Spotting...:(

Uff, skjønner at du blir bekymret :(
Sender deg en stor klæm og håper at det bare er uskyldige blødninge...

Har du ringt legen? Ta å ring og få en sjekk for sikkerhetsskyld. Det trenger ikke være noe farlig i det hele tatt, men jeg skjønner du er bekymret og da kan det være lurt å få det avklart slik at du slipper å gå rundt å være redd.

Har du ringt legen? Ta å ring og få en sjekk for sikkerhetsskyld. Det trenger ikke være noe farlig i det hele tatt, men jeg skjønner du er bekymret og da kan det være lurt å få det avklart slik at du slipper å gå rundt å være redd.

Kontoret har stengt frem til 13.00.... drittlege. Kjenner jeg har bare lyst å gråte nå, dårlig i magen er jeg også.. vil bare hjem og legge meg. Men neida.. her er jeg på jobb frem til 16.00

Dritt.. jeg er dritlei meg nå.. :(

Kontoret har stengt frem til 13.00.... drittlege. Kjenner jeg har bare lyst å gråte nå, dårlig i magen er jeg også.. vil bare hjem og legge meg. Men neida.. her er jeg på jobb frem til 16.00

Dritt.. jeg er dritlei meg nå.. :(

Husk at mange opplever blødninger uten at det er farlig i det hele tatt. Du kan ikke ta egenmelding om du føler deg ille?

Husk at mange opplever blødninger uten at det er farlig i det hele tatt. Du kan ikke ta egenmelding om du føler deg ille?

Jeg er innleid og har brukt opp egenmeldingene mine.. men lurer på om jeg skal få time hos legen og sykemelde meg ut uken.. er sliten kjenner jeg.. :(

Jeg er innleid og har brukt opp egenmeldingene mine.. men lurer på om jeg skal få time hos legen og sykemelde meg ut uken.. er sliten kjenner jeg.. :(

Ok, men nå nærmer klokken seg 13 så da håper jeg du får snakket med legen din kjapt!

Jeg blødde en del
Med prinsen min, men han lever i beste velgående han! Har hittil bløff både friskt blid og rosa i dette svangerskapet også, men testene viser fortsatt positivt..

Jeg blødde en del
Med prinsen min, men han lever i beste velgående han! Har hittil bløff både friskt blid og rosa i dette svangerskapet også, men testene viser fortsatt positivt..

Ååå, det er noe som jeg elsker å høre! Tusen takk for at du delte dette med meg.. krysser fingrene for at det kommer et velskapt barn ut av dette også!

Dette må gå bra, jeg er så innstilt på det!! :( stooor klem!

Nei å nei! Dra hjem og slapp av og få time hos en lege. Jeg krysser fingre for deg!

Nei så kjedlig!! :( Håper alt er ok med deg og at du får deg en time og sjekket opp i hva som skjer..! Klem

Vi som har gledet oss masse, plis ikke la dette gå dunken nå!! :(
Kollegaene mine er i møte nå, bestiller meg en taxi etterpå og reiser hjem.. trenger fri kjenner jeg :(

Bra! Nå trenger du å få tid til å fokusere bare på deg og lille spiren!

Mannen mener jeg burde bli på jobb. Han sier at jeg burde "tenke på den andre jobben jeg kan få" som er i samme firma. Så jeg får vel bare bli da.. sur på han også nå. Dumme dagen.. :( :smiley-angry019

Sender deg en stor klem. Og du trenger ikke egenmelding for i dag om du får en hastetime i morgen og blir sykemeldt fra i dag av.

Back
Topp