Stakkars hode mitt!

Qvini

Glad i forumet
I går kveld fikk jeg først litt synsforstyrrelser, var sikkelig merkelig! Tenkte egentlig lite over det annet enn at det var plagsomt! Så kom hodeverken, ble så ille at jeg måtte bare ligge i mørket! Sovnet omsider og gledet meg til å våkne uten hodepine! Men neida den er på plass idag igjen den! Samboeren min ble veldig stresset og mener jeg må få meg sjekket med tanke på svangerskapsforgiftning! Tenker at jeg nok ikke har det, men jeg ringte nå jordmor på familiens hus og hun skulle ringe meg opp igjen når hun var ledig! Hjalp litt med en dusj, men hodepinen er der enda - sitter i nakke, bakhode, tinningen og over øyene! Var også litt kvalm i går kveld!
Paracet hjelper heller ikke! Uff håper det ikke er noe galt her nå! Vet ikke helt hva jeg er ute etter her, måtte bare få det ut! Sitter nå her alene og begynner å bli litt stresset, mens jeg prøver å unngå Google (som kan vær veldig farlig!!!)

Uff det hørtes ikke noe særlig ut! Ville absolutt få sjekket det, for som du sier så KAN det være svangerskapsforgiftning! Håper ikke det er det da :) Masse god bedring :)

Lurt å få det undersøkt ja, får håpe det "bare" er hodepine, men det er ikke noe godt :( masse lykke til!

Uff, ikkje noko godt. Kan høyrast ut som migrene, men ville nok sjekka opp mot svangerskapsforgiftning. God bedring!

Off, høres ikke godt ut :( Lurt å sjekke opp uansett. Og hvis det "bare" er hodepine, så håper jeg du får slappe av, kanskje du trenger enda mer søvn? Her sover jeg vannvittig mye for tiden hvertfall, blitt ekstremt trøtt siste uka..

Jeg kom inn på sjekk når jeg ringte føden om hodepine:) absolutt verdt en sjekk ☺️

Hadde også akkurat det samme to ganger forrige uke. Det var øyemigrene.. Slapp av og sov, unngå sterkt lys :) men absolutt lurt å få sjekka urin og blodtrykk!

Ligger i senga å slapper av nå! Skal til legen 13:20! Fremdeles vondt i hode, men ellers er formen fin!! Kjenner godt med bevegelser i magen, så det er jo bra!! :) tenker det er greit å få sjekket opp i!!

Ifølge legen min har jeg fått svangerskapsmigrene!! :( godt det ikke er lenge igjen nå da!!

Svangerskapsmigrene hørtes jo ikke noe godt ut, men tross alt bedre enn svangerskapsforgiftning, vil jeg tro! Håper du slipper å kjenne på det så veldig ofte den siste tiden fram til fødselen!

I går kveld fikk jeg først litt synsforstyrrelser, var sikkelig merkelig! Tenkte egentlig lite over det annet enn at det var plagsomt! Så kom hodeverken, ble så ille at jeg måtte bare ligge i mørket! Sovnet omsider og gledet meg til å våkne uten hodepine! Men neida den er på plass idag igjen den! Samboeren min ble veldig stresset og mener jeg må få meg sjekket med tanke på svangerskapsforgiftning! Tenker at jeg nok ikke har det, men jeg ringte nå jordmor på familiens hus og hun skulle ringe meg opp igjen når hun var ledig! Hjalp litt med en dusj, men hodepinen er der enda - sitter i nakke, bakhode, tinningen og over øyene! Var også litt kvalm i går kveld!
Paracet hjelper heller ikke! Uff håper det ikke er noe galt her nå! Vet ikke helt hva jeg er ute etter her, måtte bare få det ut! Sitter nå her alene og begynner å bli litt stresset, mens jeg prøver å unngå Google (som kan vær veldig farlig!!!)
Høres helt ut som migreneanfall! Det er jævlig vondt, og kan komme av hormonene..

Off, høres ikke godt ut :( Lurt å sjekke opp uansett. Og hvis det "bare" er hodepine, så håper jeg du får slappe av, kanskje du trenger enda mer søvn? Her sover jeg vannvittig mye for tiden hvertfall, blitt ekstremt trøtt siste uka..
Jeg også sykt trøtt, hvorfor blir vi det på slutten? :-/ er det fordi babyen krever mer energi? Den har jo så lite plass å røre seg på, tenker jeg :-P

Jeg også sykt trøtt, hvorfor blir vi det på slutten? :-/ er det fordi babyen krever mer energi? Den har jo så lite plass å røre seg på, tenker jeg :-P

Jeg vet egentlig ikke hvorfor, vet bare at jeg er forferdelig trøtt :P Men trenger nok å sove litt ekstra før den store jobben vi snart skal gjøre ;D

Jeg ble plutselig åsså veldig trøtt og hadde lite energi. Nevnte dette for legen og fikk målt blodprosenten. Og den var lav, 9,7 :-( ingen andre symptoner. Måtte på en heftig jern tab kur. Så sjekk dere som er trøtt :-)

Jeg ble plutselig åsså veldig trøtt og hadde lite energi. Nevnte dette for legen og fikk målt blodprosenten. Og den var lav, 9,7 :-( ingen andre symptoner. Måtte på en heftig jern tab kur. Så sjekk dere som er trøtt :-)

Det hørtes lavt ut, ja! Har allerede målt min, 10.3 tror jeg den var, og det er innafor normalen når man er gravid. Men skal faktisk måle igjen til tirsdag, kan jo hende den har sunket litt til. Takk for info :)

Back
Topp