte kl 08.
Andre begynte enten 05 eller på kvelden. Litt usikker på når det egentlig gikk over til skikkelige rier.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Begge mine har starta i 14-tida, men barna har latt vente på seg, så de har ikke blitt født før over et døgn senere.

Ingen av mine fire fødsler har startet om natten. Har en født på formiddag(kjente det vel begynte i 630-tiden, men det er vel ikke natt...?), og 3 på kveld, der riene har starta ettermiddag/tidlig kveld.

Er vell kanskje større sjanse for at ting skal starte på natta.. Da slapper man helt av og stresser ikke, og det skal visstnok påvirke. jeg forventer i hvertfall å våkne på natta med rier ! ;)

Ble satt igang kl. 09.30.. men han kom ut 05.09 :)

Hadde et par små rier mellom 23-24 på kvelden, men trodde ikke det var rier.
Da jeg la meg litt over klokka 24 lå jeg med laptop'en i senga, og da startet det ordentlig.
Men lillesnuppa kom ikke ut før 18.50 dagen etter...:confused: Var en smule trøtt etter fødselen...:p

Første min startet 2 timer etter at jeg hadde lagt meg. Nr.2 startet 1 time før jeg skulle stå opp og sende eldste i barnehage. Passet veldig fint at det skjedde på morgenen for da slapp vi styret med barnevakt:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Satti gang med nr en. 1900 var den i gang da.

Vannet gikk 930 med nr to. Full gang på fødselen innen 1030.

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Her startet riene natt til en søndag, vannet gikk søndag kveld og frøken var ute mandag kveld:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

På eldste starta det i 00.30 tiden og med minste starta det ca kl 8 på kvelden..

Med første startet det litt før halv 5 på natta og hsn var født kl 05.11 etter 48min.

Med nr 2kom jeg på sykehuset kl 23.15 uten tiere men med 9cm åpning, han var født kl 02.55

Hmmm. Mye variasjon ja. Min forrige starta jo om natten, men hva er å starte, tenker jeg litt nå. Jeg hadde jo masse murringer og litt blødninger og greier dagen før husker jeg, og at jeg sa til sambo at "dette kommer til å bli en interessant natt", da jeg gikk og la meg (men jeg husker ikke helt hva som skjedde som gjorde at jeg sa det...). Våknet deretter med et brak av en rie kl.0130 og da var vi igang. Sov ikke ett minutt mer, dro inn på føden i 7-8 tids og gutten vår var ute til lunsj:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp