Spire nr.2 på vei mot juni :-)

7+3: Nå synes jeg tida går litt sakte igjen! Trøtt og litt svimmel idag og. Har vært på 2 års kontroll med gutten. Han var 14,1kg og 96cm. Lang gutt! Alt var bra ellers :) Fine gutten hadde fullt show og ville vise fram alt han kunne. Han skjønte nokm at han var på test ;-) Idag er det en rolig dag. Litt kontorering og svømming + mye avslapping på planen. Endelig har vi fått skiftet til vinterdekk også.
 
7+4: Gruer meg til jobb. Først jobbe 1115-14 og deretter 17-2030. Kommer hjem etter ni! Morgenen idag har ikke vært så ille som i går, men jeg er likevel kvalm. I går kveld spydde jeg opp hele middagen. Skulle bare svelge vitaminene. Den ene tabletten er så stor, og det fungerer ikke å dele den. Den kom selvsagt litt feil, og da var det gjort. Håper dagen idag går greit!
 
7+5: Snaaart ny uke :) Idag er det heldigvis en roligere dag enn i går. Jeg må ikke dra på jobb før 1815. Kommer riktignok ikke hjem før ti, men det er jo en rolig dag før det :) Sov til 0830. og har levert lillegutt i barnehagen. Nå nyter jeg en "bedre" frokost. Dvs to knekkebrød med nøkkelost og et glass juice. Det går ikke akkurat ned på høykant, men med litt forumdistraksjoner, skal jeg klare å få det ned. Idag blir det litt husarbeid og hjemmekontor. Føler meg så heldig som ikke har blødd noe enda. Det er så mange på forumet som blør og mister. Håper alt står bra til med lille spire. Blir så bra å få tatt UL. Det er ikke før nesten uke 12. Fortsatt svimmel, men ellers relativt opplagt.
 
7+6: Siste dag med uke 7 :) Litt kvalmere idag og småsusete i hodet, men en roligere dag. Lillegutt skal til øyenlege for å sjekke om han sjeler. Litt usikker, og vil bare sjekke det ut. Deretter en elev og litt lekebesøk :) Blir nok en fin dag! Nå blir det en dusj og forhåpentligvis litt frokost på sikt.
 
7+6: Siste dag med uke 7 :) Litt kvalmere idag og småsusete i hodet, men en roligere dag. Lillegutt skal til øyenlege for å sjekke om han sjeler. Litt usikker, og vil bare sjekke det ut. Deretter en elev og litt lekebesøk :) Blir nok en fin dag! Nå blir det en dusj og forhåpentligvis litt frokost på sikt.

Siste dag med uke 7. Tenk det. :D I morgen er du 8 uker på vei! Nesten 2 måneder det! :D
 
Siste dag med uke 7. Tenk det. :D I morgen er du 8 uker på vei! Nesten 2 måneder det! :D

Fantastisk å tenke på! Venter sånn på å skulle ta UL! Det er noen dager før jeg runder uke 12. Føles lenge til, men det er jo egentlig ikke så lenge!
 
Hei :) så koselig å se flere som venter juni mirakel :)
 
8+0!! Hurra! Idag har jeg vært på jobb. Måtte kjøre halvannen time hver vei...*gjesp* Er så trøtt! Bortsett fra det er ting bra. Skal snart hente lillegutt i barnehagen, ha to elever og så kjøre til mine foreldre. Skal feire familiebursdag for guttelutt i helga :)
 
8+1: En veldig svimmel dag. Sov til ni idag, dvs 10 timer! Har likevel vært helt groggy og i min egen verden idag. Ikke så kvalm da, heldigvis! Vi er hos mine foreldre. Skal ferie familiebursdag for 2 åringen vår i morgen :) Har forberedt litt idag, men tatt det me med ro. Deilig med frihelg!
 
8+2: En bedre dag på alle måter! Ikke så svimmel og har sovet godt. Fikk jo en time ekstra også pga klokkestillinga. Har forberedt bursdag til gutten seinere idag. Blir koselig, selv om vi ikke blir så mange. Uka som kommer blir ganske hektisk og full av jobbing. Gleder meg til den er over!
 
8+3: I natt har jeg sovet dårlig, så er veldig trøtt idag. Nå har jeg levert gutten i barnehagen og spist frokost. Tror jeg skal sove litt til nå. Må dra på jobb 1530 og ser ikke akkurat fram til det. Er ikke så fryktelig kvalm for tida, selv om jeg er littegranne uvel hele tida. Håper det er i ferd med å gå over.
 
