Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er vi fornøyd med også.Jeg brukte balsamsprayen fra bamseserien til eldste. Synes den var veldig fin. Kjøpes på apotek.![]()
Samme herJeg brukte balsamsprayen fra bamseserien til eldste. Synes den var veldig fin. Kjøpes på apotek.![]()
Frisøren vår anbefalte vanlig hårolje til min datters flokete hår. Maroccanoil kjøpte vi da, og har aldri klagd på børsting etter det.
En lokal barneklesbutikk... De har den sikkert flere steder, men vet ikke hvor. Men om du kommer over den er den bra ihvertfallHvor kjøper du den?![]()
Dr.greve fra apoteket,i barneserien.. Kjempegod
Det er den samme som var gul før, er det ikke? *barndomsminner*Den bruker vi ogVis vedlegget 131932
Her bruker vi bare den fra dagligvaren med minions på.. Er det natusan mon tro? Skikkelig fuglerede på min unge og![]()
Den bruker vi ogVis vedlegget 131932
"Av de testede produktene er det balsamsprayen fra Natusan som inneholder desidert flest og de verste problematiske stoffene.Det er den samme som var gul før, er det ikke? *barndomsminner*![]()
Men trodde man egentlig ikke skulle bruke "voksenprodukter" på barn under 3 år? Det er kanskje bare rene ingredienser i den.![]()