Mirakel nr 4
Glad i forumet
Har ei venninne som spiste salami gjennom 2 svangerskap hun hadde dilla og jordmor hadde sagt det var ok. Men de sier jo det er fy fy over alt jo :/ 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt det er greit om den har vært frystog evt varme behandlet
.
Matportalen har ikke friskmeldt enda, og det er jo der man bør følge med om man vil være tryggest. Selv stoler jeg på gilde og har spist litt når det er helt nyåpnet.http://www.gilde.no/graviditet-og-kjott/
Gilde har friskemeldt sine spekepølser i hvert fall
Min jordmor sa at salami og div fra Gilde var trygt å spise grunnet prosessene i forkant. Men jeg liker ikke spekepølser, så spiser ikke![]()
Matportalen har ikke friskmeldt enda, og det er jo der man bør følge med om man vil være tryggest. Selv stoler jeg på gilde og har spist litt når det er helt nyåpnet.
Spiser ostesmørbrød stekt i ovn, med salami på. Men har ikke lyst på ost på, så blir vel kanskje ikke ostesmørbrød da..Men såå godt
![]()
Jeg tenker at det er greit å ikke overdrive, ikke glem at de bar frem barn i barokken!! Tror de hadde myyyye bakterier rundt seg da også. Litt salami er nok helt trygt, som de nevner, så skal du ikke spise fra pakker som nærmer seg utløps dato, eller pakker som har vært åpen lenge