St1gal`s daglige dose....

4dpo
36,65
vonde pupper...tror jeg må sove med singlet[&:]
Tett i nesen...blødd litt neseblod..
 
19.10.10 5dpo
temp 36,57

20.10.10 6dpo
temp 37,11 (feber)blæ!

21.10.10 7dpo
temp 36,69
Syk i dag også, men ikke feber... vondt i halsen og tett i nesen..
Møtte ei veninne av meg i dag, og hun skal mest sannsynlig til Dannmark for inseminasjon i helgen...spennende..
Tenk om det skulle klaffe for oss begge denne mnd???[:D] Hun mista desverre forrige mnd...[:(]
trallala...vondt i ryggen.. skal og svømme med svigers i morgen.punktum finale. snakkes..
 
8dpo
36,90!! skyhøyt!
Begynner å lure på hvorfor?? [:D] ...men så prøver jeg å jekke ned forhåpningene med at det kan komme av at jeg gikk på crinone forrige mnd... nei..da hadde jeg ikke så høy temp kommer jeg på..
meeen,, jeg er syk... det kan være en årsak da.. Eller kan det være fordi jeg nettopp har byttet til dundyne??Det gjorde jeg natt til i går...
Alikevel sitter jeg her jo og håper som alltid. Det er visst vanlig og hoppe over en hel 10dels grad når egget fester seg, som er rundt dag 8!!![:D] Det er lov å håpe ikke sant???
Huff.. nå må jeg jekke igjen..hehe Det er sjeldent jeg har hatt temp over 36,80! *håpehåpe*
 
9.dpo..laga ny side på ff og der mente de at i dag er 8.dpo..men fortsetter å bruke det første!:)
temp 36,84 fortsatt veeeeldig høyt![:D]
fotsatt veldig forkjølet![&:]
 
au..puppene er litt vonde...[:D]
 
ombestemte meg... går etter FF`s telling..9dpo i dag..
temp 36,84 det er positivt det![:D]
puppene er i dag som i går, litt ømme..ikke fullt tunge, men alikevel.. Er jeg gravid blir de vel tunge i morgen kanskje..
Er som vanlig spendt her nå.. godt tegn på at jeg er spendt når jeg er på BV før frukost!!!
Klarte meg uten halsdrops og hostesaft i natt.. det er bra, for jg har litt fobi for å spise/drikke noe etter jeg har pusset tennene..hehe[:)]men så er jeg 32 år og har null hull da!![:D]
 
hjelp! Fant nettopp ut at man ikke skal bruke den hostesaften jeg bruker under graviditet!!! f**C!!
Har forresten en litt rar smak i munnen i dag...(aner ikke om det er et symtom eller bare sykdommen som gjør det..)
[&:]tror jeg slutter med den hostesaften hvis jeg klarer det....[&:]
 
10dpo
temp 36,96!!!!
Må være den dundynen, for jeg har jo sinnsyk høy temp!!! Fortsatt syk, og har kjøpt ny hostesaft i dag..[:)] (siden forrige ikke skulle brukes om en er gravid..) Føler meg litt på afteski her da men...smaker jo jägermeister!!!
Ellers er puppene fortsatt litt ømme...
 
AU!!!Har såååå vondt i ryggen!!![:'(]
 
11dpo
temp 37,07 og det stiger fortsatt???
jaja, tid for dagbok igjen...
Skjønner ikkenoe..tempen er jo kjempehøy! Bytta dyne i natt, for å se om det var den som gjorde utslaget, men har nå mere troa på at det kan være feber siden jeg er syk...
Ømme pupper men ellers ikke noen symtomer på graviditet...Føler litt smerte i magen, men tror det bare er innbilling... Nå må symtomene komme snart, for ellers er jeg ikke gravid denne pp heller![:(][:(]
 
tenkte jeg skulle legge ut chartet mitt for mnd oxo...

 
12dpo
temp 36,66
var til legen i dag.. fukk en litt sterkere hostesaft... selv om jeg sov greit i natt.. har nemlig hatt noen søvnløse netter nå, pga hosting.
Fikk beskjed i dag av sambo at i natt hadde jeg snorka..haha ikke så rart når jeg er såååå tett i halsen..blæ![:'(]
Hjemme fra skolen i dag også, så nå må jeg ta oppigjen den prøven vi hadde i dag..
Ingen tegn på graviditet..selv om pupper er litt ømme, har jeg offesielt mista troa denne mnd. Uoffesielt er det alltid håp helt til tr er godt i gang..huff så patetisk!
Legen min i dag lurte på hvordan det gikk, og mente jeg burde ringe spesialisten om det ikke skjedde noe snart... tenker å ringe om det ikke skjer noe før jul...ER sååååååå lei av å vente på å bli gravid!![:(][:(][:(]
plaster på såret for en dårlig dag: kjøpt nye øredobber fra Arts&Crafts!:)
 
feber i dag også forresten....ssnufs..
 
13dpo
temp 36,77[:D]
Uggen i magen i dag... vonde pupper..hmm..
fortsatt ikke helt troa...snufs[:(]
 
Back
Topp