Spotting...:(

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Neeeeei, jeg vet ikke hva jeg skal tro nå!

Jeg har vært skikkelig hard i magen den siste uken etter jeg ble gravid, og nå da jeg var på toalettet var det nesten som å føde! Så vanskelig å få ut.. (beklager detaljer)..

Men når jeg tørket meg så fikk jeg lys og mørk brun spotting på papiret! BRUNT?!

Jeg har lest 1000 plasser at å spotte nå er helt normalt, men man blir jo litt bekymret... :(


Oppdatering torsdag 07.02:

Vet ikke hva jeg skal tro nå.. var nettopp på do etter lunsj og nå var det MASSE brun utflod i forskjellige nyanser, så også spor av friskt blod.. jeg kjenner jeg ble skikkelig lei meg nå... :(
Fremdeles ingen smerter, kanskje litt stikninger bare.. huff.. jeg er bekymra kjenner jeg.
 
Hva er det?
 
Det er vel et kjempegodt tegn at det brunt? Uansett, stooor klem til deg! Dette skal gå bra!
 
Jeg blødde i starten av begge svangerskapene. Det ble ul hos fastlegen (genialt med fastlegekontor som har en lege med ul og kan bruke det, dumt vi har flyttet...) og påvist fortsatt liv og alt vel. Men jeg var litt lenger da, 7 uker med eldste og rundt 15 med andre, det er jo enda noen dager til hjertet begynner å slå hos deg, da kan jo ikke UL vise liv enda.

Men altså, litt spotting er nok ikke farlig og i ditt tilfelle tenker jeg sprukket blodkar fordi du tok sånn i... Om det ikke kommer mer.
 
Jeg blødde i starten av begge svangerskapene. Det ble ul hos fastlegen (genialt med fastlegekontor som har en lege med ul og kan bruke det, dumt vi har flyttet...) og påvist fortsatt liv og alt vel. Men jeg var litt lenger da, 7 uker med eldste og rundt 15 med andre, det er jo enda noen dager til hjertet begynner å slå hos deg, da kan jo ikke UL vise liv enda.

Men altså, litt spotting er nok ikke farlig og i ditt tilfelle tenker jeg sprukket blodkar fordi du tok sånn i... Om det ikke kommer mer.

Ifølge babyverden begynte hjertet å slå i går.. og da jeg var til innvendig UL med førstefrøkna så fikk jeg se et bankende hjerte da jeg var nesten 6 uker på vei. Men får bare håpe det ikke kommer mer!

Æsj.. jeg som hadde håpet jeg ikke fikk se noe annet en fargen hvit der nede på mange måneder!!
 
Åjaa... Men om det ikke er frisk blod kan det være du har hatt festeblødninger og det har vært så lite at blodet ikke har kommet ut? Går nok helt fint skal du se :)
 
Går nok heilt fint :) men bestill time oss legen og få deg UL, er ikke bra å gå å bekymre seg .
 
Ok, i går, trodde det var 6+0 eller deromkring jeg, men det er en stund siden for meg.

Ring legen om du er bekymret, i alle fall om det kommer mer?
 
Huff! Skjønner godt at du blir bekymret! Men det er veldig vanlig å spotte slik som jeg har forstått det. Ring legen å prat med han du! :)
Krysser fingrene for deg! :)
STOR klem! ❤
 
Du, dette går nok bra. Ta konakt med legen, men de sier det er vanlig med litt spotting.
 
Som de andre sier her, spotting er helt vanlig, det går nok veldig bra<3 men du, du sa du hadde hard mage og at det var kjempevondt å gå på do.. Du har ikke pådratt deg en endetarmsrift da? At det kom ifra "den enden" i stedenfor?:p det er iallefall veldig vanlig i forbindelse med hard mage..;)
 
Slimhinnene blir jo mega følsomme når man er gravid, og om du har vært hard i magen og kanskje trykket litt ogsånn kan det være nok til at et blodkar kan ha sprukket der nede. Tror dette skal gå bra jeg :) Har ei venninne som er 7 uker og hun har flere kvelder hatt bittelitt lyserødt blod på papiret, men ikke mer enn det. Hun er hvertfall gravid ennå og ikke blødd på snart 2 uker.. hørt at dette er vanlig, men kontakt lege og få det undersøkt :)
 
Jeg hadde en del sånt i uke 14 sist sv.skap, det var ikke et bra tegn, det var ma.. MEN så hadde jeg sånn første sv.skap i uke 6-7 og det gikk bra, og bestevenninna mi har spottet hele sv.skapet, er i uke 21 nå, og det er helt ok :) så det der er umulig å si hva som er hva, ta deg en tur til legen viss du er redd :) Håper alt er bra hos deg :)
 
Det går nok bra skal du se :hug013 Er nok bare viktig og stresse ned og slappe av så mye som mulig!
 
Det går nok bra snuppa <3 Det er mange som blør tidlig i svangerskapet. Og visst du har vært hard i magen, kan de skjøre blodkarene ha sprukket. Håper det er en uskyldig blødning :)
 
Back
Topp