Qvini
Glad i forumet
I går kveld fikk jeg først litt synsforstyrrelser, var sikkelig merkelig! Tenkte egentlig lite over det annet enn at det var plagsomt! Så kom hodeverken, ble så ille at jeg måtte bare ligge i mørket! Sovnet omsider og gledet meg til å våkne uten hodepine! Men neida den er på plass idag igjen den! Samboeren min ble veldig stresset og mener jeg må få meg sjekket med tanke på svangerskapsforgiftning! Tenker at jeg nok ikke har det, men jeg ringte nå jordmor på familiens hus og hun skulle ringe meg opp igjen når hun var ledig! Hjalp litt med en dusj, men hodepinen er der enda - sitter i nakke, bakhode, tinningen og over øyene! Var også litt kvalm i går kveld!
Paracet hjelper heller ikke! Uff håper det ikke er noe galt her nå! Vet ikke helt hva jeg er ute etter her, måtte bare få det ut! Sitter nå her alene og begynner å bli litt stresset, mens jeg prøver å unngå Google (som kan vær veldig farlig!!!)
Paracet hjelper heller ikke! Uff håper det ikke er noe galt her nå! Vet ikke helt hva jeg er ute etter her, måtte bare få det ut! Sitter nå her alene og begynner å bli litt stresset, mens jeg prøver å unngå Google (som kan vær veldig farlig!!!)