Sportsdel?

Du kan jo ha litt helling når hun er våken. Kan ikke tenke meg at det er noe særlig verre enn en vippestol.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja, jeg tenkte å ta en liten tur for å teste. Men når hun satt bakoverlent prøvde hu å sette seg ennå mer opp:) Det var ikke bra nok for henne!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg tenkte å ta en liten tur for å teste. Men når hun satt bakoverlent prøvde hu å sette seg ennå mer opp:) Det var ikke bra nok for henne!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Høres kjent ut. Det øverste hakket på babybjørn vippestolen er ikke bra nok her;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Oi, jeg har Babygjörnen på det nederste hakket enda.

Ei venninne av meg sa at babyer ikke skulle sitte i Babybjörn før de var 6mnd. Mens helsesøster spurte om hun enda gadd å sitte i den..høhø..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, jeg har Babygjörnen på det nederste hakket enda.

Ei venninne av meg sa at babyer ikke skulle sitte i Babybjörn før de var 6mnd. Mens helsesøster spurte om hun enda gadd å sitte i den..høhø..


Sent from my iPhone using BV Forum
Har brukt den på det øverste hakket i hvertfall sikkert to måneder. Vil ikke si at han sitter fordi om for den er ganske lent bakover på det øverste hakket også, blir som om han skulle ligge litt høyt i fanget (noe han hvertfall ikke gidder å gjøre lenger;) Når jeg gir grøt har jeg faktisk tenkt den burde hvert enda høyere for føler han blir liggende ganske mye og da er det jo vanskelig for han å svelge. Men han dytter jo hodet og overkroppen høyere opp selv så;) alt med måte sier nå jeg, han sitter jo ikke akkurat der dagen lang. Han er våken cirka 1.5 timer av gangen og da kan han fint ligge en halvtime for seg selv på gulvet, så er det mat og bleieskift og kos så da sier det seg selv at det ikke er store tida han sitter der bortsett fra når han spiser grøt;) også bruker jeg den når jeg dusjer da, han kan ikke ligge på gulvet lenger da for det ender bare med at han ruller og setter seg fast ett sted.



Sent from my iPad using BV Forum
 
Last edited:
Høres kjent ut. Det øverste hakket på babybjørn vippestolen er ikke bra nok her;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Idag når hun lå i vogna prøvde hun til og med å dra seg opp etter myggnettingen! Hun skal absolutt opp, hvis jeg bøyer meg over henne når hun ligger på stellebordet tar hun tak i håret mitt og prøver å dra seg opp:)
 
Oi, jeg har Babygjörnen på det nederste hakket enda.

Ei venninne av meg sa at babyer ikke skulle sitte i Babybjörn før de var 6mnd. Mens helsesøster spurte om hun enda gadd å sitte i den..høhø..


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har den også på øverste hakket. Men nå som hun har lært seg å rulle vil hun heller ligge på gulvet:) Vippestolen blir stort sett brukt hvis jeg må vite hvor jeg har henne:)
 
Vi er på tur og tester sportsdelen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406477255665.jpg
    1406477255665.jpg
    54,4 KB · Visninger: 40
Herregud så søt!!!

Ble så nysgjerrig på dette sportsdelen greiene at jeg hentet den opp fra boden i dag. Bare må teste selv, hahaha. Lett påvirkelig jeg? Neidda!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så hvor gal er jeg om jeg verken tar med sportsdelen eller trilla vår til Syden men heller kjøper en helt ny vogn? Har kikka rundt og fikk SÅ lyst på en Bumbleride Indee! Men 4500 kroner er jo litt mye å bruke på vogn når vi egentlig har de to vi trenger. Men den er SÅ fin da. Kunne hatt Emmaljungaen i bhg. og bare brukt bumbleriden både som kjøpesentertrille og turvogn. Og kvitta oss med trilla vi har nå (som egentlig er helt fin og funker bra, jeg er bare lei av den og vil ha noe nytt og kult).

