sportsdel

mie_

Blir kjent med forumet
Noen som har gått over til sportsdelen enda? Vi har city cross med city bag, tror den er 75 cm lang, og gutten vår har ikke mye plass å gå på med sine 70 cm, så tenker vi bytter over nå i dag :)
 
Har Edge duo så hun har god plass enda, koser seg enda i bagen så vi beholder den en stund til:)
 
Skal bruke bagdelen så lenge jeg kan. Fysio mente han ikke skulle sitte i sportsdelen så lenge han ikke satt seg opp selv. Ikke bare pga sitting men også fordi hun mente det er for dårlig støtte i sportsdelen. Hode og overkropp kunne lett få en sleng iom at barna ikke er stødige nok
 
Har edge duo her også og ennå god plass så beholder nok en stund til selv om han av og til vil opp og se spesielt hvis vi er på kjøpesenter/butikker.
 
Vi kommer nok ikke til å la han sitte oppreist i vogna selv om vi bytter, fysio sa til oss også at de ikke skulle sitte mye før de kunne det selv :)
 
Har samme vogn som deg, og vil ha lille i bag så lenge som mulig... Tenker å prøver å holde meg til høsten, da vil lille være 8-9 mnd :)
 
ville også hatt han lengst mulig i bagen, men han har begynt å sparke fra i vogna, og da skaller han huet i bagen:p
 
Byttet til sportsdel for noen uker siden, er 5 mnd nå.. Var uaktuelt å ligge våken i bagen å ikke få se noe, så da ble det sportsdelen :) Har Edge Duo og synes sportsdelen er veldi grei, kan sette henne opp ett hakk og ryggen er lang, så blir litt som at hun ligger på skrå bare :) Endelig kan hun bli med på tur utenom sovingen :)
 
Me har vore ute me sportsdelen eit par gonga. Ho elska da!:D i bagen ligg ho me knekk i knena, so ho blir nok trillande mest i sporten framøve!:p
 
Har ikke byttet, men merker det begynner å bli veldig stress å ha ham i dypbag. Han snur seg rundt, står på alle fire og svaier, karrer seg til kanten og stikker hodet ut på siden. Føler jeg trenger sele snart:p
 
Bytta når ho var 4,5 måned er snart 5,5. Ho trengte å komme seg opp for å se, ville ikke ligge lenge i liggedelen når hun ikke sov. Ble sååå fornøyd både jente og mamma når vi fikk bytta ;) Må sies at jeg har en sportsdel som har ligge, hvile og sittestilling :D
 
ville også hatt han lengst mulig i bagen, men han har begynt å sparke fra i vogna, og da skaller han huet i bagen:p
Min gjør akkurat det samme, "klatrer" ut, sparker fra seg dyne og blir liggende med beina ut :p og protesterer. Har Crescent comfort og der går det an å sette opp ryggstøtte så han sitter halvveis oppreist. Det liker han. Men er ikke helt klar til sportsdel enda da han fortsatt sovner ofte på tur, selv om han er mer og mer våken.
 
Skal bruke bagdelen så lenge jeg kan. Fysio mente han ikke skulle sitte i sportsdelen så lenge han ikke satt seg opp selv. Ikke bare pga sitting men også fordi hun mente det er for dårlig støtte i sportsdelen. Hode og overkropp kunne lett få en sleng iom at barna ikke er stødige nok
Fint for de som kan ha barna i bagen i 6 mnd +, her vokser snupp så fort at det kan jeg ta lang marsj og hoppe over ;) vi nærmer oss 70 cm og hun er 4 mnd.. Buhu!!
 
Bytta når ho var 4,5 måned er snart 5,5. Ho trengte å komme seg opp for å se, ville ikke ligge lenge i liggedelen når hun ikke sov. Ble sååå fornøyd både jente og mamma når vi fikk bytta ;) Må sies at jeg har en sportsdel som har ligge, hvile og sittestilling :D
Høres ut som sånn vi har det - tenker å prøve oss på sportsdelen snart og håper trilleturene blir hyggeligere da! :)
 
Fint for de som kan ha barna i bagen i 6 mnd +, her vokser snupp så fort at det kan jeg ta lang marsj og hoppe over ;) vi nærmer oss 70 cm og hun er 4 mnd.. Buhu!!
BabyJ er 63.5 og 6.5 kg og 6 månder imorgen :eek: har enmaljunga vogn å bagdelen er jo relativt stor. S brukte bagdelen til hun var 11 månder, men hun var velsog liten da, 8 kg da hun var 1 år
 
Last edited:
Jonas er 63.5 og 6.5 kg og 6 månder imorgen :eek: har enmaljunga vogn å bagdelen er jo relativt stor. Sarah brukte bagdelen til hun var 11 månder, men hun var velsog liten da, 8 kg da hun var 1 år

Hoho..!:p her e mini allerede bikka 8kg.. Ho e 5,5mnd.. Hehe..:p godt me e forskjellig! :p
 
Hoho..!:p her e mini allerede bikka 8kg.. Ho e 5,5mnd.. Hehe..:p godt me e forskjellig! :p
Storesøster var bare 1400g ved fødsel så la godt på seg. Lillebror var jo å relativ liten, 2360
 
Storesøster var bare 1400g ved fødsel så la godt på seg. Lillebror var jo å relativ liten, 2360

Kneipen her i hus va 3068 når ho kom ut. Så ho har lagt godt på seg her og..:p men ho e long då, snart 70cm no! :eek: :)
 
Back
Topp