Spennende tider! (Førstegangsprøver)

Jo, det kan den:). Det er ingen fasit over når egget fester seg:). I følge min termin når jeg var gravid i april samsvarete det veldig til at egget festet seg da:)
Håper håper håper håper! :D

Følger deg jeg, Supramundane :) Koselig med noen med sånn ca samme IKM-dato som meg, og en annen trønder :_rr Vurderer å skrive dagbok selv også. Litt enklere å holde styr på ting da føler jeg :thumleft
Så kjekt da! Syns absolutt du skal lage deg en dagbok så kan jeg følge deg også. Blir litt "tettere" kontakt enn hva man får til i IKM-tråder, der er det jo så mange og så mye forskjellig som snakkes om. :)

Kopierer det jeg skrev i IKM-tråden inn i boka så jeg har det her og:

Mine "symtpomer" fikk en brå slutt i går, da jeg fikk diagnosen krystallsyke og ble sendt på sykehuset for sjekk. Det stemte det, og nå har jeg hatt første behandling. Ikke like kvalm og akutt svimmel lenger, men definitivt ikke på topp.

Fastlegen syns det var kjempekoselig og gøy at vi skulle prøve å få barn (bor på en liten plass..... :p ) og mente at det var fremdeles sjanse for at vi hadde fått klaff denne måneden. Det var for tidlig å merke symptomer på graviditet, men de kunne jo fremdeles komme. Så får bare vente og se. Er etter mine beregninger 7 DPO i dag. :)

Her skjer det alt for lite!
Er på dag 35 i syklusen, 18 DPO... Ikke noen tegn til TR, og hadde blendahvit graviditetstest i går.... Kjedelig. Det er nesten bedre å bare få TR og så ferdig med det, så kan man se frem til neste PP!

Huff! Det er sant som du sier!

Her skjer det alt for lite!
Er på dag 35 i syklusen, 18 DPO... Ikke noen tegn til TR, og hadde blendahvit graviditetstest i går.... Kjedelig. Det er nesten bedre å bare få TR og så ferdig med det, så kan man se frem til neste PP!

Så surt!!!
Har du noen symptomer da?

Ingen symptomer enda :( Dag 41 i syklusen.. Magen min er litt "rar" av og til.. strekker seg litt liksom... men det kan like være en mageknip som noe annet. Negativ test i dag.

Kan jo være flere grunne til at tr ikke viser seg, men du kan jo ta en hcg test hos legen? Blodprøve altså :)

Sukk. Det ble veldig kjipt for meg å være her inne når jeg følte at "alle" fikk positive tester. Min PP2 varte i hele 72 dager og jeg syns det var leit. Jeg visste det kunne være normalt, men man føler jo det man føler uansett. PP3 endte på 36 dager, og nå er jeg 12 dager inn i PP4. Håper at ting blir mer normale fremover!

Har i tillegg tatt meg selv i nakken når det gjelder vekten, fordi jeg VET jo at det har mye å si for å bli gravid.. La om kostholdet og begynte et vektprogram på VG sin vektklubb 1.januar, og har til nå gått ned 7.5kg. Det syns jeg er en enormt god start. Så gjelder det bare å fortsette...

Back
Topp