lykkemedto
Forelsket i forumet
Så surt... Før svangerskapet spiste jeg så sunt og variert, nå spiser jeg bare snop!! Blir den megababyen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke denne uka! Med unntak av idag, for jeg har fått kjeksEr så glad i kjeks. Det er vel noe av det mest usunne en kan få i seg vel
Men blir babyen, altså kroppen, stor eller får babyen bare mye fett?
Fett trenger den joOm babyen blir stor eller "bare" får mye fett så er det vel ikke akkurat bra uansett..
Jeg spiser sjokolade,men prøver å være flink da. Blir mest når jeg er sliten etter jobb f.eks.
Skal kjøpe sånne wasa müsli greier med sjokolade,de er vel kanskje litt sunnere og smaker sjokolade hvertfall![]()
Må vel innrømme at det blir litt snop ja..Har veldig lyst til å ta dagens tredje kvikklunsj
![]()
Uff, ja jeg er alt for sløv! Kanskje vi skulle starta en godtestopptråd her? Starte på mandag?? Så kan vi backe hverandre oppVerken vi eller babyene har godt av det!
![]()
Uff, ja jeg er alt for sløv! Kanskje vi skulle starta en godtestopptråd her? Starte på mandag?? Så kan vi backe hverandre oppVerken vi eller babyene har godt av det!
![]()
God idé!
Men jeg stemmer for lov i helga..![]()
En dag i helga kan jo være lov! Men hvis det er fredag, lørdag og søndag så er jo det nesten halve uka![]()
Jeg tar nok enten lørdag eller søndag som snopedag <3