Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min gjør akkurat det samme, "klatrer" ut, sparker fra seg dyne og blir liggende med beina utville også hatt han lengst mulig i bagen, men han har begynt å sparke fra i vogna, og da skaller han huet i bagen![]()
Fint for de som kan ha barna i bagen i 6 mnd +, her vokser snupp så fort at det kan jeg ta lang marsj og hoppe overSkal bruke bagdelen så lenge jeg kan. Fysio mente han ikke skulle sitte i sportsdelen så lenge han ikke satt seg opp selv. Ikke bare pga sitting men også fordi hun mente det er for dårlig støtte i sportsdelen. Hode og overkropp kunne lett få en sleng iom at barna ikke er stødige nok
Høres ut som sånn vi har det - tenker å prøve oss på sportsdelen snart og håper trilleturene blir hyggeligere da!Bytta når ho var 4,5 måned er snart 5,5. Ho trengte å komme seg opp for å se, ville ikke ligge lenge i liggedelen når hun ikke sov. Ble sååå fornøyd både jente og mamma når vi fikk byttaMå sies at jeg har en sportsdel som har ligge, hvile og sittestilling
![]()
BabyJ er 63.5 og 6.5 kg og 6 månder imorgenFint for de som kan ha barna i bagen i 6 mnd +, her vokser snupp så fort at det kan jeg ta lang marsj og hoppe overvi nærmer oss 70 cm og hun er 4 mnd.. Buhu!!
Jonas er 63.5 og 6.5 kg og 6 månder imorgenhar enmaljunga vogn å bagdelen er jo relativt stor. Sarah brukte bagdelen til hun var 11 månder, men hun var velsog liten da, 8 kg da hun var 1 år
Storesøster var bare 1400g ved fødsel så la godt på seg. Lillebror var jo å relativ liten, 2360Hoho..!her e mini allerede bikka 8kg.. Ho e 5,5mnd.. Hehe..
godt me e forskjellig!
![]()
Storesøster var bare 1400g ved fødsel så la godt på seg. Lillebror var jo å relativ liten, 2360