Supramundane
Flørter med forumet
Håper håper håper håper!Jo, det kan den. Det er ingen fasit over når egget fester seg. I følge min termin når jeg var gravid i april samsvarete det veldig til at egget festet seg da
Så kjekt da! Syns absolutt du skal lage deg en dagbok så kan jeg følge deg også. Blir litt "tettere" kontakt enn hva man får til i IKM-tråder, der er det jo så mange og så mye forskjellig som snakkes om.Følger deg jeg, Supramundane Koselig med noen med sånn ca samme IKM-dato som meg, og en annen trønder Vurderer å skrive dagbok selv også. Litt enklere å holde styr på ting da føler jeg
Kopierer det jeg skrev i IKM-tråden inn i boka så jeg har det her og:
Mine "symtpomer" fikk en brå slutt i går, da jeg fikk diagnosen krystallsyke og ble sendt på sykehuset for sjekk. Det stemte det, og nå har jeg hatt første behandling. Ikke like kvalm og akutt svimmel lenger, men definitivt ikke på topp.
Fastlegen syns det var kjempekoselig og gøy at vi skulle prøve å få barn (bor på en liten plass..... ) og mente at det var fremdeles sjanse for at vi hadde fått klaff denne måneden. Det var for tidlig å merke symptomer på graviditet, men de kunne jo fremdeles komme. Så får bare vente og se. Er etter mine beregninger 7 DPO i dag.