Da kom endelig den positive testen! Det ble prøveperiode 4 som klaffet denne gang, på tross av trippel influensa i løpet av måneden og lite overskudd. Første positive test kom 22.9, 9dpo. Dvs streken kom først etter frist og var svak med farge. Dagen etter kom den også etter frist på morgenen, men innen frist på kvelden. Tirsdag 23.09 sto det på clear blue-testen: Gravid. Mannen min trodde vel ikke på det før da Jeg hadde festeblødning denne gangen også, som varte fra 9 til 11dpo. Trodde underveis at det kanskje skulle ta seg opp, men heldigvis har blødningen nå stoppet.
Foreløpig selvutregnet termin, er 9.juni. Jeg har bestilt legetime 4.november og tidlig ultralyd 21.november. Er småsvimmel, metallsmak i munnen, litt småkvalm og veeeldig trøtt. For en som allerede har trillet nyfødt barn i sørpe og nysnø, virker det svært forlokkende og praktisk med junibarn. Håper bare de har plass til meg på Ullevål da. Blir spennende å føre dagbok videre. Idag er jeg 3+4. Svært tidlig enda, og håper tiden går fort framover!
Foreløpig selvutregnet termin, er 9.juni. Jeg har bestilt legetime 4.november og tidlig ultralyd 21.november. Er småsvimmel, metallsmak i munnen, litt småkvalm og veeeldig trøtt. For en som allerede har trillet nyfødt barn i sørpe og nysnø, virker det svært forlokkende og praktisk med junibarn. Håper bare de har plass til meg på Ullevål da. Blir spennende å føre dagbok videre. Idag er jeg 3+4. Svært tidlig enda, og håper tiden går fort framover!