St1gal`s daglige dose....

07.04.10
CD 21
temp 35,97
Ikke el enda??hmf... muligens i dag, for har skikkelige stikkinger i ene eggstokken!! AU!!!!!!
 
08.04.10
CD 22
temp 36,05
e det muuuulig???????[:@][:@]ikke el enda heller????? ...men stiger temp i morgen oxo har jeg hatt el i går eller i dag...
Kan det ikke være det da??siden vi har hatt god tid til kos både i forrigårs, igår og i dag?? [:)]Skal ut og reise mandag og tirsdag(uten sambo), så da BØR el være over!![;)]
 
det værste er at går det ikke denne gangen må jeg skifte signatur også!!!grrrrrr....[:@]
 
21.04.10
34.dpo
grrrrrrr... i dag er det en sånn dag!!![:@]
Fortsatt INGEN El!!??!?!?!!?!?!?
Hva skjer med kroppen min??Blir lei, kvalm og skikkelig gretten på en gang!!![:(]
 
11.08.10
Fant endelig igjen dagboken min..jaja.. har vært borte en stund pga laaaang syklus.. skikkelig lei. denne syklusen er skikkelig kiiip, for hadde el da sambo ikke var hjemme:(
Vet jo derfor at det ikke går vår vei denne mnd heller.. det værste er at jeg alikevel sitter her med dett håp!:(?) Han kom igjen dagen etter el...
7dpo i dag..
temp: 36,62. gåt fortsatt oppover:)
 
På tide å skrive i dagboken igjen?? Må bare få ut litt tanker!

3dpo i dag og stigende temp- 36,48...

Er skikkelig trøtt, rumler mye i magen, oppblåst, stikkinger i korsryggen, sykt ømme brystvorter,
Begynt på crinone.. brukte el-test denne mnd, og den dagen den slo positivt ut, hoppa vi i køya hele 4ganger på 24timer...
Bør ha gode odds denne måneden.
Ganske typisk om jeg blir gravid nå, siden jeg har begynnt på skole. Er jeg gravid vil jeg få termin ca 1.juni. Midt i eksamenstid! Typisk!!hehe.. Satser alikevel på full klaff.. Må si det igjen.. sov 1,5time i sted og jeg er fortsatt stuptrøtt!!z zzZZZzzZzZzz
Skikkelig spendt på om Crinonen har noe effekt.
 
glemte at jeg er liiiit tett i desen! ..og liiiit kvalm..
 
4dpo
36,45 bittelitt ned, men ingenting av betydning..

Vondt i korsryggen i dag også.. Fikk en advarsel her inne i går om at Crinone kunne gi bivirkninger som at jeg kan få graviditets-symtomer.. Takk til deg Ivara som gjorde meg oppmerksom på dette!![:D] Greit å vite, så jeg ikke går rundt og innbiller meg at jeg er gravid, og så får jeg den nedturen når jeg ikke er det.
Ellers skal jeg på jobb i kveld. Venter med Crinone`n til jeg kommer hjem.. Fest med klassen i morgen... er så skeptisk på å drikke, men man skal jo ikke slutte å leve.. Jeg drikker svært sjeldent... Oppdaterer dagbok om jeg har noe nytt og tilføye etter jobb..[:D]
 
6.dpo
36,84!!!!veeeldig høyt!! Lurer på om det er positivt?
Ellers var jeg ute en tur i går, men drakk kun 6 øl på hele kvelden.helt ok form, og ikke fyllesyk.
-har hodepine (kan være på av i går..)
-kjenner tendenser til halsbrann..(kan være på av i går..)
-Pupper litt minder omme(brystvortene)
-Litt øm i arret på magen..(var det de to andre gangene jeg var gravid..)
-tar fortsatt progesteron..(så vanskelig å si noe om utflod..)
-Har hatt litt vont i magen..nesten sviende..
-ryggen er fortsatt litt småvond, men på langt nær så vond som den kan være..[:D]
-Nøset ett par ganger, og hatt flere som har ligget på lur..

Er kjempe utolmodig! Vil at det skal klaffe denne pp..
 
7dpo
36,62.. ned:( men behøver ikke bety noe..
Vondt i magen i dag.. vondt å sette seg ned og reise seg...magen er oppblåst og full av luft..[&:]
tett i nesen, og det er en nys som har villet ut i hele dag.. ingen nys har meldt sin ankomst...
Lurer virkelig på om jeg er gravid, for det svir ca 10 cm under navlen på høyresiden..
fortsatt på progesteron...
 
