Spotting...:(

Jeg ville tatt en tur til legen. Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men jeg syns det er bedre å få visshet! Da jeg hadde en MA for 3 år siden så var det nettop slik du beskriver.. Jeg gikk til legen, som ikke tok meg noe godt imot i det hele tatt! Endte med privatultralyd... For fin del ville jeg sjekket det opp! Kanskje det ikke er noe å bekymre seg over i det hele tatt! Men da får du ihvertfall vite:)
 
Drit i mannen din, dette må du kjenne på selv, det er ikke han som er gravid!! Åhhhr mannfolk av og til altså! Gå hjem, si at du føler deg dårlig til jobben, åsså får du sykemld fra legen f.o.m i dag
 
Drit i mannen din, dette må du kjenne på selv, det er ikke han som er gravid!! Åhhhr mannfolk av og til altså! Gå hjem, si at du føler deg dårlig til jobben, åsså får du sykemld fra legen f.o.m i dag

Må få lov å rette på meg litt, mannen trodde bare jeg hadde en dårlig dag på jobben. Han visste ikke jeg blødde/spottet.. :(
 
Uff da, kjære deg!!! :(
Håper virkelig dette kun er noe helt ufarlig.... Du får ta deg en tur til legen i morgen/evnt i dag for en blodprøve og en ny over helgen :-(
Lover å krysse alt jeg har for deg....!!!!! :smiley-angelic001
 
Jeg er som sagt 50% sykemeldt og kjenner at det gjør kroppen godt!! :) Kanskje du også bør vurdere det en tid fremover?
 
Jeg ville faktisk råde deg til å bli på jobb. Skjønner deg veldig godt, men bekymringene blir bare større om du skal gå hjemme alene og gruble og Google... Jeg gjorde det med gutten min, endte opp med å være livredd og bli sykemeldt en god stund... Noen tusen kroner senere ( brukt på ul og masse tester) fant jeg ut at småen var kommet for å bli..
 
Håper det bare er uskyldig spotting, men sjekk det opp hos legen så slipper du å gå med den vonde følelsen. Det at du ikke har smerter er vel et bra tegn? Sist fikk jeg en liten blødning etter en canesten tablett, men det var kun på grunn av at slimhinnene var skjøre. Legg vekk snillpike syndromet og ta deg resten av dagen fri, man bør ikke miste en jobb fordi man er syk. *klemme*
 
krysser fingrene for deg og sender deg flere klemmer :)
 
Uff da, kjære deg!!! :(
Håper virkelig dette kun er noe helt ufarlig.... Du får ta deg en tur til legen i morgen/evnt i dag for en blodprøve og en ny over helgen :-(
Lover å krysse alt jeg har for deg....!!!!! :smiley-angelic001

Håper virkelig jeg også.. Fått legetime i morgen hvor jeg skal få henvisning til UL.. Gruer meg litt..:(
Tusen takk for kryssing <3
 
Jeg ville faktisk råde deg til å bli på jobb. Skjønner deg veldig godt, men bekymringene blir bare større om du skal gå hjemme alene og gruble og Google... Jeg gjorde det med gutten min, endte opp med å være livredd og bli sykemeldt en god stund... Noen tusen kroner senere ( brukt på ul og masse tester) fant jeg ut at småen var kommet for å bli..

Jeg reiste hjem, jeg har en såpass sentral rolle i firmaet at jeg kan ikke "gjemme" meg bort hvis jeg føler for det.. Og nå følte jeg for å være helt alene. Lover å ikke google, har faktisk bare oppdatert dere - og sovet ;)

Jobben får vente..
 
Jeg ville tatt en tur til legen. Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men jeg syns det er bedre å få visshet! Da jeg hadde en MA for 3 år siden så var det nettop slik du beskriver.. Jeg gikk til legen, som ikke tok meg noe godt imot i det hele tatt! Endte med privatultralyd... For fin del ville jeg sjekket det opp! Kanskje det ikke er noe å bekymre seg over i det hele tatt! Men da får du ihvertfall vite:)

Enig. Jeg kontaktet fastlegekontoret og fikk time i morgen hvor jeg skal få henvisning til tidlig UL.. Gruer meg litt..:(
 
Back
Topp