Har en haug jeg å! Å håper jeg ikke får brukt alle jeg måler hver dag på morgenen ca mellom kl 06-09 blir gøy å følge deg framover! Når hadde du siste tr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en haug jeg å! Å håper jeg ikke får brukt alle jeg måler hver dag på morgenen ca mellom kl 06-09 blir gøy å følge deg framover! Når hadde du siste tr?
Så synd at TR kom Får håpe spira sitter i neste pp LH (som er det hormonet EL-tester måler) er på sitt høyeste på morgenen, men det tar litt tid før det går fra blod til urin. Så man anbefaler å teste mellom kl 11-15 med 4 timer siden sist dobesøk og minst to timer siden sist man drakk
Forrige mens var fra 26.august til 5.sept. Men det var etter at jeg sluttet med p-pillene, så den var jo ikke "ekte". Aldri vært borti en så grusom mens rett og slett.
Til nå er denne runden med TR veldig "rolig", mer slik jeg husker dem fra tenårene. Men det er jo bare dag 2 i dag så
Kjekt at du vil følge meg! Det er en utrolig spennende prosess, og jeg kan liksom ikke snakke med folk jeg kjenner om det heller.
Japp, kan godt være du får gode resultater med å teste på morgenen også. Teoretisk er faren for falsk positiv større da, men det gjør jo i grunn ingenting. Da får du i alle fall med deg de positive testene. Men for min del, får jeg sjelden positiv på morgenen selv om testen senere på dagen er positiv, men jeg tror jeg hører til sjeldenhetene på akkurat det Du kan jo evt teste og se når din test er sterkest. Kan godt være du får godt resultat ved å teste rett etter jobb ogsåJa det var både synd og bra, egentlig. Greit å se at syklusen ikke er helt ute og kjører. 35 dager etter 15 år med piller er veldig greit! Så nå ser jeg frem mot pp2
Tror det blir vanskelig å teste mellom 11-15 siden jeg er på jobb da, men det er jo mulig. Ingen problem med 4t siden sist dobesøk i alle fall, rekker sjelden å gå på do på jobb Kan bli verre å samle opp urin for å teste Spørs om jeg ikke bare må gjøre det på morgenen.
Høres ut som om du har fått deg en flott mann. Det er virkelig godt å bli tatt vare på og føle seg elsket. Har det på samme måte med min, og er så takknemlig
Ja, det er uendelig godt. Jeg var så vidt blitt 17 når jeg ble ilag med min så han var mitt første ordentlige forhold. Like forelsket i han den dag i dagJa, det er virkelig godt. Jeg har hatt to lange forhold før, og alltid følt at "noe" manglet. Nå vet jeg at det ikke mangler noe som helst. Veldig trygt! Godt å høre at du har det sånn og - det er jo sånn man skal ha det!
Så herlig! Gratulerer så mye med dagen
gratulerer med dagen
Gratulerer så mye med dagen som var i går!
Ååå det hadde vært helt fantastisk!!Håper du neste bursdag kan holde en liten en i armene dine :-D
Det håper jeg også! Prøver å innstille meg på at det kan ta lang tid, men hver PP er jo en mulighet!Håper dette er måneden det klaffer for dere