Spente på om baby kommer i 2019 eller 2020?

Siste mann ( nr3 ) kom en uke etter termin. Nå er det bare mitt ønske at jeg får en planlag fødsel. ( Har hatt 3 styrtfødsler, og sistemann kom på 40 min :eek:) så får vi se når det evt skjer... Men med termin 6 januar, kan det jo da bli en desember unge :dummy:
 
Har termin helt i slutten av måneden, og storesøster kom til termin. Så regner med det blir januarbaby her! Men man vet jo aldri :rolleyes::)
 
Veldig spent! Her er termin på nyttårsaften. Gikk over en uke over tiden sist gang så jeg håper på overtid denne gang også eller i det minste at det går over 00.00 :hilarious:
Hadde vært stas med bursdag på nyttårsaften da :D Men med tanke på skolestart så er det nok en fordel å være født tidlig på året, og ikke sent.
 
Hadde vært stas med bursdag på nyttårsaften da :D Men med tanke på skolestart så er det nok en fordel å være født tidlig på året, og ikke sent.

Kan man ikke bestemme at barnet skal begynne på skole året etter det egentlig skal, som om det er et januarbarn hvis det er født sent i desember? Hvorfor gjør ikke flere det hvis det hvis barnet ikke er modent nok?

Spør bare av ren nysgjerrighet, ikke for å være frekk:)

Selv har jeg termin sent i januar og håper hun holder seg inne til da :thumleft
 
Kan man ikke bestemme at barnet skal begynne på skole året etter det egentlig skal, som om det er et januarbarn hvis det er født sent i desember? Hvorfor gjør ikke flere det hvis det hvis barnet ikke er modent nok?

Spør bare av ren nysgjerrighet, ikke for å være frekk:)

Selv har jeg termin sent i januar og håper hun holder seg inne til da :thumleft
Såvidt jeg vet så må man søke om utsettelse. Vet om flere som har forsøkt det, uten at det har blitt godkjent. Syntes det er helt merkelig at to barn kan være født med nesten ett års mellomrom, og fortsatt gå i samme klasse. Det året har så utrolig mye å si på utviklingen.

Oppfattet deg på ingen måte frekk :)
 
Håper virkelig på 2020 - ellers blir det 2 barn født 2019 :angelic::angelic: mini er født februar 2019. Jordmor sier så tette er d sjangs for prematur :arghh:
 
Håper også 2020.... men med termin 17 januar, så frykter jeg fødsel rett rundt juletider. Forrige, som også var min første hadde termin 18 august, men kom 22 juli :shy:
 
Her var det nøye planlagt at vi ikke begynte å prøve før terminen tidligst ble et stykke ut i januar. Har termin 26 januar og håper jo virkelig at vi har god margin på at fødselsdato bikker over til januar 2020. Synes de er så små når de starter på skolen at jeg ikke ønsket november/desember termin.
 
Jeg har termin 11. Januar, og håper veldig på å få januarbaby! Er førstegangs, og alle sier at det er normalt å gå over med den første, men jeg bare føler at jeg kommer til å føde i slutten av desember uten egentlig en god grunn til det o_O

Førstegangs her også med termin 4 januar, men har på følelsen av at det blir desember baby her også :rolleyes:
 
Er gravid med min første, og har fått termin mellom 30.12, 31.12 og 01.01
Håper den lille klarer å vente til januar :happy:
 
Har termin 19. januar, så regner med at det blir 2020-baby. Jeg ble satt fram fire dager på OUL med førstemann, og fødte 8 dager før der igjen, men det er fortsatt en uke å gå på. :)

Sønnen vår er født sent i oktober og vi merker allerede nå at det er kjipt at han er blant de siste som fyller 4 år, f.eks. Men noen barn må jo tross alt fødes i siste kvartal, også.
 
Back
Topp