Sportsdel?

Jeg prøvde sportsdelen og konkluderte med at hun er altfor liten til den enda. Puh!

Hun ligger mye på magen i bagen, det er pop :)
Haha, husker da storebror fikk skikkelig dreisen på å snu seg fra rygg til mage. Da SKULLE han snu seg i vogna, og han SKULLE ligge på magen. Så da fikk jeg jo trille rundt med ham sånn da! Og helst med kalesjen nede, sånn at han kunne se litt. DET var poppis! :)
 
Oh yes, kalesjen MÅ være nede! Men har parasoll over henne, sånn at hun ikke får sol på seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vidunderet kom i posten i dag. Som en drøm å trille og lillebror både ligger og sitter perfekt. Jeg er helt forelska :) Prøvde forøvrig og bygge opp i bagen i dag. Det synes han i og for seg var flott. Men han la jo føttene oppå kanten av baggen og prøvde å løfte rompa opp og ut pluss at han akte seg nedover og ble liggende som en bylt nederst. Men nå bruker vi bare bumbleriden når han ikke skal sove og bag en stund til når det skal soves.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406914158533.jpg
    1406914158533.jpg
    59,2 KB · Visninger: 44
  • 1406914182964.jpg
    1406914182964.jpg
    65,5 KB · Visninger: 43
  • 1406914195802.jpg
    1406914195802.jpg
    58,9 KB · Visninger: 41
Den er SÅ fin!

Solgte vugga vår i går og vurdere en Bumbleride Fliter.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte oss en Bob Revolution idag. Han satt såå tett og fint i den til tross for at han egentlig er for liten. Blir nok å ha ham mest liggende i den i starten, men jeg er SÅ fornøyd med valget av reise/treningsvogn!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Den er SÅ fin!

Solgte vugga vår i går og vurdere en Bumbleride Fliter.


Sent from my iPhone using BV Forum
Solgte du vogna? Hvorfor det? Trodde du var så fornøyd.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Solgte du vogna? Hvorfor det? Trodde du var så fornøyd.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vugga!

Vogna selger jeg aldri :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vugga!

Vogna selger jeg aldri :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Åja, hehe. Var litt sliten i går og leste feil. Synes det var litt rart ja. Har forresten hørt at den Bumbleride-trilla skal være veldig god å trille, for den har så bra demping.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Åja, hehe. Var litt sliten i går og leste feil. Synes det var litt rart ja. Har forresten hørt at den Bumbleride-trilla skal være veldig god å trille, for den har så bra demping.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ja, den er ikke så dyr. Lurer på og enten ha en vogn liggende i bilen eller å ha en hos mamma og pappa. Men vil se ann behovet samt og se hvordan det går med sportsdelen (om den er lett å ta med seg osv). Jeg har aldri sett Filter live.
Ei venninne lovpriste maclaren paraplytrille og sa det var så utrolig deilig å kunne kjøre vognen te gaten på flyplassen o.l..vi flyer jo masse med barn og kommer til å gjøre det fremover (vi har besteforeldre to ulike steder i Norge og bor i utlandet, hurra!)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært hos fysio i dag, og hun så ingen problemer med å bytte til sportsdel:) Hun byttet selv på sine da de var 5 mnd. Fikk gode nyheter også, alle stivheter i nakke etc pga fødsel er helt borte. I tillegg er han sterk for alderen:) En god dag i dag altså:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vært hos fysio i dag, og hun så ingen problemer med å bytte til sportsdel:) Hun byttet selv på sine da de var 5 mnd. Fikk gode nyheter også, alle stivheter i nakke etc pga fødsel er helt borte. I tillegg er han sterk for alderen:) En god dag i dag altså:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hvor stor er gutten din? Altså vekt og lengde. Du har bugaboo ikke sant? Lurer skikkelig på å bytte over, den vogna jeg har er litt samme prinsippet som bugaboo, altså at man vipper hele vogna bakover istedenfor å legge ned ryggen.
Hun ligger jo ikke helt flatt da, men med beina litt opp og rumpa litt ned:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hvor stor er gutten din? Altså vekt og lengde. Du har bugaboo ikke sant? Lurer skikkelig på å bytte over, den vogna jeg har er litt samme prinsippet som bugaboo, altså at man vipper hele vogna bakover istedenfor å legge ned ryggen.
Hun ligger jo ikke helt flatt da, men med beina litt opp og rumpa litt ned:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Skal veie og måle i morgen, så vet ikke helt. Men tipper han er 66-67cm lang og 7,3-7,4kg:) Har bugaboo ja.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
De må ikke kunne sitte selv for å bytte til sportsdelen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke når sportsdelen er formet slik at den har trinnløs justering på ryggen. Da kan de ha vippestol helning eller så bratt som bilstolen er. Men de vognene som har rett opp og ned rygg må de kunne sitte selv først.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så i bruksanvisningen på bugabooen og der står det at bagen skal brukes til maks 6mnd. Og den skal ikke brukes hvis babyen kan rulle rundt eller trekke seg opp.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg prøvde min i sportsdelen til bugabooen, og det funka ikke i det hele tatt! Verste vogna jeg har vært borti, ser ikke for meg han skal sitte noe godt i den før han er flere år gammel *selg!*. Emmaljungaen er også for stor da, men med et godt og tykt underlag hadde den vært fin. Testa ham i et par joggevogner i butikken (city lite og bob revolution) og der satt/halvlå han kjempefint! Veldig gode og støttende seler, spesielt i boben <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Prøvde sportsdelen i dag. Han er litt liten enda, men var SÅ fornøyd:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg prøvde min i sportsdelen til bugabooen, og det funka ikke i det hele tatt! Verste vogna jeg har vært borti, ser ikke for meg han skal sitte noe godt i den før han er flere år gammel *selg!*. Emmaljungaen er også for stor da, men med et godt og tykt underlag hadde den vært fin. Testa ham i et par joggevogner i butikken (city lite og bob revolution) og der satt/halvlå han kjempefint! Veldig gode og støttende seler, spesielt i boben <3


