FrøkenElfie
Elsker forumet
Jo de har bytta farge. Men lukt og. Syns den lukta litt bedre før i tidenDet er den samme som var gul før, er det ikke? *barndomsminner*![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo de har bytta farge. Men lukt og. Syns den lukta litt bedre før i tidenDet er den samme som var gul før, er det ikke? *barndomsminner*![]()
Ååååh.... Da skal vi kjøpe ny..."Av de testede produktene er det balsamsprayen fra Natusan som inneholder desidert flest og de verste problematiske stoffene.
Denne sprayen inneholder parfyme, miljøbelastende konserveringsmiddel og Cetrimonium Chloride, som antas å gjøre bakterier resistente mot antibiotika.
Stoffet gjenfinnes i sedimenter og avløpsvann i forholdsvis høye konsentrasjoner og klassifiseres av Grønn Hverdag som spesielt problematisk."
Dette er da den "gamle gule" hvis de bare har forandret utseende...
http://www.klikk.no/foreldre/baby/article633477.ece
Her bruker vi bare den fra dagligvaren med minions på.. Er det natusan mon tro? Skikkelig fuglerede på min unge og![]()
Var på Facebook om noen jenter som hadde mistet øyenbryn og diverse av den med Minions på. Mødrene gikk ut å mente den fungerte veldig bra som hårfjerningsmiddel
Var på Facebook om noen jenter som hadde mistet øyenbryn og diverse av den med Minions på. Mødrene gikk ut å mente den fungerte veldig bra som hårfjerningsmiddel
Hva? Da må det jo ha vært noe galt med en del av produksjonen? Dette er nok en balsamspray med ymse innhold i, men fortsatt en hel generasjon barn som har beholdt håret med natusan...
Men trodde man egentlig ikke skulle bruke "voksenprodukter" på barn under 3 år? Det er kanskje bare rene ingredienser i den.![]()
Syns det er rart media ikke har skrevet om det om det er tilfelle.. Fant ingenting da jeg søkte det opp så jeg må innrømme at jeg stiller meg tvilende til det..Hva? Da må det jo ha vært noe galt med en del av produksjonen? Dette er nok en balsamspray med ymse innhold i, men fortsatt en hel generasjon barn som har beholdt håret med natusan...
Syns det er rart media ikke har skrevet om det om det er tilfelle.. Fant ingenting da jeg søkte det opp så jeg må innrømme at jeg stiller meg tvilende til det..
Men altså vi skal bytte her, men da på andre grunnlag..
Har aldri hatt noe problemer med den herVar på Facebook om noen jenter som hadde mistet øyenbryn og diverse av den med Minions på. Mødrene gikk ut å mente den fungerte veldig bra som hårfjerningsmiddel