8+4: Har sovet godt, så er faktisk ikke så trøtt idag, men fortsatt svimmel. Prøvde å ringe øre, nese hals doktoren som sa jeg skulle komme tilbake om ikke svimmelheten gikk over. Pga flytting kunne jeg ikke bestille time før om en uke. At det går an! På mandag har jeg første graviditetskontroll hos fastlegen. Jeg får ta det opp der i tillegg. Lurer på om jeg kanskje ser dårlig, og at det gjør meg svimmel. Dette begynte jo før jeg ble gravid, men det er ikke helt lett å skjønne hva som er symptomer på hva. Nå skal jeg hvert øyeblikk på jobb. 1115-14, hente guttelutt i barnehagen kl. 15 og ha en elev 1730. Blir nok en fin dag :)
 
8+5: Tiden snegler seg avgårde. Det går jammen opp og ned hvor fort/sakte den går. Prøvde å høre etter hjertelyd i går. Klarer ikke finne den enda, kanskje ikke så rart. Idag har jeg hatt besøk og vært på cafè. Avslappende til nå, men det er jo fordi arbeidsdagen ikke har begynt. Reiser på jobb 1815 og gruer meg. Jobben er gøy, men vil helst ligge på sofaen nå kjenner jeg. Vært i god form idag. Ikke så svimmel, og ikke kvalm i det hele tatt. Nå skal snart gutten hentes i barnehagen.
 
8+6: selv om det bare er et tall, gleder jeg meg til å være i uke 9 :) Skal ha en elev idag + i et møte på kvelden. Ellers rolig. Det er bra, for det er MYE jobbing i helga! Virker som jeg er over den verste kvalmen. Det har føltes bra de siste dagene. På mandag skal jeg på første kontroll. Vet jo at det ikke skjer så mye der, men gleder meg til å "komme i gang" og få helsekort, betille plass på sykehus osv.
 
9+0 :) Ny uke! Idag tidlig var jeg alene med lillegutt. Sto opp 0715. Vet det ikke er noe å klage over, men jeg er så VELDIG B-menneske...så jeg er skikkelig i tåka nå. Sitter med en koffeinfri kaffekopp og håper at placeboeffekten av kaffe skal gjøre meg våken ;-) Nå er han levert i barnehagen og jeg har spist frokost. Har planer om å trene kl.12(!) Det er veldig lenge siden nå, men burde jo absolutt prøve å være flink framover! Drar på jobb 1530 idag, og kommer ikke hjem før litt over ni. Gruer meg til en lang kveld, og ikke minst resten av helga. Lange jobbedager begge helgedagene.
 
9+1: Laaaang jobbedag. Har vært kjempetrøtt! Deretter leking/middag hos venner. Nå blir det bare sofa! Begynner heldigvis ganske sent i morgen. Magen min har begynt å synes litt, og jeg er litt redd for at noen skal spørre...bruker store ullgensere ;-)
 
9+2: Endelig er jobbehelga over! Ligger på sofaen under dyna og slapper av. Er trøtt og sliten, men det er så deilig å slappe av før man legger seg :) I morgen tidlig skal vi til legen på første kontroll. Vet jo at det ikke akkurat er den mest spennende kontrollen, men det er litt spennende likevel. Blir fint å komme i gang.
 
10+0: Idag har jeg vært hos legen. Han regnet nok med 28dagers syklus, siste mens 26.08 og endte på termin 06.06. Det som var snålt, var at han skrev opp 10+5 på helsekortet. Ringte opp igjen legesekretæren etterpå, om hun mente at han måtte ha ment 10+0. Har framskyndet tidlig UL til 15.11, sånn at jeg da skal være uke 11+4 i følge legen dvs legesekretæren. I følge meg selv er jeg da 11+0. Tida går fort! Det er jo om halvannen uke! Har nå bestilt time hos jordmor i februar. Ellers fått beskjed om at jeg kan ta toxoprøve etter ferieturen om jeg ønsker det.
 
10+1: Idag har det vært LANG jobbedag! Er endelig hjemme. Har hatt masse luft i magen i det siste, så den står ut. Har ellers følt meg bedre mht svimmelhet. I morgen blir det julegavehandling, kontordag og jobb på kveld. Ser fram mot torsdag. Har fri torsdag-lørdag :)
 
Back
Topp