Spise selv

Det er jo flott at han tar ut maten igjen hvis det blir for mye :D skulle ønske Madelen også kunne gjort det. Hun prøver å svelge unna, og det er så skummelt. Det hender at vi griper inn og tar maten ut av munnen hennes. Kanskje det ikke er så lurt, da lærer hun aldri at hun ikke skal gjøre det.

Jada, han skjønner at det går gale ellers:P Han har blitt mye flinkere med skje også etterhvert. Griser jo såklart litt,men mye mindre enn før. Han elsker spise naturell yougurt:D

Vel, så lenge dere sitter der så er det jo greit...De skal jo lære og utforske seg, men blir det hele tiden og veldig voldsomt ville jeg nå tatt mindre biter.

Hihihi! Så herlige de er <3 ikke vanskelig å se hvem du mener nei :D det er akkurat sånn det er her også. Må nok bare slutte å bekymre meg og heller følge godt med :)

Hihi takk :) ja vi har bare fortalt om og om igjen at hun ikke må ta så mye i munn, og prøver å forklare at da kan hun få aua i halsen eller søle.. hehe.. men absolutt lurt å følge med sånn at ikke noe setter seg fast!

Diva Emira:P
Artig:D Hvem er Leoh mest lik av de da?:)

Haha Emira :P hahaha og det er akkurat det vi kaller han! DIVA! Hahah.. har er både lik i utseende og i personlighet;) bare med like kort lunte som Liana :P

Veslemor her får fortsatt biter, men da skal jeg joggu begynne og dele i 2 f.eks. :) men får deres med eller uten skorpe?
Og må innrømme at her mater vi henne fortsatt mest når det er grøt/middag etc, fordi hun skjønner ikke skje/gaffel helt og der blir sååå mye søl :P haha..

Veslemor her får fortsatt biter, men da skal jeg joggu begynne og dele i 2 f.eks. :) men får deres med eller uten skorpe?
Og må innrømme at her mater vi henne fortsatt mest når det er grøt/middag etc, fordi hun skjønner ikke skje/gaffel helt og der blir sååå mye søl :P haha..
Får med skorpe for hun liker den så godt ! :)

Vi deler en brødskive i 4 deler og serverer med skorpe ;) stort sett går pålegget først og skorpene blir igjen da men :P

Haha du sier da ja? Du merker det kansje spesielt i denne alderen? :p

Han er jo kjempe blid og fornøyd hele tiden altså for all del:D Er bare sånne bjeff innimellom, så får han det som han vil eller ikke. Er uansett fort glad igjen. Men han kan jaggu skrike når vi sier nei:P Eller evt. bare et høyt wæææ!!:P

Han er jo kjempe blid og fornøyd hele tiden altså for all del:D Er bare sånne bjeff innimellom, så får han det som han vil eller ikke. Er uansett fort glad igjen. Men han kan jaggu skrike når vi sier nei:P Eller evt. bare et høyt wæææ!!:P

Haha samme som her da :D stort sett blir han fort blid igjen, men noen ganger tar det laaaang tid.. og han slår alt og alle når han er sur :P til og med seg selv.. haha.. slår seg selv i hode, eller går å dunker hodet forsiktig i skapdører :P

Haha samme som her da :D stort sett blir han fort blid igjen, men noen ganger tar det laaaang tid.. og han slår alt og alle når han er sur :p til og med seg selv.. haha.. slår seg selv i hode, eller går å dunker hodet forsiktig i skapdører :p

Åh, huff da:P Her kan han også slå, men aldri seg selv:P En annen greie han gjør er først "wrææl" for deretter skjønne han har tapt kampen så legger han seg rett ned på gulvet med hode ned...Når han mener han har ligget der lenge nok så er han plutselig bare blid igjen og sier heihei eller ler:P De er morsomme:D

Åh, huff da:P Her kan han også slå, men aldri seg selv:P En annen greie han gjør er først "wrææl" for deretter skjønne han har tapt kampen så legger han seg rett ned på gulvet med hode ned...Når han mener han har ligget der lenge nok så er han plutselig bare blid igjen og sier heihei eller ler:P De er morsomme:D

Haha så morsom :D:D:D dem er jo så flinke til å lese kroppsspråket vårt å.. haha..

Haha så morsom :D:D:D dem er jo så flinke til å lese kroppsspråket vårt å.. haha..

Hihi, ja han er det:D Ekstremt også det:P Hvis jeg sier nei, så smiler han ofte lurt og ser meg veldig an. Noen ganger begynner jeg bare le da:P Vanskelig å holde på nei innimellom da gitt;)

Hihi, ja han er det:D Ekstremt også det:P Hvis jeg sier nei, så smiler han ofte lurt og ser meg veldig an. Noen ganger begynner jeg bare le da:P Vanskelig å holde på nei innimellom da gitt;)

Haha ja sånn er det her å! Leoh er spesielt gira på å stå i sofan..og sa sier jeg "Leoh, ikke stå i sofan! Sitt fint"..og om jeg bare gir en antydning til smil da, så bare gliser han lurt mens han rister på hodet og sier "nnnnnnnei!"

Haha ja sånn er det her å! Leoh er spesielt gira på å stå i sofan..og sa sier jeg "Leoh, ikke stå i sofan! Sitt fint"..og om jeg bare gir en antydning til smil da, så bare gliser han lurt mens han rister på hodet og sier "nnnnnnnei!"

Hehe, herlig:D
Skulle ønske vi hadde en enormt høy sofa av og til:P Kommer seg jo opp lett som en plett.

Hehe, herlig:D
Skulle ønske vi hadde en enormt høy sofa av og til:P Kommer seg jo opp lett som en plett.

Haha ja jeg var sp nervøs den første mnd! Han hadde jo ikke styring..bare kastet seg rundt:eek::P
Vi har en litt høy sofa, så til og med lange Leoh brukte lang tid på å komme seg opp selv;) tror det var i desember :P

Haha ja jeg var sp nervøs den første mnd! Han hadde jo ikke styring..bare kastet seg rundt:eek::p
Vi har en litt høy sofa, så til og med lange Leoh brukte lang tid på å komme seg opp selv;) tror det var i desember :p

Åja, hehe:) Alt skal jo oppi og klatres på:D
Blir det mye knall og fall?

Back
Topp