St1gal`s daglige dose....

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
09.03.10
tja... da ble det endelig etter noen år her inne dagbok også!
Aner ikke hvor mange pp jeg er i nå, men det er vel 3-4 år ca.
1sa og 1 ma bak meg, og har ikke mista håpet enda...
Måtte jeg ha hellet med meg snart..
Er i dag på 6dpo og venter spendt..Siste graviditet merket jeg at jeg var gravid 12 dpo.. da megynte surklingen i magen, vond rygg og tunge bryst..

Sikre tegn på graviditet hos meg er:
*Tunge pupper
*surkling og lemus i magen
*metallsmak i munnen
*nysing
*spenn på fortennene
*kvalme, men ikke spy-kvalme
*tretthet

Går på pergo, og er vel oppe i ca 10 kurer nå..
 
10.03.10
7dpo, og temp har steget idag også..
Skal på jobb nå..oppdaterer i mer kveld![:D]
legger da ved bildet med temp!!:)
******
Ja da er jeg kommet fra jobb....sliten... vil bli gravid...slippe å jobbe.....puh... måtte bare få det ut...

Er så mas på jobben for tiden.. men om jeg ikke blir gravid, begynner jeg på skole til høsten. Det hjelper litt på da.
Siden jeg ikke har generell studiekompetanse må jeg vel ta det før eller senere...
Uff! så en føl episode på privat practice i går... der hu ene lege-dama ble skjært opp av en phsyco dame!Og så sjal hu babyen hennes...uff så fælt!!!
Idag går det fotball for fullt her.. Sambo er ManU fan...så her slipper jeg ikke til fjernkontrollen i kveld ass..haha

Har ingen symtom på graviditet heller[&:] buuuuh..men det er jo litt tidlig enda... Har egentlig gitt opp denne mnd, selv om jeg egenlig ikke har noen grunn for å gi opp mere denne mnd i forhold til andre,,,høhø... har ikke trua liksom..
Nå har jeg lyst å shoppe.. og klokka er halv ti på kvelden..kanskje finner jeg noe på nett jeg bare MÅ hA???? hmm.. Andre som har fått stor strømregning denne mnd eller??? 8500,- JAJA...gidder jo ikke fryse heller da.

Skal legge ved chartet fra www.fertilityfriend.com, så er det noe dere lurer på så spør! Du lærer SÅ mye om kroppen din ved å tempe altså..annbefales..!![:D]
 
11.03.10
8dpo
grrrr... hvorfor må jeg reagere sånn på pergo??? Har verdens vondeste pupper!!![:(] au!
Skikkelig trøtt i dag også..
Dagens temp 36,69.. fortsatt håp, men jeg har jo offesielt gitt opp..haha...
Lyst å legge meg..klokken er heldigvis blitt 22.30.. Gleder meg bare til å våkne av vekkerklokka kl.6 for å ta temp..haha.. for så å sove videre til klokka 9-10.. tenker vi sier 9, siden jeg må innom en eller annen plass for å spore opp en hjulmutter!! Kjører rundt med 3 hjulmuttere, og i forrigårs holdt hjulet på å falle av!!![&:][&:][&:]smart!
 
13.03.10

10 dpo... temp 36,63...
Skrev ikkenoe i går, fordi strømmen gikk!!haha

ømme pupper begge dager, i dag litt rar i magen, men det kan være all tapasen og rødvinen..hehe
hodepine oxo...trøtt!
 
11dpo
dagens temp: 36,66
Fortsatt ingen 100% tegn på graviditet.
syns puppene er litt småtunge, men det kan være att jeg bare er symtom-jeger...
Ellers er jeg fortsatt små-kvalm, men sånn har det jo vært helt fra EL.
Spyr nesten når jeg kjenner hvitløks-lukt. Vi hadde tapas i går og jeg laga kjøttboller med myyye hvitløk.Noe som var fryktelig godt i går, og bare kjempekvalmt i dag..[:'(]
Magesmerter.. stikkinger og sånnt altså... kan fortsatt være meg som er symtom-jeger![:D]jaja.. morgendagen vil vise!:)
..og så får jeg kviser overalt!! bruker egentlig ikke ha så mye kviser...blæ!

Kommet 30 cm med snø i natt, så vinter`n blir en stund til..

Pusen min er 1år i dag, så gratulerer med dagen pusa mi!!!

 
Nei det skal visst ikke det!!hehe.. går på pergo da, så de symtomene er gaaaanske lik graviditets-symtom... fy så kvalm jeg er...[:'(]
 
forrige gang jeg var gravid, kjennte jeg symtomer fra dag 12. i dag er jo dag 11, og sitter her med en voldsom kvalme, stikkinger i magen, vondt i ryggen, sure oppstøt, tunge pupper og må på do hele tiden.. ôg svimmel ja, ..og hodepine...det kan ikke være pergoen altså!![:D] *håpehåpe*
 
ikm er den 21.03, men jeg begynner nåkk å teste i morgen... Har tidligst fått positiv test på dag 16dpo, og i dag er jo bare 11dpo...
 
oj, ligner mykje på slik eg har det nå, men eg er jo berre på dag 21 etter forge gang tanta var på besøk [8|]
Men har en del symptom, men kanskje eg håpa for mykje [:-]
Skal kryss for deg nå [:D]
 
grrrrrrrrrrrrr.....
måtte få det ut!!
12.dpo
temp 36,56 dvs NED!!![:(][:(][:(]
derfor gadd jeg ikke ta test, for tr kommer nåkk denne mnd oxo..buhu..jeg som håpet så mye...
 
13dpo
dagens temp: 36,52[:(] temp endamere ned... venter på tr..[:(]
det laver ned mere snø, og lurer på om vi kommer til å snø inne snart..?
 
14.dpo
temp: 36,59
Tok test:negativ, men det visste jeg jo...[:(] fordi temp har gått ned, og at det uansett var for tidlig å teste..hehe
Om ikke tr kommer fredag,(noe den gjør..)så tar jeg en test til... men bare visst temp stiger de to siste dagene...(ikm er 18dpo..)

Lang dag på jobb i dag fra 10-20.. Unnet meg faktisk biff til middag i dag!![:D]hehe.. å så på en onsdag da...*knis*
Syns det er så rart at puppene er ømme enda!(??) Er ikke vanlig at de er slik.. Var skikkelig ømme 4-5 dpo denne gangen, og det er mye senere enn før.. bruker å være ømme fra dagen jeg har el..
Har på meg en sports-bh fordi de andre er "vonde"..phu..
 
Grrrrr.... 19.mars, og begynnte å spotte i går[&:]
Tr kom skikkelig i dag...så heller ikke denne mnd klarte vi det![:(]
Vært på apoteket i dag og fikk de 2 siste pakkene de hadde med pergo!![:D] tomt!!![:D]
positive er at syklusen har blitt kortere!!
 
Usj, trist tanta kom for deg, men godt du fikk skaffet pergo da! Og ikke minst positivt at syklusen er blitt kortere ! Da må jeg jo bare ønske MASSE MAAAAAASSE lykke til neste pp
 
Jepp!!!:) fikk lov å bruke pergo hver mnd![:D]
 
22.03.10
cd5
Har verdens kuleste fastlege! han sender brev til spesialisten min og annbefaler at jeg skal få albyl-e!!!:)
Yes!!![:D]
 
03.04.10
CD 17.
El rundt hjørnet..sikkert i morgen.. det er påske:) god tid til å kose oss!!!:)
 
Back
Topp