9dpo..
temp 36,6 og ned :(
behøver ikke bety noe...men føler det gjør det alikevel..
Vært på kafe med en veninne i dag.. hun kunne fortelle at hun var gravid!!!ååååå..er det bare jeg som ikke blir gravid eller?? Veldig glad på hennes vegne da.. Hun hadde hatt blødninger i går, og skal til legen om 2 dager på sjekk... Får håpe hun ikke har mistet. Hun har faktisk brukt 43000,- på å bli gravid, på storken i danmark, med sæddonor...[&:] myyyye penger, men helt sikkert verdt det.
Jeg har mye symtomer i dag også, som fortsatt sikkert kommer av progesteronen..[:(] Vond rygg, stikkinger i livmoren, oppblåst mage, trøtt...
Hater å vente...grrrr... tidligste jeg har testet positiv er 16dpo...
 
11dpo
opp i dag!:) 36,77..[:D]
Bør begynne å kjenne symtom om ett par dager om jeg er gravid..
på 10 dpo gikk jeg forsåvidt også opp i temp. 36.67..
Hver kveld jeg går og legger meg, føler jeg at ting skjer i magen.. men når jeg står opp er ting like stille.. Jeg kan føle graviditet på natten og ikke på morgenen..:( trodde dette var pga progesteronen jeg tar hver kveld, men i går begynnte det før jeg hadde tatt den...håpehåpe.. men jeg er "håpløs"..hahahahhahah
Hadde øreverk vært ett symtom på graviditet, så hadde jeg hatt øreverk!! huff..

Fikk en trist nyhet i dagtidlig. Veninna mi som hadde vært på Storken mista desverre...[:(] Men det er jo håp for henne da, hun ble gravid på første pp... føler det er såååå urettferdig, men for all del!! Jeg unner henne det sååå mye!![:)]
Legger ved bilde av månedens chart så langt:

 
12dpo
36,71 og liiit ned i dag..
Har sting på venstresiden, og det er vondt å bruke magemusklene..?
Puppene har blitt kjempeømme!!!! Koesryggen også vond..
Har litt troa i dag, men for tidlig å se...fortsatt på crinone...[:D]
 
13dpo.
temp ned[:(]36,62.. behæver ikke bety noe, men har en dårlig følelse..
tok en gt-test i dag, of den var selfølgelig negativ... (tidligst positiv test jeg har er 16 dpo..)
Fortsatt veldig ømme pupper..ikke heeelt sånn tunge, men nesten.. au!!!
Som sagt ikke noe god følelse i dag..[:'(] jeg er sååååå utoooooolmooooodig!!!!!
[:)]
 
14.dpo..
36,72 og opp!![:D]¨
Har alikevel en dårlig følelse...
litt småkvalm og litt rar smak i munnen. Vooonde bryst enda, og fortsatt på crinone.
Er litt snufsete i dag...Begynner å bli syk???
Har en litt annen følelse i magen...
 
15.dpo
36,77 og opp
negativ test i dag. er ikke gravid desverre.. venter på tr. lurer på når den kommer, i henhold til crinonen. Følte jeg hadde litt menssmerter i dag... men bare ett par minutt..
fortsatt ømme pupper. trøtt.måtte ta en halvtime. nesten nys.hodepine og vond rygg..
 
16dpo
36,69 og ned..
som sagt gitt opp håpet... Vener på tr.. lurer på om den dukker opp i morgen... Vondt i magen, ømme bryst... og skikkelig svimmel her i sted... bøyde meg ned her i sted, og da jeg reiste meg opp igjen holdt jeg på å gå i bakken...
blæ!hater fake symtomer....[&:]
 
temp 36.50
2dpo..
Da var jeg tilbake igjen dah-..bhuhu...[:(]
Da 19 i syklusen og el for 2 dager siden.. tok el test denne mnd også, og denne gangen hadde jeg bare positiv test 1 dag. forrige syklus hadde jeg positiv test i 3 dager!!!!
irritasjonsmoment: Kommer ikke inn på ff!grrr... mista passord, og har ikke lenger den mail adressen siden står registrert på...blæ!! Har sendt dem en mail, men det spørs om det hjelper....
jaja.. mistet alle de tidligere syklusene da ja..[:o][:o][:o]
 
3dpo
36,59
irriterer meg over at ikke siste innlegg kommer først. Mitt ønske til bv: Ha dagbøker i omvent rekkefølge...
Skikkelig ømme brystvorter i dag..
 
Back
Topp