Spark

Kjenner ikke dult engang :arghh: Men så er jeg førstegangs og "bare" 17 uker. Vet ikke hvor morkaken er før på OUL på mandag. Er veldig utålmodig på både ultralyd og å kjenne liv, men nå nærmer i hvert fall den ene seg :)
 
Førstegangs og 14+6 her nå, tror jeg kjente noe i helgen, men gleder meg til jeg vet:happy: Morkaken ligger bak så har håp om at jeg snart kjenner bevegelse regelmessig:)
Ååå da er det håp om at jeg også kjenner noe snart :) førstegangs og 14+5 her
 
Kjenner ikke dult engang :arghh: Men så er jeg førstegangs og "bare" 17 uker. Vet ikke hvor morkaken er før på OUL på mandag. Er veldig utålmodig på både ultralyd og å kjenne liv, men nå nærmer i hvert fall den ene seg :)
Med min første så begynte jeg å kjenne liv jevnlig og daglig fra samme dag som OUL. Det var akkurat som at kroppen min bare måtte forstå hvilke bevegelser den skulle kjenne?? For da jeg hadde sett bevegelsene på skjermen, skjønte jeg plutselig hjemme ca hva babyen gjorde inni der :) Kanskje det skjer med deg også?
 
Ikke så mye spark, men kjenner bevegelse
 
Med min første så begynte jeg å kjenne liv jevnlig og daglig fra samme dag som OUL. Det var akkurat som at kroppen min bare måtte forstå hvilke bevegelser den skulle kjenne?? For da jeg hadde sett bevegelsene på skjermen, skjønte jeg plutselig hjemme ca hva babyen gjorde inni der :) Kanskje det skjer med deg også?

Håper det! Kjente ingenting da knøttet sparket til doppleren hos jordmor, men det var jo i uke 13. Men tror jeg kjente bevegelse og spark i går natt :love017 Måtte ligge på siden, hvilket er litt ubehagelig, men det kjentes ut som om noe ålte litt rundt da.
 
Håper det! Kjente ingenting da knøttet sparket til doppleren hos jordmor, men det var jo i uke 13. Men tror jeg kjente bevegelse og spark i går natt :love017 Måtte ligge på siden, hvilket er litt ubehagelig, men det kjentes ut som om noe ålte litt rundt da.
Da var det sikkert lillegull du kjente :)
 
Jeg er 1.gangsgravid og har kjent noe bobling men vet ikke om det er fosteret jeg kjenner eller om det er luft i magen!
Hvordan vet dere hvor morkaken ligger? Jeg har vært på TUL i uke 12 og 15 (er nå i uke 16) men fikk ikke høre noe om det da.. bare alt «alt er normalt og ser fint ut». Jeg får vel vite det på OUL :)
 
Jeg er 1.gangsgravid og har kjent noe bobling men vet ikke om det er fosteret jeg kjenner eller om det er luft i magen!
Hvordan vet dere hvor morkaken ligger? Jeg har vært på TUL i uke 12 og 15 (er nå i uke 16) men fikk ikke høre noe om det da.. bare alt «alt er normalt og ser fint ut». Jeg får vel vite det på OUL :)
På OUL skriver de det inn på skjemaet iallfall :) På min ul i uke 12 mener jeg hun sa hun ikke kunne se det enda.
 
Jeg lurer på om jeg begynner å kjenne noe forsiktig kiling i magen nå!! 15+4. Men ikke heeelt sikker enda da.. var uke 20-21 før jeg kjente det sist.
 
Jeg er 1.gangsgravid og har kjent noe bobling men vet ikke om det er fosteret jeg kjenner eller om det er luft i magen!
Hvordan vet dere hvor morkaken ligger? Jeg har vært på TUL i uke 12 og 15 (er nå i uke 16) men fikk ikke høre noe om det da.. bare alt «alt er normalt og ser fint ut». Jeg får vel vite det på OUL :)
Det får du vite på oul ja :) den flytter jo på seg så det er kanskje derfor de ikke sier noe på tul. Kan være babyen som gir bobling, en rar følelse ❤️
 
Jeg er 1.gangsgravid og har kjent noe bobling men vet ikke om det er fosteret jeg kjenner eller om det er luft i magen!
Hvordan vet dere hvor morkaken ligger? Jeg har vært på TUL i uke 12 og 15 (er nå i uke 16) men fikk ikke høre noe om det da.. bare alt «alt er normalt og ser fint ut». Jeg får vel vite det på OUL :)
Jeg fikk vite på ul i uke 12... :p jeg så den selv, den er svææær der inne nå, så jeg spurte, og da tok hun en ekstra sjekk og sa den lå på baksiden.
 
Jeg er 1.gangsgravid og har kjent noe bobling men vet ikke om det er fosteret jeg kjenner eller om det er luft i magen!
Hvordan vet dere hvor morkaken ligger? Jeg har vært på TUL i uke 12 og 15 (er nå i uke 16) men fikk ikke høre noe om det da.. bare alt «alt er normalt og ser fint ut». Jeg får vel vite det på OUL :)
Jeg har også vært på tul i uke 12 og 15. De sa ikke av seg selv hvor morkaken var. Jeg spurte selv begge gangene. Derfor jeg vet min er fremme.
16+1 her. I starten blir du veldig forvirret på om det er baby. Men etterhvert blir du mer og mer sikker. Jeg kjenner så langt vibrasjoner og små bobler som sprekker. Ikke tydelige spark enda. Men husker det igjen fra sist. Så du er nok rett rundt hjørnet på å føle deg litt tryggere på hva du kjenner.
 
Ikke kjent noen spark enda her heller 18+3, men kommer av og til noen kraftige dult som må være knøttet :happy: sist kjente jeg nesten ingenting gjennom hele svangerskapet, da hun lå langt nede og vendt mot ryggen. Kjente kun aktivitet når det nærmet seg termin for det begynte å bli trangt inn i der :)
 
Jeg er 15+1 idag og har kjent mer og mer bevegelse de siste dagene, og idag kjenner jeg det veldig tydelig. Men ingen ordentlige spark enda, bare små myke bevegelser, synes det er veldig koselig :)
 
I dag hadde jeg tydelige bevegelser i magen. Ikke spark, men mykere. Er 15+2 i dag. :) herlig følelse.
 
Så deilig at flere kjenner bobler og små bevegelse;) jeg har begynt å kjenne mer tydelig bevegelse nå de siste dagene og det er veldig deilig :D:D Snart ser og kjenner vi alle tydelige spark! :dummy1: Jeg gleder meg hvertfall veldig til mannen også kan få kjenne på det jeg kjenner :Heartbigred:Heartbigred
 
Jeg er 15+1 i dag, og tror jeg kjente første dirrende bevegelse i går og også kjent noe i dag ❤️
 
I går kveld kjente jeg et kraftig dult! Ble helt satt ut:hilarious: hadde regnet med å vente flere uker enda før jeg kjente noe annet enn bobler.. er jo bare 16+2 og førstegangs!
 
Jeg har kjent skikkelige spark fra 17+0. Da har jeg kjent det utenpå også :) Mer diffuse bevegelser har jeg kjent fra rundt 15+0. Andregangs med morkaka foran :)
 
Back
Topp