*sperminator*

bumpien

Glad i forumet
Husker du at du spurte etter høsten? [:)] Jeg kan herved meddele deg at sønnen min skal sove i pysj i natt, det regner og blåser så det knaker i veggene ute, og jeg tok akkurat på meg lang ullgenser, strømpebukse og raggsokker [;)] NÅ ER DET HØST! 

Hvor bor du? Her regner og blåser det også [:D] Elsker høsten, men ingen ting er bedre en en høst dag med sooool [:D]

Hedmark bor jeg [:D] Jeg er glad i regnværsdager også, bare ikke for mange på rad! [:)]

ORIGINAL: bumpien

Hedmark bor jeg [:D] Jeg er glad i regnværsdager også, bare ikke for mange på rad! [:)]

ja det er sant [;)] Jeg bor på Jessheim så da er vi jo nesten naboer.. [:)]

ORIGINAL: atene

ja det er sant [;)] Jeg bor på Jessheim så da er vi jo nesten naboer.. [:)]

Så artig da! Jeg bor på Nes jeg [:)] Da vet du at det er HØST hos oss i dag [;)]

Jeg bor på Nordvestlandet, og her har det i dag vært sol og 27 grader!! [8D]
Ikke mye høstvær...

Men vi har hatt nok høstvær i sommer, så jeg takker gjerne ja til noen sommerdager!

ORIGINAL: En rosa og en spire

Jeg bor på Nordvestlandet, og her har det i dag vært sol og 27 grader!! [8D]
Ikke mye høstvær...

Men vi har hatt nok høstvær i sommer, så jeg takker gjerne ja til noen sommerdager!

Det er nok bare høsten som beveger seg nordover, [;)] Så nå får dere 3 uker med KJEMPE sommervær før høsten kommer til dere også [;)][:D]

Bor på skedsmokorset og her synes jeg det har vært kaldt i dag...

alle (mamma, søstern, sambo og fettern min) lo av meg når jeg sa vi snart måtte begynne å fyre litt...[8|]

Mathilda dro til bhg i dag i strømpis...[:-][8D];Men var kjole og strømpis da...[:D]

For en GLAD nyhet, nå ble jeg helt seriøs veldig glad og lettet. Men det er en varm høst her så langt, blåser litt, men temperaturene er godt over 20grader. Gleder meg til det blir litt kjøligere, og til høstkolleksjonene kommer i butikkene [8D]

Takk for en god nyhet, haha var litt søtt av deg også å lage en tråd bare for å si det..[8D] Yoooou sooo nice [;)]

Jeg er egentlig glad jeg også Sperminator. Jeg liker høsten [:)] Er det noe på tv i dag, det er jo så stille her! 

Jeg er egentlig glad jeg også Sperminator. Jeg liker høsten [:)] Er det noe på tv i dag, det er jo så stille her! 

Aner ikke, vet faktisk ikke. Kanskje folk er trøtte etter jobb eller skole? [:)] Jeg la meg kl halv 9 i går, var stuptrøtt, sto litt opp igjen, men la meg for godt i 10 tiden og godt var det. Vi var på tur i dag med klassen, hehe kanskje jeg allerede har sagt det, men det var en nydelig høst tur..masse flott natur og ned til sjøen etterpå...Norge er sååå vakker når det kommer til naturen...[:D]

Enig! Norske folk er rare. De sitter her oppe i Norge og hakker tenner og fyrer i ovnene hele vinteren, og når Norge endelig blir fint, og varmt og PENT! Så reiser de til SYDEN! [8|] Raringer. Det måtte da være bedre å reise til syden om vinteren og være hjemme på landsbygda om sommeren? [:D]

Du fortalte om det, og jeg lurte på om du er lærer eller student? [:D]

Enig! Norske folk er rare. De sitter her oppe i Norge og hakker tenner og fyrer i ovnene hele vinteren, og når Norge endelig blir fint, og varmt og PENT! Så reiser de til SYDEN! [8|] Raringer. Det måtte da være bedre å reise til syden om vinteren og være hjemme på landsbygda om sommeren? [:D]

hahaha så sant så sant [:D]

Du fortalte om det, og jeg lurte på om du er lærer eller student? [:D]

Jepp, du har et godt poeng der. Hva er vitsen med det egentlig, vi har jo så vakker natur og landskap, og det bør nytes på alle måter [:)] Syns syden kan forbeholdes vinteren, da er det som regel temperaturer i syden du klarer å overleve.

Liker Norge best jeg!

Jeg er student, hehe...men tanken på lærer frister litt må jeg si [;)]

Atene: Stemmer tickeren din? Altså at du er 17 uker? Da får vel du februar baby da? [:)] Hvor skal du føde. Kanskje vi havner på samme rommet? [;)][:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Hva "Studenter" du? [;)]

Hva "Studenter" du? [;)]

Jeg studenter Helsesekretær [;)][:)]

Hva "Studenter" du? [;)]

Årh! Det har jeg egentlig lyst til, eller sånn hva heter det?! De som tar blodprøver og slikt på legekontoret? Er det det samme det kanskje?  Men jeg tør ikke sette sprøyter. Jeg gikk på sykepleien i et halvt semester, og jeg klarte ikke en gang å sette sprøyter rett under huden en gang, så jeg gav opp hele dritten og begynte å jobbe på kontor i stedet [8D]

Hva "Studenter" du? [;)]

Årh! Det har jeg egentlig lyst til, eller sånn hva heter det?! De som tar blodprøver og slikt på legekontoret? Er det det samme det kanskje?  Men jeg tør ikke sette sprøyter. Jeg gikk på sykepleien i et halvt semester, og jeg klarte ikke en gang å sette sprøyter rett under huden en gang, så jeg gav opp hele dritten og begynte å jobbe på kontor i stedet [8D]

Jepp det er helsesekretær. Er faktisk en del som tar det kurset og ikke tørr å ta blodprøver, men de klarer det alltid til slutt. Er også en del som har sprøyteskrekk men gjør det for det om. Er et kjempe kjekt år, og anbefaler det på det varmeste. Du lærer mye nytting, og det er varierte arbeidsoppgaver, alt fra kontorarbeid til litt mer praktiske utøvelser, som EKG, BT, BP, ta ut suturer og enda mer [:D]

Høres egentlig perfekt ut for meg. Og et år også høres bra ut. Hvor studerer du? Vet man kan ta det på nettstudie også, men det koster jo f*** meg flesk

Back
Topp