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Så hvor gal er jeg om jeg verken tar med sportsdelen eller trilla vår til Syden men heller kjøper en helt ny vogn? Har kikka rundt og fikk SÅ lyst på en Bumbleride Indee! Men 4500 kroner er jo litt mye å bruke på vogn når vi egentlig har de to vi trenger. Men den er SÅ fin da. Kunne hatt Emmaljungaen i bhg. og bare brukt bumbleriden både som kjøpesentertrille og turvogn. Og kvitta oss med trilla vi har nå (som egentlig er helt fin og funker bra, jeg er bare lei av den og vil ha noe nytt og kult).

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Den har jeg og lyst på!
Du kan få den på babycare.no til 3500kr ink frakt sist søndag.

Lyst på bumbleride filter også jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den har jeg og lyst på!
Du kan få den på babycare.no til 3500kr ink frakt sist søndag.

Lyst på bumbleride filter også jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
Så på den også. Men den blir mere lik den trilla vi allerede har. Synes indie var så fin siden den både kunne fungere som kjøpesentertrille (liten sammenslått) og turvogn. Og trilla vi har nå funker ikke på annet en på kortere turer på asfalt og innedørs på shopping Så sitter/ligger visst ungen så fint i de, selv små babyer. Dumt at den ikke har vendbar sittedel da, men det er det jo ikke på trilla vi har nå heller. Skal få mannen til å kikke litt på noen utenlandske nettsider og jeg har bursdag i August;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg har sjekket overalt og den er ikke billigere med mindre du får den med rabatter ala det babycare hadde sist søndag.

3500kr er det billigste jeg har funnet den til. Er en som selger en pent brukt på finn til 2500kr så jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Herregud så søt!!!

Ble så nysgjerrig på dette sportsdelen greiene at jeg hentet den opp fra boden i dag. Bare må teste selv, hahaha. Lett påvirkelig jeg? Neidda!


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo så stas!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så hvor gal er jeg om jeg verken tar med sportsdelen eller trilla vår til Syden men heller kjøper en helt ny vogn? Har kikka rundt og fikk SÅ lyst på en Bumbleride Indee! Men 4500 kroner er jo litt mye å bruke på vogn når vi egentlig har de to vi trenger. Men den er SÅ fin da. Kunne hatt Emmaljungaen i bhg. og bare brukt bumbleriden både som kjøpesentertrille og turvogn. Og kvitta oss med trilla vi har nå (som egentlig er helt fin og funker bra, jeg er bare lei av den og vil ha noe nytt og kult).

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Hehe, du er ikke helt gal:) Er enig at den er fin, og det er jo alltid stas med noe nytt. Er mange som har mer enn én vogn. Titter på vogner stadig vekk jeg, klarer ikke å la være!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har sjekket overalt og den er ikke billigere med mindre du får den med rabatter ala det babycare hadde sist søndag.

3500kr er det billigste jeg har funnet den til. Er en som selger en pent brukt på finn til 2500kr så jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja. Så det også. Men så var den svart og jeg vil ha blå eller grønn;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Hehe, du er ikke helt gal:) Er enig at den er fin, og det er jo alltid stas med noe nytt. Er mange som har mer enn én vogn. Titter på vogner stadig vekk jeg, klarer ikke å la være!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du vet ikke tilfeldigvis om de har den inne på babycare her i byen?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Du vet ikke tilfeldigvis om de har den inne på babycare her i byen?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
De har den på Go'ungen! De hadde den hvertfall når jeg kjøpte vogna mi, for jeg vurderte den også:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
De har den på Go'ungen! De hadde den hvertfall når jeg kjøpte vogna mi, for jeg vurderte den også:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nice, får dra å se i morgen da;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg prøvde sportsdelen og konkluderte med at hun er altfor liten til den enda. Puh!

Hun ligger mye på magen i bagen, det er pop :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gikk på en smell og bestillte den fra Lilleprinsen jeg..... ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp