Spiser dere mye godis?

lykkemedto

Forelsket i forumet
Så surt... Før svangerskapet spiste jeg så sunt og variert, nå spiser jeg bare snop!! Blir den megababyen!!

Må vel innrømme at det blir litt snop ja.. :) Har veldig lyst til å ta dagens tredje kvikklunsj :P

Blir nok litt mye til tider, ja...

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Ikke denne uka! Med unntak av idag, for jeg har fått kjeks ;) Er så glad i kjeks. Det er vel noe av det mest usunne en kan få i seg vel :P

Men blir babyen, altså kroppen, stor eller får babyen bare mye fett?

Huff ja....jeg er ikke flink til å holde meg unna, Suget blir fort stort. Men det som er rart allikevel, jeg som alltid har hatt det lett for å legge på meg, har ikke lagt på meg stort nå i svangerskaper. Det er bare magen som setter sine spor på vekta :P

*host*hark* ja, blir vell litt, enkelte dager er det ingenting mens andre dager blir det litt for mye :p

Ikke denne uka! Med unntak av idag, for jeg har fått kjeks ;) Er så glad i kjeks. Det er vel noe av det mest usunne en kan få i seg vel :P

Men blir babyen, altså kroppen, stor eller får babyen bare mye fett?

Om babyen blir stor eller "bare" får mye fett så er det vel ikke akkurat bra uansett..
Jeg spiser sjokolade,men prøver å være flink da. Blir mest når jeg er sliten etter jobb f.eks.
Skal kjøpe sånne wasa müsli greier med sjokolade,de er vel kanskje litt sunnere og smaker sjokolade hvertfall ;)

Ja det blir en del, men har i det siste blitt flinkere å spise frukt når søtsuget kommer:p

Spiser noe godteri hver kveld, som regel sjokolade eller smågodt :) Men spiser ikke så store mengder da, her er det nok lysten på all mulig slags mat som sørger for vektoppgangen

Om babyen blir stor eller "bare" får mye fett så er det vel ikke akkurat bra uansett..
Jeg spiser sjokolade,men prøver å være flink da. Blir mest når jeg er sliten etter jobb f.eks.
Skal kjøpe sånne wasa müsli greier med sjokolade,de er vel kanskje litt sunnere og smaker sjokolade hvertfall ;)
Fett trenger den jo :)

Uff kunne vert flinkere og spist mindre ja :-) føler det blir litt som sånn trøstespising også ,veldig lett og skylde på at " men jeg er jo gravid " haha finner alltid en god unnskyldning for og kose meg med godteri :-)

Uff, ja jeg er alt for sløv! Kanskje vi skulle starta en godtestopptråd her? Starte på mandag?? Så kan vi backe hverandre opp :) Verken vi eller babyene har godt av det! ;)

En dag i helga kan jo være lov! Men hvis det er fredag, lørdag og søndag så er jo det nesten halve uka :P
Jeg tar nok enten lørdag eller søndag som snopedag <3

Back
Topp