Snøkrystall
Forelsket i forumet
Er litt deppa her nå, har akkurat begynt og spotte nå en uke før forventet mens. Det har jeg gjort hver mnd de 6 mnd vi har prøvd nå. Så da er vel løpet kjørt denne pp også.
Jeg innbiller meg at spottingen reduserer sjansen for å bli gravid, finner ikke noe ordentlig svar når jeg googler. Leser om progesteronsvikt osv.
Er det noen som vet noe om dette? Blir veldig glad for å høre andres erfaringer.
Og hvis det er noen her som pleier å spotte før mens som ble gravide, spottet du den pp du ble gravid?[emoji5]
Lurer også på hvordan man skifter brukernavn? Gikk litt fort i svingene når jeg registrerte meg[emoji28]
Jeg innbiller meg at spottingen reduserer sjansen for å bli gravid, finner ikke noe ordentlig svar når jeg googler. Leser om progesteronsvikt osv.
Er det noen som vet noe om dette? Blir veldig glad for å høre andres erfaringer.
Og hvis det er noen her som pleier å spotte før mens som ble gravide, spottet du den pp du ble gravid?[emoji5]
Lurer også på hvordan man skifter brukernavn? Gikk litt fort i svingene når jeg registrerte meg[emoji28]
Jeg tok kontakt med fastlegen for å høre om tester av progesteronnivå kunne tas, da jeg har lest flere steder at progesteronmangel kan være en årsak til spottingen. Fastlegen min tar ikke progesterontester, og ba meg pent vente til vi har vært prøvere i 1 år så hu kunne henvise videre til gynekolog i så fall. Noe jeg virkelig ikke har tålmodighet til å vente på om det ikke går...
Noen som har testet progesteronkrem fra helsekost og hatt effekt på spottingen av denne??