Spire nr.2 på vei mot juni :-)

5+2: tiden snegler seg av gårde! Tiden går mye fortere når man har det travelt, og er i bedre form. Dvs. formen er grei, men er så trøtt hele tida! Høstferien er over, og jeg blir litt melankolsk av det også. Tok en G-test igjen idag (billigtest). Deilig å se at de blir sterkere! Prøvde Angel sounds doppler idag. Klarer foreløpig ikke å høre noe, men det er jo tidlig. Vi har kommet oss hjem til Oslo, og holder på med ordning og utpakking! Lillegutt har sovnet :) Nå blir det vel en tekopp før kvelden :)
 
5+3: en relativt produktiv dag! Har hatt 3 elever og gjort masse kontorarbeid. Får noen grusomt trøtte perioder, spesielt på ettermiddagen. Denne kvelden er heldigvis fri! I morgen er det laaang dag...huff! Har vært en del kvalm idag og sinnsykt vonde pupper!
 
5+4: Gurimalla for en lang dag. Har vært masse bæring og slit på jobb + jeg måtte være der fra 10-2030. I morra blir det verre... reiser hjemmefra 0730 og kommer hjem ca 22. I tillegg er det mye fysisk aktivitet på jobb i morgen. Gruer meg! Idag var jeg veldig kvalm på morgenen, så håper jeg ikke er det i morgen. Ikke noe valg å bli hjemme, for å si det sånn, noen dager må man bare. Nå har jeg tatt meg et bad og ligger rett ut på sofaen, og skal snart legge meg. Har ikke en gang rukket å sjekke hva som skjer på BV idag, og det spørs om det blir noe bedre sånn sett i morgen. Jaja...tida går vel fort når man har mye å gjøre da. Kanskje uke 12 kommer susende?! Synes puppene har vokst til det dobbelte. Har allerede litt melkesprengangst. Hadde mye brystbetennelser forrige gang, så jeg har litt angst når puppene blir så store og ømme.
 
5+5: Var i går. Gurimalla for en dag. Jeg er mørbanket og stiv i hele kroppen! Var heldigvis ikke altfor kvalm underveis da! Da jeg kom hjem på kvelden skulle jeg bare ta tablettene jeg hadde glemt å ta med vitamintilskudd osv. Klarte selvsagt ikke å svelge den ene på første forsøk og spydde opp all kveldsmaten. Sånn kan det gå....
 
5+6: Endelig en rolig dag! Har ryddet en del og gjort kontorarbeid til nå. Lillegutt blir to år, og skal feires til helga, så vi må ordne litt. Må også finne ut hva jeg skal bake. Jeg er ikke verdens beste husmor, men vil jo gjerne at det skal bli en bra bursdag. Blir 8 unger tilsammen + voksne. Prøvde akkurat å høre etter hjertelyd igjen, men har ikke klart å finne den enda.

Nå har jeg tenkt meg ut på en liten bursdags-shoppingtur, før jeg henter i barnehagen kl.15. Svømming idag :)
 
6+0! Hurra for ny uke! I går tissa jeg på G-testen igjen. Den viste 3+ :) Eneste som plager meg litt nå, er at jeg har skitvondt i korsryggen etter jobbens fysiske utskeielser for to dager siden. Det er ikke vondt hele tida, men kommer når jeg har gått litt. Håper det gir seg, for jeg kan jo ikke gå sånn i 34 uker til! Blir det ikke bedre, må jeg komme meg til kiropraktor...

Idag skal vi faktisk på fest. Bestefar kommer snart og er barnevakt, og vi skal lufte oss på egenhånd. I morgen er det jobbings hele dagen, og på søndag har lillegutt bursdag. All ledig tid må gå med til å ordne hus og kaker. Godt vi har noe å finne på.
 
6+0! Hurra for ny uke! I går tissa jeg på G-testen igjen. Den viste 3+ :) Eneste som plager meg litt nå, er at jeg har skitvondt i korsryggen etter jobbens fysiske utskeielser for to dager siden. Det er ikke vondt hele tida, men kommer når jeg har gått litt. Håper det gir seg, for jeg kan jo ikke gå sånn i 34 uker til! Blir det ikke bedre, må jeg komme meg til kiropraktor...

Idag skal vi faktisk på fest. Bestefar kommer snart og er barnevakt, og vi skal lufte oss på egenhånd. I morgen er det jobbings hele dagen, og på søndag har lillegutt bursdag. All ledig tid må gå med til å ordne hus og kaker. Godt vi har noe å finne på.


Gratulerer så mye med 6 uker! :D Halvveis allerede ;)
 
Gratulerer selv, med 2 (!) i magen!! Så stas!!! :)

Hehe. Tror du blander litt. ;) Kan jo hende det er 2 her også, men det vet jeg ikke noe om enda.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6+1: Har jobbet i hele dag, og da jeg var hjemme kl.17, var det klart for å gjøre i stand til to års bursdag i morra. Guttelutt har hatt vanskelig for å sove på dagen og til kvelden pga tenner. Håper han er i form til festen sin i morra! Jeg var skikkelig kvalm idag tidlig! Mye til bursdagen som ikke er klart enda, så nå legger jeg meg, så jeg får gjort noe i morra.
 
