Spiser dere mye godis?

Ja, alt for mye. Vil ikke slutte heller. Jeg kan med hånden på hjertet si at for meg er det mye lettere å slutte med sigaretter, enn det er å slutte med snop. Jeg spiser mye sunn mat også. Frukt og grønt går det mye av så jeg unner meg godterier. Drikker heller ikke brus, saft etc.
Jeg hadde blitt et mareritt å ha i hus hvis jeg ikke fikk spise sjokolade, så her blir det ingen slutting :)

Jeg synes fredag, litt, og lørdag er lov. Ellers sunt og variert kosthold ;) !

Ja, alt for mye. Vil ikke slutte heller. Jeg kan med hånden på hjertet si at for meg er det mye lettere å slutte med sigaretter, enn det er å slutte med snop. Jeg spiser mye sunn mat også. Frukt og grønt går det mye av så jeg unner meg godterier. Drikker heller ikke brus, saft etc.
Jeg hadde blitt et mareritt å ha i hus hvis jeg ikke fikk spise sjokolade, så her blir det ingen slutting :)

Kos deg med godisen du :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Må vel innrømme at det blir litt snop ja.. :) Har veldig lyst til å ta dagens tredje kvikklunsj :p

Åh kvikklunsj.. Mmmmm.. Jeg har dilla på smågodt.. Spiser for mye vet jeg.. Har alltid noe liggende i skapet, farlig når jeg går hjemme.. Men det er jo så godt jooooo :P

Ja, til tider :/ det gjelder spesielt sjokolade... men så er jeg nokså flink å spise sunt ellers da, og brus drikker jeg ikke mye av. Kanskje et par glass i løpet av helga. Tror ikke jeg kan leve uten sjokoladen min jeg. Da blir jeg et enda værre hormontroll enn det jeg allerede er ;)

Jeg er med! Oppdatering på søndag? :)

Kvikk lunsj er min største (elskede) fiende!! Og nå har de attpåtil 6pk på halv pris på rema..påsketilbud.. Bah

Samme her, å jeg blir sååå svak når de i tillegg e blitt så billig. Den sekspakningen går fort for å si d sånn.

Samme her, å jeg blir sååå svak når de i tillegg e blitt så billig. Den sekspakningen går fort for å si d sånn.

Skumle greier :P Godt vi er flere! Hihi

Sniker fra juli... :-)
Jeg elsker kvikk lunsj, og sliter som flere her, med tilbudet som er på sjokolade nå... Hi hi
MEN; jeg leste en artikkel hvor det stod at sjokolade er lov i ok mengder daglig, og at babyer hvor mor spiste sjokolade daglig under graviditeten var noe lykkeligere enn de babyene hvor mor ikke spiste.
Så litt er lov med god samvitiighet! :-)

ja hver dag! uff, jeg som skulle være så flink denne gangen. Spiste snop hver dag i forrige svangerskap også, men fikk ingen megababy, ble bare megastor selv :P

Sniker fra juli... :-)
Jeg elsker kvikk lunsj, og sliter som flere her, med tilbudet som er på sjokolade nå... Hi hi
MEN; jeg leste en artikkel hvor det stod at sjokolade er lov i ok mengder daglig, og at babyer hvor mor spiste sjokolade daglig under graviditeten var noe lykkeligere enn de babyene hvor mor ikke spiste.
Så litt er lov med god samvitiighet! :-)
Den velger jeg å tro på! :-D alt som kan gi meg bedre samvittighet :P

Den velger jeg å tro på! :-D alt som kan gi meg bedre samvittighet :p

Les dette:

"Sjokolade motvirker depresjoner, hjelper til å utføre mentalt anstrengende oppgaver, beskytter mot Alzheimer, Parkinson og aldersdemens. Babyer av mødre som har spist sjokolade under svangerskapet er lykkeligere enn andre babyer!"

Dette er fakta, og ikke noe jeg finner på! :-)

Back
Topp