Sent from my iPad using BV Forum
Hva var det som ikke var bra med den da? Synes den ser så fin ut jeg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hva var det som ikke var bra med den da? Synes den ser så fin ut jeg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Den er fin å se på, ja, men upraktisk! Jeg ville aldri anbefalt noen å bruke såå mye penger på ei ny bugaboovogn.

Skaviseee det jeg ikke liker ved den er:
*Veeldig lav
*Forferdelig å trille forutenom inne i butikker (ja, har gode terrenghjul til den, men de kan vi ikke bruke for da kan den ikke slåes helt sammen og tar aaaltfor mye plass i bilen (understellet ligger alltid i bilen, vi fester bilstol på når vi kjører på bytur)).
*Kommer ikke til bagasjeveska under
*MÅ deles i to for å klappes sammen
*Blir flat sammenlagt, ja, men den blir like bred og laaang så tar masse plass likevel (les: og det med småhjulene på)
*Dårlig med justering på håndtaket
*Om man har en (lett!) handlepose på styret og tar av bagen/bilstolen for å demontere vogna klapper hele greia sammen og går i bakken med et dunk.
*Sittedelen kan ikke justeres i ryggen, kan bare vippe setet opp og ned slik at barnet ikke får strekt på seg

Det var det jeg kom på i farta :)

Ja, jeg misliker virkelig denne vogna, men vi måtte ha ei sånn lita og lett vogn i starten grunnet bosituasjonen og fant denne billig på finn (den var som ny!). Etterhvert når vi bytta til Emmaljungaen var faktisk den lettere og den tar ikke noe mer av bagasjeplassen i bilen (!!). Den har gode, stramme, solide deler da, ikke noe slark og tåler en god del "herjing" (blir mye dunk når den skal inn og ut av bilen).

Vil du kjøpe vår? :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Den er fin å se på, ja, men upraktisk! Jeg ville aldri anbefalt noen å bruke såå mye penger på ei ny bugaboovogn.

Skaviseee det jeg ikke liker ved den er:
*Veeldig lav
*Forferdelig å trille forutenom inne i butikker (ja, har gode terrenghjul til den, men de kan vi ikke bruke for da kan den ikke slåes helt sammen og tar aaaltfor mye plass i bilen (understellet ligger alltid i bilen, vi fester bilstol på når vi kjører på bytur)).
*Kommer ikke til bagasjeveska under
*MÅ deles i to for å klappes sammen
*Blir flat sammenlagt, ja, men den blir like bred og laaang så tar masse plass likevel (les: og det med småhjulene på)
*Dårlig med justering på håndtaket
*Om man har en (lett!) handlepose på styret og tar av bagen/bilstolen for å demontere vogna klapper hele greia sammen og går i bakken med et dunk.
*Sittedelen kan ikke justeres i ryggen, kan bare vippe setet opp og ned slik at barnet ikke får strekt på seg

Det var det jeg kom på i farta :)

Ja, jeg misliker virkelig denne vogna, men vi måtte ha ei sånn lita og lett vogn i starten grunnet bosituasjonen og fant denne billig på finn (den var som ny!). Etterhvert når vi bytta til Emmaljungaen var faktisk den lettere og den tar ikke noe mer av bagasjeplassen i bilen (!!). Den har gode, stramme, solide deler da, ikke noe slark og tåler en god del "herjing" (blir mye dunk når den skal inn og ut av bilen).

Vil du kjøpe vår? :D


Sent from my iPad using BV Forum

Vi elsker vår, og er ikke spesielt lave mennesker. Mannen er 185 cm og jeg er 172 cm, kunne aldri tenkt meg noe annen vogn.
Jeg har handleposene på bagen, de selger ikke handleposeskroker her pga. sikkerhet. De anbefaler ikke å henge noe på styret uansett hvilken vogn man har.
Synes også den er fantastisk å trille, men jeg triller bare i by og park. Aldri prøvd i terreng siden vi bor i en storby. Har hele tiden sagt at vi skulle kjøpe en løpevogn/terreng vogn om vi skulle se behovet for det. Det har vi per d.d ikke.
Her bor også alle i barselgruppa i blokk, og synes det er så digg å bare klikke av bagen og bære den opp trapper i og med man kan bære bagen i håndtaket som går over bagen. Synes heller ikke det er noe problem å komme til bagasjeveska under...

Er sjeldent vi bruker bil med vogn, siden vi bor så sentralt så at den er pes å legge sammen har jeg ikke tenkt over...
 
Back
Topp