Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: atene
ORIGINAL: bumpien
Hedmark bor jeg [:D] Jeg er glad i regnværsdager også, bare ikke for mange på rad! [:)]
ja det er sant [;)] Jeg bor på Jessheim så da er vi jo nesten naboer.. [:)]
ORIGINAL: En rosa og en spire
Jeg bor på Nordvestlandet, og her har det i dag vært sol og 27 grader!! [8D]
Ikke mye høstvær...
Men vi har hatt nok høstvær i sommer, så jeg takker gjerne ja til noen sommerdager!
Jeg er egentlig glad jeg også Sperminator. Jeg liker høsten [:)] Er det noe på tv i dag, det er jo så stille her!
Enig! Norske folk er rare. De sitter her oppe i Norge og hakker tenner og fyrer i ovnene hele vinteren, og når Norge endelig blir fint, og varmt og PENT! Så reiser de til SYDEN! [8|] Raringer. Det måtte da være bedre å reise til syden om vinteren og være hjemme på landsbygda om sommeren? [:D]
Enig! Norske folk er rare. De sitter her oppe i Norge og hakker tenner og fyrer i ovnene hele vinteren, og når Norge endelig blir fint, og varmt og PENT! Så reiser de til SYDEN! [8|] Raringer. Det måtte da være bedre å reise til syden om vinteren og være hjemme på landsbygda om sommeren? [:D]
Du fortalte om det, og jeg lurte på om du er lærer eller student? [:D]
ORIGINAL: *Sperminator*
Jeg er student, hehe...men tanken på lærer frister litt må jeg si [;)]
Hva "Studenter" du? [;)]
Hva "Studenter" du? [;)]
Jeg studenter Helsesekretær [;)][:)]
Hva "Studenter" du? [;)]
Jeg studenter Helsesekretær [;)][:)]
Årh! Det har jeg egentlig lyst til, eller sånn hva heter det?! De som tar blodprøver og slikt på legekontoret? Er det det samme det kanskje? Men jeg tør ikke sette sprøyter. Jeg gikk på sykepleien i et halvt semester, og jeg klarte ikke en gang å sette sprøyter rett under huden en gang, så jeg gav opp hele dritten og begynte å jobbe på kontor i stedet [8D]