En dag i helga kan jo være lov! Men hvis det er fredag, lørdag og søndag så er jo det nesten halve uka![]()
Jeg tar nok enten lørdag eller søndag som snopedag <3
Ikke vær så vanskelig nå da
Søndag trenger jeg ikke,men kanskje fredag...hmm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En dag i helga kan jo være lov! Men hvis det er fredag, lørdag og søndag så er jo det nesten halve uka![]()
Jeg tar nok enten lørdag eller søndag som snopedag <3
Jeg synes fredag, litt, og lørdag er lov. Ellers sunt og variert kosthold!
Ja, alt for mye. Vil ikke slutte heller. Jeg kan med hånden på hjertet si at for meg er det mye lettere å slutte med sigaretter, enn det er å slutte med snop. Jeg spiser mye sunn mat også. Frukt og grønt går det mye av så jeg unner meg godterier. Drikker heller ikke brus, saft etc.
Jeg hadde blitt et mareritt å ha i hus hvis jeg ikke fikk spise sjokolade, så her blir det ingen slutting![]()
Må vel innrømme at det blir litt snop ja..Har veldig lyst til å ta dagens tredje kvikklunsj
![]()
Kvikk lunsj er min største (elskede) fiende!! Og nå har de attpåtil 6pk på halv pris på rema..påsketilbud.. Bah
Samme her, å jeg blir sååå svak når de i tillegg e blitt så billig. Den sekspakningen går fort for å si d sånn.
Den velger jeg å tro på! :-D alt som kan gi meg bedre samvittighetSniker fra juli...
Jeg elsker kvikk lunsj, og sliter som flere her, med tilbudet som er på sjokolade nå... Hi hi
MEN; jeg leste en artikkel hvor det stod at sjokolade er lov i ok mengder daglig, og at babyer hvor mor spiste sjokolade daglig under graviditeten var noe lykkeligere enn de babyene hvor mor ikke spiste.
Så litt er lov med god samvitiighet!![]()
Den velger jeg å tro på! :-D alt som kan gi meg bedre samvittighet![]()
Den velger jeg å tro på! :-D alt som kan gi meg bedre samvittighet![]()
Ooh, jeg liker sånne studierLes dette:
"Sjokolade motvirker depresjoner, hjelper til å utføre mentalt anstrengende oppgaver, beskytter mot Alzheimer, Parkinson og aldersdemens. Babyer av mødre som har spist sjokolade under svangerskapet er lykkeligere enn andre babyer!"
Dette er fakta, og ikke noe jeg finner på!![]()