sportsdel

Vi har skiftet. Ikke fordi hun er for stor for bagen men fordi hun synes det er kjedelig.. Kan legge ryggen helt ned i sportsdelen så hun kan ligge flatt når hun sover. Fysio sa til oss at det går fint å la de sitte halvt liggende en stund av gangen, men når vi satt opp ryggen i bagen ble den mye bråere enn den blir i sportsdelen. :)
 
Hun NEKTET å ligge i liggedelen da hun var rundt 4 mnd tror jeg. Hun hatet det, bare gråt og jeg måtte heller bære henne. Hun var alltid veldig våken fra fødselen av. Fulgte med på ting og var klar, flere som har merket det på henne. Hun enten sov eller var våken og ingenting i mellom. Det ble rett og slett for kjedelig for henne å ligge, så vi tok frem sittedelen til easywalker junen vår, og den er veldig komfortabel for sånne små. Vi er veldig fornøyd :)
 
Jonas er 63.5 og 6.5 kg og 6 månder imorgen :eek: har enmaljunga vogn å bagdelen er jo relativt stor. Sarah brukte bagdelen til hun var 11 månder, men hun var velsog liten da, 8 kg da hun var 1 år
Min var 63,5 cm og 7 kg på 3-mnd kontrollen :-O nå er han 68 cm og nærmer seg 9 kg, 5,5 mnd gammel. Måtte bytte til sportsdel pga gutten klaget sånn, ville ikke ligge mer, liker mer å sitte og se.
 
Back
Topp