Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bumpien
Høres egentlig perfekt ut for meg. Og et år også høres bra ut. Hvor studerer du? Vet man kan ta det på nettstudie også, men det koster jo f*** meg flesk
ORIGINAL: Rappo
Her er det 20 grader tror jeg[8D]
ORIGINAL: *Sperminator*
Høres egentlig perfekt ut for meg. Og et år også høres bra ut. Hvor studerer du? Vet man kan ta det på nettstudie også, men det koster jo f*** meg flesk
Jeg studerer på Bergeland Vgs i Stavanger sentrum [:)] Du må først ta helse og sosial, så helseservice så kan du ta helsesekretær, så er vel tre år, men bare 1 år som helsesekretær.
Du kan ta nettstudie ja, koster litt mer, men du kan alltid søke først. Har de ledig plass så er det store sjanser for at en kan få plassen [:)]
ORIGINAL: *Sperminator*
Jeg studerer på Bergeland Vgs i Stavanger sentrum [:)] Du må først ta helse og sosial, så helseservice så kan du ta helsesekretær, så er vel tre år, men bare 1 år som helsesekretær.
Du kan ta nettstudie ja, koster litt mer, men du kan alltid søke først. Har de ledig plass så er det store sjanser for at en kan få plassen [:)]
Flaks, jeg har gått helse og sosial, men gikk på omsorgsfag i stedet for helseservice. Hun som var klasseforstander på helseservice på skolen jeg gikk på var et troll. Så jeg fikk faktisk tips av lærerne om å ikke søke det faget om jeg ønsket å avslutte skolen med vettet i behold [:D][;)] Tok VG3 påbygg etter det.. Kjipt å begynne på ann igjen... [8|]