Spente på om baby kommer i 2019 eller 2020?

Bergen05072016

Blir kjent med forumet
Januarlykke 2020
Mange her som er spente på om det blir 2020 eller 2019 baby? Jeg har termin 18 men alltid født før tiden, så jeg er fryktelig spent! :smiley-bounce012 Håper personlig at det blir januarbaby!
 
Mange her som er spente på om det blir 2020 eller 2019 baby? Jeg har termin 18 men alltid født før tiden, så jeg er fryktelig spent! :smiley-bounce012 Håper personlig at det blir januarbaby!
Jeg er veldig spent. Begge døtrene mine er født mer enn 1 mnd før tiden. Så regner egentlig med den lille kommer i romjulen. Men håper på at vi bikker 2020 :)
 
Veldig spent! Her er termin på nyttårsaften. Gikk over en uke over tiden sist gang så jeg håper på overtid denne gang også eller i det minste at det går over 00.00 :hilarious:
 
Jeg tenker så kjedelig at den kommer når den kommer:p heldivis!:D For jeg klarer ikke bestemme meg for hva som er best, romjulen er jo en koselig tid og det blir alltid en dato som alle i familien vil sette av til familieselskap. Etter nyttår vil ungen være størst og ikke minst, det tenker jeg er gøy frem til ungen fyller 20..:)
 
Håper vi bikker over til 2020. Jeg har fra før er novemberbarn og jeg synes det er alt for tidlig at femåringer skal begynne på skolen sammen med seksåringene. Sent i desember kan føre til stort gap i modenheten slik jeg ser det.
 
Jeg har termin 5.januar, og håper virkelig jeg bikker 2020. Jobber som pedagog i barnehage, og ser stor forskjell på modenheten til barn født i januar og desember som begynner på skolen samtidig.
 
Jeg har termin 9. januar og fødte lenge over termin sist, men har på følelsen av at det skjer før eller at jeg blir satt i gang før pga svangerskapsforgiftning. Så er veeeeldig spent. Håper på januarbaby denne gangen også :p :D
 
Håper vi bikker over til 2020. Jeg har fra før er novemberbarn og jeg synes det er alt for tidlig at femåringer skal begynne på skolen sammen med seksåringene. Sent i desember kan føre til stort gap i modenheten slik jeg ser det.
Samme her! Jeg har en først tidlig i desember, og han har et søskenbarn som er født i januar samme år. Det er stor forskjell på dem, og jeg gruer meg skikkelig til han skal begynne på skolen som femåring.
Jobber på barnetrinnet på skolen også så jeg ser tydelig at femåringene ofte (ikke alltid) har en helt annen modenhet enn de som er blitt seks år.
Jeg tror det er mye bedre å være størst og dermed også eldst når den bekymringen kommer, enn å alltid, alltid ha vært den som har hengt etter og kommet sist til alt. Med bursdag sist på året må man se alle venner og klassekamerater få "lov" til ting lenge før dem selv. Er kanskje ikke det største i livet, men for en tenåring for eksempel så er det mange milepæler som der og da betyr utrolig mye.
 
Håper for ungen att den venter til etter 00.00 nyttårsaften hvertfall men har termin 14 januar så tror ikke det er noe fare for 2019 baby :)
 
Jeg er også spent! Har termin 11. januar, og sønnen min ble født 15 dager før termin. Håper det blir i januar og ikke i romjula... :)
 
Jeg har født 8 og 9 dager over termin med mine to, så ganske sikker på at det blir 2020 barn:D
 
Jeg er og veldig spent! Fødte "bare" 8 dager før tiden sist gang, men han var dysmatur. Får derfor tett oppfølging på slutten av dette svangerskapet og er stor sannsynlighet for at jeg blir satt i gang tidligere denne gangen. Håper sykehuset er fullbooket og at babyen har det bra i magen til etter nyttår :notworthy:love7 har foreløpig termin 16 januar.
 
Håper på 2020, og tror det er stor sjanse for det også. Mens termin 10.01 og TUL termin 07.01. Kun blitt satt igang tidligere, så har ikke på følelsen at kroppen min starter før termin :)
 
Har termin i slutten av desember, men håper alt går fint og at jeg går på overtid. Har risikosvangerskap pga tidligere morkakesvikt, så er en viss risiko for prematurfødt også.
 
I og med at jeg har termin i midten av januar og gikk over en uke på overtid med førstemann, føler jeg det er liten sjanse for 2019-baby. Men altså, man vet jo ikke!
 
Hååååper håper håper at det blir 2020.
 
Jeg har termin 11. Januar, og håper veldig på å få januarbaby! Er førstegangs, og alle sier at det er normalt å gå over med den første, men jeg bare føler at jeg kommer til å føde i slutten av desember uten egentlig en god grunn til det o_O
 
Siste mann ( nr3 ) kom en uke etter termin. Nå er det bare mitt ønske at jeg får en planlag fødsel. ( Har hatt 3 styrtfødsler, og sistemann kom på 40 min :eek:) så får vi se når det evt skjer... Men med termin 6 januar, kan det jo da bli en desember unge :dummy:
 
Back
Topp