6+2: Full dag med bursdagsforberedelser og bursdag. Det ble en veldig fin dag, og selvsagt har vi masse kaker igjen! Lager alltid for mye! Tror lillegutt var fornøyd med dagen. Til kvelden hadde han feber, så han blir hjemme fra barnehagen imorgen. I morra reiser kjæresten på jobbreise til onsdag. Liker best at vi alle er hjemme.....blir så ensom. Var veldig kvalm til morgenen idag. Blir så kvalm rett etter at jeg har tissa på morgenen! Da tar jeg kvelden!
 
6+3: Jeg er så kvalm om morgenen! Det kommer rett etter at jeg har tissa, som en bølge...blæh....har ikke spydd enda.... I morgen tidlig og neste morgen er kjæresten på jobbreise. Det betyr at jeg er alene med lillegutt om morgenen. Håper det går fint, og at jeg ikke spyr. I morgen har han bursdag! Først skal han i barnehagen og jeg på jobb, og så skal vi koooose oss :) I kveld har jeg vært på jobb. Er drittrøtt, men klarer liksom ikke legge meg med en gang, selv om jeg vet jeg bør.
 
6+4: Idag er bursdagen til gutten vår! Han er 2 år! Kjempestolt gutt som ble hentet i barnehagen i dag med krone og alt mulig! I kveld har vi kost oss masse. Mannen er på jobbreise, og vi er alene hjemme. Kjedelig! I kveld skal jeg spise og se på TV/forum. Det er vel igjen litt kakerester fra bursdagen til lillegutt :) Har vært i grei form idag. Gikk fint idag tidlig. Var på jobb noen timer idag, og det gikk også bra, men etterpå har jeg vært SÅ trøtt! I morgen kveld kommer heldigvis mannen hjem!
 
6+5: Synes i grunnen ukene går fort for tida! Idag sto gutten opp 06.30. Han ville sitte under dyna i sofaen og se barne-TV sammen med mamma. Altfor tidlig for meg, og jeg var relativt ødelagt der jeg satt og duppet av. Leverte i barnehagen 0815 og sovna da jeg kom hjem igjen. Sov til 11! Skal jobbe i kveld, og orker ikke å være trøtt da. Lillegutt må til barnevakt, da mannen min ikke rekker hjem før jeg drar. I kveld kommer mannen min endelig hjem! Liker best hverdager når alle er hjemme! Skal heldigvis ikke kjøre før kl.18 idag, så skal ordne mye kontorting + husting idag. Jobbehelg venter....
 
6+6: Gjesp! Jeg er jo trøtt fra jeg står opp til jeg legger meg! Endelig er mannen hjemme! Deilig å ha han hjemme igjen, både fordi det er koseligst sånn og fordi det er avlastende på en kvalm trøtting som meg. Idag har jeg fri! Skal kun på foreldrekaffe i barnehagen! Det blir koselig! I morra er jeg 7 uker :) Snaaart 12.... Begynner å bli spent på legekontroll og TUL. Legen er 4.november og TUL er 21.november! :)
 
7+0: juhuuu for ny uke! Idag skal jeg kun kontorere og ha en elev. Deretter skal vi passe fetteren til lillegutt. Han er 7 måneder yngre enn gutten vår :) Var kvalm idag tidlig, og er fortsatt sinnsykt trøtt! Skal jobbe hele helga, så tar det litt rolig idag! Nå er jeg klar for en seeen frokost og Aftenposten. Deretter begynner dagen....
 
7+1: jobbelørdag! Går helt fint, men er veldig trøtt. Har også vært fryktelig svimmel idag. Føler liksom at jeg ser litt uklart. Får ta det opp med legen om det ikke bedrer seg. Tror blodtrykket skal være ok, da jeg målte det for litt siden hos mine foreldre. Jeg er bortreist med jobb hele helgen, og i kveld blir det vel litt sosiale aktiviteter. Får håpe det går greit å ikke drikke, uten at for mange spør. Gleder meg til å komme hjem til familien i morgen ettermiddag! Nå skal jeg ta med en vaaarm dusj før middag!
 
7+2: Nok en svimmel dag. Jeg har jobba i hele dag, og sovna på sofaen da jeg kom hjem! Superkoselig å se guttelutt og samboer igjen! I kveld skal jeg bare slappe av. I morra er det 2 års kontroll for gutten, 2 elever, hjemmekontor og svømming med gutten. Blir deilig med en rolig dag etter denne helga! Kvalm har jeg også vært idag, ikke bare om morgenen. Ikke sånn at jeg spyr, men er konstant uvel, og det er slitsomt.
 
Back
Topp